![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij dan maar eens begint met er mee voor te zorgen dat de lonen van de werkers in die efficiëntste industrie van gans de wereld ook zoveel reden tot uitzinnige vreugde kunnen bieden. Hij is er de geknipte man voor, als hij dan toch 'niet de eerste de beste is'. Misschien kan hij eens gaan pleiten voor de afschaffing van de belastingen op arbeid, en ter compensatie van het inkomensverlies (voor de overheid) beginnen lobbyen voor een belasting op beurstransacties (dat hoeft maar om een fractie van een percentje te gaan, hoor, met al die sommen die heen en weer gaan) en een belasting op inkomsten uit grote vermogens en zo. Dat zal de efficiëntste industrie van gans de wereld niet in het minst schaden, dus daarvoor moet hij het alleszins niet laten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 januari 2008 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() Oessje, kmoe afvallen. Zebben mij vetgemest, rap wa rondjes in mijn kot lopen voor de kilo's eraf te doen..
![]() ![]() ![]()
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de belastingdruk moet gewoon GLOBAAL naar beneden, en RADICAAL voor de slechte verstaander: de UITGAVEN moeten naar beneden. en by the way::: ge weet hoe dat gaat::: onze sjarels van politici het begint met een paar tienden van een procent en het eindigt bij 50% enne... besparen op defensie of belastingen op kapitaalmarkten = POPULISME tot in de 5de graad de 'mensen' wijsmaken dat de gebuur het wel zal betalen, en voor ze het beseffen trekt het kapitaal zich met enkele mouseclicks weg en kunnen ze boomschors vreten in de (paarse) modelstaat maar ja dan gaan we met zen allen lekker aan de staat werken zeker ik zal uw repliek maar anticiperen: Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 januari 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees er is dat spreekwoord over honden: "het is niet omdat een Duitse Herder in Mechelen is geboren, dat het een Mechelaar is". Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ocharme toch sukkelaar
en ge ligt er wakker van misschien? ge moet er per se langs passeren of zo? ik ga ervan uit dat ook niet iedereen zich in uw smaak kan vinden: *knip* Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 januari 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Een fermetteke op een kaveltje, de natte droom van born2bewild. Veel ambitie heb je niet, laat staan zin voor esthethiek ...
Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 januari 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Simple comme bonjour.. ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Vreemdeling
|
![]() Vlamingen een ras? wtf? waarvan kom je daarmee?
natuurlijk zijn wij geen ras! wij zijn een volk. dat behoord tot het arische ras. natuurlijk zijn er ook die ontkennen dat wij geen volk zijn en in een bepaald deel kan ik daar inkomen we zijn inderdaad eigelijk nederlanders |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Elberto doet vaak zijn ogen toe en mompelt dan "hmmmm... Arisch..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Elberto, Natuurlijk ontken ik dat ik noch een volk, noch een ras, noch een Nederlander ben. Wat een ongemeen onappetijtelijk idee zou het voor deze forumlezers niet inhouden, als zou ik een Nederlander, een ras of een volk zijn. Aversiër, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 januari 2008 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Zeeuwen zouden dat wel zijn ????????????? 2.5 KM van Sint Niklaas (Nu weet ik waar die Willockx zijn onozele kop heeft gehaald - van de Zeeuwse mosselen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw mail impliceert dus dat: 1. De spanjaarden 2. De Nederlanders 3. De Fransen 4. Den Duits 5. De Oostenrijkers onze schone Vlaamsen eeuwenlang als lelijke dozen hebben behandeld en dus genegeerd hebben! ![]() |
|
![]() |
![]() |