![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het valt op dat jullie een belangrijk onderdeel mijden, waarvoor het VB juist bekend is geworden, nl haar standpunt tegenover allochtonen of mensen die anders zijn. Separatisme betekent dat ze afwillen van Walen, dus die moeten weg. Het VB wil dus groepen weg, en dat vertelt men blijkbaar niet aan de kinderen. Uit schaamte omdat het niet strookt met wat ze op school leren of met wat normaal is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, dat vind ik niet, zie maar hoe Moby hier bezig is. Verwacht je nu echt dat ik ernstig inga op dat soort zever?
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik heb hem niet moeten overtuigen... ik heb hem stilzwijgend eens rondgereden en een paar zaken getoond.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Door hele groepen te markeren als slecht hebben jullie miljoenen vijanden gemaakt. groep is zo, groep is zus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik aanhaalde was een verwijzing naar het feit dat je tegenwoordig, in de hedendaagse politiek correcte cultuur, niet 1 ding mag vertellen dat negatief is over allochtonen, zelfs heb je bewijzen zwart op wit die aantonen dat jij de waarheid vertelt ... Hoor de "gewone" man, niemand durft het toegeven maar binnenskamers komen de tongen los ... Men is het beu ... En men laat het merken dmv de verkiezingen ... Groen ! is van de kaart geveegd ... Spirit is van de kaart geveegd en Spa is op weg om van de kaart geveegd te worden ... Als er 1 iemand geïndoctrineerd lijkt met haat tov een bepaalde bevolkingsgroep, bent u het wel ... De blinde haat van sommige linksen hier tov het VB maakt mij echt bang ... Jullie worden zelf hetgeen waar jullie zogezegd tegen zijn ... Walgelijk ... Hoop dat jullie ogen ooit opengaan, bij mij zijn ze ooit opengegaan (gaan studeren in Antwerpen)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hun hoofdpunt ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En niet door propaganda ... Maar door te realiteit ... Vaders die in elkaar geslagen worden door allochtonen op voetbalwedstrijd van zijn zoontje ... Moeders wiens dochters bespuwd en beschimpt worden voor "hoer" door allochtonen. Allochtonen van nog geen 20 jaar die met splinternieuwe BMW 7 rondtoeren maar met moeite hun eigen naam kunnen schrijven terwijl de "werkmens" met zijn oud verroest golfje naar zijn werkt rijdt voor noeste arbeid ... Racist ? Nee, realist ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. DEMOCRATIE 3. HET GEZIN 4. RESPECT VOOR HET LEVEN 5. VREEMDELINGENBELEID 6. VEILIGHEID EN JUSTITIE 7. EEN WELVAREND VLAANDEREN 8. SOCIALE POLITIEK 9. CULTUUR, JEUGDBELEID EN SPORT 10. ONDERWIJS 11. MILIEU, RUIMTELIJKE ORDENING EN MOBILITEIT 12. VLAANDEREN IN DE WERELD www.vlaamsbelang.be wat is daar niet normaal aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die heeft veel meer geld dan ik... NIET dus ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Simulatie gesprek VB-stemmer & 12-jarige zoon: - "Papa, wat is racisme" - "Jongen, racisme is slecht dat betekend dat je mensen haat, zonder dat je ze kent, je haat ze enkel en alleen omdat ze niet dezelfde huidskleur, geloof, afkomst, enz. Zorg dat je altijd mensen leert kennen en begrijpen alvorens een oordeel over te vellen" - "Papa, mensen zeggen dat ik racist ben omdat julie mij van't school komen halen met een auto waarop achteraan een zwart-gele leeuw staat" - "Zoon, die kinderen weten niet waarover ze praten. Die leeuw staat daar net omdat wij geloven dat de huidige overheid net de oorzaak is van veel racisme, en onverdraagzaamheid, kijk maar naar hoe die kinderen jou behandelen, gewoon omwille van een vlaamse leeuw op de auto van je papa". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |