![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() over welke heb je het?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De steeds toenemende VERPLICHTE vaccinaties (al dan niet ‘gratis’) zijn geen goede evolutie mijns inziens. Ik twijfel of het hier ‘slechts’ om volksgezondheid gaat. Een gezonde achterdocht is zeker niet dwaas mbt vaccinaties, zeker als er geld kan verdiend worden op kosten van de belastingbetaler, en evengoed als het 'overheid' betreft.
Zoals er een vaccinatielobby bestaat vanuit de industrie, is er evengoed nood aan een ‘anti’-vaccinatielobby vanuit de burgers. Of heeft ‘EMAE’ en ‘lobby’ niets met elkaar te maken misschien? Een blind vertrouwen dat die instanties ‘uit zichzelf’ hun werk doen is even dwaas als een verwerpen van vaccinaties ‘all together’. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze zogenaamde controlerende organisaties zitten allemaal in de achterzak van de grote farma bedrijven. Je moet je daar niet veel illusies rond maken. Ik denk zelfs dat je daar niet binnenraakt als de farma denkt dat je hen niet goed gezind bent. Vaccinaties zijn maar een klein onderdeel van een veel groter plan. Bekijk deze video anders even : http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yihaa! Alex Jones!
Net de authoriteit waarop we zaten te wachten ![]() Met z'n allen in polonaise naar de NWO-draad!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 februari 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch dat big pharma daar pilletjes voor heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() elke handeling waar de overheid of een andere instantie in moet tussenkomen is onderhevig aan lobbyen. Hell, om mijn bouwvergunning in orde te krijgen op een redelijke termijn, heb ik moeten lobbyen. Alles hangt af van hoe ontvankelijk de tegenpartij is voor het gelobby. Ik denk niet dat een prof zijn integriteit en reputatie (zowat het enige dat een prof heeft) op het spel zet door zich al te gemakkelijk te laten beïnvloeden door "de stoute farma-industrie".
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://abcnews.go.com/Health/MindMoo...4402930&page=1
5 vaccinaties tegen 9 verschillende ziekten op 19 maanden oud... Het resultaat wordt 'rare' genoemd, maar het van belang is dat het werd toegegeven. Het zal uw kind maar overkomen. Een gezonde waakzaamheid kan geen kwaad wanneer volksgezondheid en winstbejag elkaar kruisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Eerst werd geclaimed dat het kwam door de aanwezigheid van thiomersal, maar omdat die stof al verboden is sinds 2000, en er geen daling kon waargenomen worden in het aantal autismegevallen sindsdien, is er een probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe ontwikkeling ivm vaccinaties en autisme
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk is dat kweetnie-hoe-tof: ge tikt in Google "autism cause" en dan eender welke term (in bovenstaande gevallen: respectievelijk "sunlight", "exhaust gasses" en "oestrogen") en ge vindt zowiezo een paar artikelen die een link leggen tussen uw willekeurig gekozen term en autisme.
+ Ge moet geen bal uitleggen: gewoon copy-paste en het domme volk is er garanti mee weg ![]() ![]()
![]() |
#99 | |
|
![]() ik weet niet of ik er mee moet lachen of om moet janken...
Citaat:
en meer woorden moeten er eigenlijk niet aan vuil gemaakt worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vorig door mij geposte artikel verklaarde klaar en duidelijk dat meer onderzoek gewenst is, en dat kunnen we enkel aanmoedigen. Bedankt voor uw link, ik had dit artikel nog niet gelezen en ik vind vooral de reacties op het artikel bijzonder leerrijk. In elk geval werd mijn post door bepaalde forumgenoten afgedaan alsof het enkel vindbaar was/is tussen de conspiracy websites... (over desinformatie gesproken ![]() Daarom, voor de mensen die meer willen weten aangaande dit onderwerp, niet op wetenschappelijke wijze, maar wel rechtzaken in de VS kan ik U volgende informatie aanraden. Dit is de bron van mijn vorig gepost artikel. Inderdaad, zoals Pieke zegt, de info is niet alszodanig van een wetenschappelijk maar wel van een groot gerechterlijk 'belang'. Het gaat over schadeloosstellingen van mensen die belangrijke nefaste gevolgen hebben ondervonden van de zogenaamde 'schadelijke/gezonde' vaccinaties. (oa. Autisme) Ik vel nochthans bij deze geen oordeel over deze situatie, maar deze informatie is belangrijk genoeg om de belangstellenden hierover te informeren. Merk op dat het nog steeds gemakkelijker is om vergoed te worden wegens 'encephalia' ipv autisme. Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 1 juni 2011 om 09:23. |
||
![]() |
![]() |