![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() en bedoel ik met deze uitspraak niet de extreem rechtse neokolonisten, maar echte mestkevers ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de systems en Edina's van deze wereld zouden het 'relationele incidentjes' genoemd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Omdat niet alle honden katten zijn. Mea culpa!
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 20 januari 2008 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Omdat - HAHAHAHHA - Dewinter als Philippe geboren is (rolt u al over de grond van het lachen?) is dat zijn bijnaam.
Blijkbaar moet een Vlaams-nationalist Jef, Pol, Leopold of Gaston noemen.
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() (Ja mannen, we zitten op pagina 5, we gaan in teams verdelen en dan stoppen we weer. Jij zit in team rood toch wel, kijk maar op pagina 3 naar je uitspraken.)
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af wat het nut is om zo'n grapje massaal te gaan bediscussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Geef mij 1 (eentje maar ) posting waar de moord op GDM werd goedgekeurd.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Ik? Reageren op een vreemde post die al even ver van de kwestie is.
![]() |
#94 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet kunnen, maar erover. Ik woon overigens in Deurne, en ik zou graag mijn buurt niet beledigd zien als "game reserve". Ik bezocht één der groten, Kruger National Park, en daar trekt het hier toch niet echt op.
Opmerkelijk overigens: in Kruger National Park was geen moslim te bespeuren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, dat Dewinter-geval.
Hoe is het mogelijk dat zo iemand nog au sérieux wordt genomen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ekeren is veilig... Waar staat de vergelijking met dieren ? Waar staat iets over islamieten ? Een ritje door Antwerpen met keiharde feiten... kan pijnlijk zijn... Postjesgeil ? Hij wil zelfs geen voorzitter zijn... spijtig bestaat blokshit niet meer... die hadden het nog bruiner gebakken ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn er ook nog goede en positieve dingen in "A" ![]() schokkerend hé... zo'n vergane glorie ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |