![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand houdt je tegen om ons op een eigen verrijkende inbreng te vergasten hoor Groentje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Dat is wanneer je vegetarier zou willen zijn maar je je daarvoor schaamt wanneer iemand daar iets van zegt, en dus overal hesp of spek bijkwakt.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 2 november 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens deze hier: http://www.cnrtl.fr/etymologie/pyjama niet van Arabieren maar langs een omweg via India en Engeland uit Perzië zoals "sjaal": http://www.cnrtl.fr/etymologie/chale "sofa" komt dan weer uit 't Turks http://www.cnrtl.fr/etymologie/sofa Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2008 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Nou, om te gieren hoor, die grapjes van filo!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Polly,
ik geef al eens bronnen ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2008 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echt wel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Kom op, Groentje! Je weet vast wel een leuke, iets met zwemvliezen bijvoorbeeld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg... wil je het wel zo houden dat ik mijn drankje in mijn mond hou en niet over mijn klavier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste les Nederlands voor Di Rupo:
Dat zal me aan mijn derrière oxyderen......
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() construct
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polly
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreselijk woord. Zeg gewoon dat het een faker is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() puddingbuks is toch een mooie nieuwkomer, mag ik zeggen. of tellen homoniemen niet?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 juni 2009 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik roep Firestone op om binnen de NWO uit te zoeken hoe we wereldwijd het werkwoord "swaffelen" kunnen afschaffen via controle over de media. Iedere keer dat ik op het werk mijn badge moet gebruiken om ergens binnen of buiten te raken, spookt dat vreselijk woord door mijn hoofd. Hey... ik kom binnen.. inbadgen... rustig blijven... dat is maar tijdsregistratie want je wou flexibele uren. Volgende deur... weer swaffelen met die badge tegen die reader. Ah... nu wil ik mijn departement binnen... en ja hoor... weer swaffelen met die badge tegen die reader. En als je net als ik op de grondverdieping zit moet je met dat plastiekje ook weer swaffelen om er buiten te raken.
Firestone... ik smeek je. Neem dit op met je bazen. De beste controle over het rattenvolkje krijg je als ze productief zijn en nu is dat niet zo. Ik spendeer 20 maal teveel tijd om maar gewoon eventjes naar het toilet te gaan. Swaffelen moet worden afgeschaft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President