![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is het onderscheid ? Het ene is illegaal en het andere niet. OK zo ver waren we al. Maar verder ? Geen genetische afwijking ? Tuurlijk wel. Of dacht u dat de mens niet was gemaakt om zich voort te planten. Een penis en een vagina en alle aanverwante 'onderdelen' zijn gemaakt om kinderen te verwekken/krijgen. Punt uit. Al de rest is flauwe kul. Ook de taboes. Dat vrijen fijn is, is een mooie bijkomstigheid. Maar stop asjeblieft met vertellen dat de ene afwijking 'normaler' is dan de andere. En vooraleer ik hier een meute over me heen krijg : met 'normaal' bedoel ik niets in de neatieve zin. Het ene is gewoon sociaal meer aanvaard dan het andere. Net zoals SM dat is en bijvoorbeeld poepsex niet. Maar nogmaals, moest een van mijn zonen me komen vertellen dat hij homo is, zou ik daar niet van wakker liggen. Daar is niks ergs aan. Wél als hij zich overdreven nichterig en extreem opvallend zou gaan gedragen. En daar draaien 99 % van de zinloze debatten op politics op. Laatst gewijzigd door hurricane : 8 januari 2008 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Is Links zijn dan een afwijking? Is Rechts zijn dan een afwijking? Laatst gewijzigd door cookie@vws : 8 januari 2008 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het andere gebeurt tussen een volwassene en een kind, onvrijwillig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zullen we nog meemaken ? En dit terwijl geopteerd wordt voor afschaffing van subfora links en rechts, en eerder plaats mogen maken voor ideologieên en misschien ook wel voor ethische dossiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik denk ook niet in hokjes maar mijn haar gaat recht omhoog staan bij het woord 'afwijking'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Hangt er natuurlijk van af wat er met "afwijking" bedoeld wordt: dat iets afwijkt van de "norm" (hetgene wat het frequentste voorkomt) of dat men met afwijking een soort ziekte of handicap bedoeldt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet erkent dat er homo's zijn is gewoonweg achterlijk als dit het resultaat is van onwetendheid. Of is geïndoctrineerd, te veel naar de pastoor geluisterd destijds. Of is kortom een racist indien hij of zij de homoseksualiteit niet aanvaardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat louter of het technische. Laat dat duidelijk zijn. Uiteraard kan ik meer symphatie opbrengen voor een homo dan voor een pedo, maar da's om de door u netjes geformuleerde reden/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er foto's van in je avatar zetten vind ik echter walgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening is er met een deel ongekende pedofielen ook niets mis, zij kunnen er niets aan doen dat ze op kinderen vallen, en zolang ze dan ook geen kinderen lastigvallen zijn dat geen slechte mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Ik heb btw. ook niets tegen smaakvolle homo-avatars.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar er is (gelukkig) geen standaard manier van denken. Dat mogen we (voorlopig) zelf nog. Dit is dus een op z'n minst vreemde opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 januari 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kijk he, als 80 percent niet met belangers kunnen leven En 50 procent niet met homo's is homoseksualiteit minder 'afwijkend' ![]() Laatst gewijzigd door cookie@vws : 8 januari 2008 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() U bent iets te zelfzeker. Rekenen is uw sterkste troef ook al niet. Maar als u uzelf bij de marginale minderheid van 10 % wil rekenen, is dat uw goed recht. ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 8 januari 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |