![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Ik lees die rommel ook en het was de eerste 2 keer wel grappig maar ze vallen nogal in herhaling... En voor de kachel wil ik het ook niet gebruiken want de vlammen die uit die brochure komen zien er nogal vervuilend uit. Ik heb mijn reet er ook wel eens mee afgekuisd maar de inkt is niet erg watervast. Maar gelukkig absorbeert de krant van het Vlaams Belang wonderwel volgelpoep. De kakatoe van mijn zus wil niets anders meer. Niets stimuleert de darmreflex als de smoel van Philip De Winter...
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, hadden jullie de gelijkenis al opgemerkt?
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie meer verschillen dan gelijkenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |