![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moei jij je met je eigen zaken inplaats van mij te vertellen waar ik lid van moet worden.
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kabinetschef van Vandenbroecke onthield zich echter niet van commentaar, en Bruhhe zal je goede raad evenmin volgen. Hij parasiteert immers op de partij die grote moeite heeft om voldoende bekwame mensen aan te trekken. Wie iets te verliezen heeft stapt er niet in. En nog keek het VB Bruhhe liever buiten dan binnen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs in die vergaarbak hebben ze liever mensen met wat naambekendheid. Het hoeft daarom niet de best klinkende naam te zijn, maar zeker ook geen naam zoals die waaronder Bruhhe bekend staat.
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ooit een vooraanstaand blokker horen grommen "dat ze (Morel) als minister van verkeer hoge toppen zou scheren: bezemstelen kosten niets en het vliegt rapper dan den tram"
Maar ik zou dat nooit als kabinetchef van Dewinter in een lezersbrief formuleren, inderdaad. Maar ja, er kan niet zoveel volk opzitten als op een tram. Op een bezemsteel he! Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 januari 2008 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ha ja ? ![]() welke dan wel ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |