![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme betaalt de rekening van één jaar stress, gejaagd en onregelmatig leven, de afrekening is keihard aangekomen...
Ik wens hem een volledig herstel.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had gisteren de radio aan en het was de VRT die die "hepatitis" op basis van "geruchten" meldde. In hun volgende berichten erover repten ze er niet meer over. Dus ga maar snel je bom leggen aan de Reierslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of bedoelt U die van de Franstaligen?
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
We kunnen met z'n allen veronderstellen dat het om de stress en dergelijke te doen is. Ik ben echter geen dokter en wacht verdere berichtgeving af. Voorlopen op feiten dient tot niets. Ik heb het helemaal niet voor de politicus Leterme, die bij mij te koud, te klungelig, te zenuwachtig, te oncharismatisch...overkomt en m.a.w. bij mij de indruk wekt dat deze man helemaal niet geschikt is voor de job 'eerste minister'. En dan heb ik het alleen over zijn persoon. Ik voel geen sympathie voor Yves Leterme, maar ga daarom niet om zijn ziekte jubelen. Verder begrijp ik niet waarom men via dit forum hem sterkte wil wensen, en daarmee bedoel ik enkel: de kans dat woorden op dit forum hem bereiken is relatief klein. Pallas Athena Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 15 februari 2008 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
daar werd ook naar gehandeld en die spellekes van BHV, migrantenstemrecht, e.d. die nadien aangewreven werden, zaten er niet in... de tjeven moesten dus niet prullen want ze waren te mottig geweest om verantwoordelijkheid op te nemen voor een voor de mensen zogoed mogelijk beleid na tientallen jaren wanbeleid van de tjeven... in 2003 waren die communautaire prullen ook niet aan de orde en de kiezer had er maar een beperkte boodschap aan... maar sommigen hebben dan die BHV en andere prullaria weten in de media op te blazen en dan kwamen in 2004 en 2007 de super overwinningen van tjeven en zwarten in kartel, ofschoon in 2007 bijlange de laatste gunstige score voor de tjeven van de beginjaren '90 bijlange niet gehaald werd... VLD had in 2007 nog meer dan voor 1999... de zogenaamde smadelijke nederlaag was dus er een gemaakt door de media... superkluns Leterme ging het allemaal eens vlug oplossen gebaseerd op niet te realiseren waanbeelden die hem en zijn kartel 800.000 stemmen opleverde... maar hij kon het absoluut niet waar maken en zal dat nooit kunnen... men zou voor minder maagzweer en ander onheil over zich krijgen... feit is dat hij noch CD&V en V-NV-A samen bijlange nooit het palmares van hun voorgangers zullen kunnen voorleggen... en de materies die ze eens snel gingen realiseren, doch waar er nauwelijks een consensus over te realiseren valt, zullen noch door superkluns Leterme, noch door eenderwie anders kuènnen gerealiseerd worden... men zou veel beter, indien dat nodig zou blijken, eens gaan kijken hoe in andere federale en confederale landen de problematieken van regio's en federatie of iets anders, opgelost zijn er op die basis door niet politiekers, maar rechtgeaarde burgers een staatsmodel laten opbouwen... twee diametraal geoponeerde bevolkingsgroepen kan niemand tot een consensus brengen tenzij ze er zich allemaal in kunnen vinden... Leterme spiegelde zoietrs voor maar daar is hij een te zwakke persoonlijkheid voor, een knoeier... die echter slim genoeg is om te zien dat hij het nooit zal kunnen... vandaar dat hij supergestresseerd een maagaandoening kreeg... en zoals in de aanhef gezegd, zijn ziekte waarvoor hij overigens herstel verdient, komt providentieel om hem van het ergste gezichtsverlies van een derde opeenvolgende mislukking te bevrijden... jullie ouwe knar, gedroomde schietschijf voor jullie communautair gezwam zal voor deze analyse wel "verdoemenist" worden... maar "il n'y a que la vérité qui blesse"... dus schiet maar... ik heb als peuter het aftroeven van VNV gespuis overleefd in 1943, nu zal ik ook wel de banbliksems van de opvolgers van de incivieken overleven...
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'prulleria' stonden wel op Verhofstadt zijn agenda, dat waren zaken waarvan Verhofstadt werk ging maken. Geen één van die zaken heeft hij opgelost gekregen. Betreffende het vreemdelingenstemrecht heeft hij zelfs net het omgekeerde gedaan van wat hij vooraf beloofde. Verhofstadt heeft de hele BHV geen centimeter dichter bij een oplossing gekregen. Leterme is erin geslaagd om de stemming erdoor te krijgen. Dat is veel meer dan Verhofstadt ooit heeft klaargespeeld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() U verheerlijkt Leterme al zonder dat ie enig resultaat heeft geboekt.
Kwa afgang kan dat ook al tellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beseft u Chipie dat we nu dagelijks mailen naar mensen aan de andere kant van de wereld en dat dagelijks duizenden containers onze havens binnen- en buitenvaren, dat we meermaals per jaar met het vliegtuig opstijgen naar andere landen of zelfs werelddelen ? Mocht België zelf opgaan in een groter geheel dan wens ik alleen een positieve samenwerking en ik weet dat het rigide vasthouden en het zich vastrijden in het regionale hiertoe niet bijdraagt, daarom hou ik inderdaad van goede compromissen die het algemeen belang nastreven.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het dan toch allemaal zo weinig belang heeft, waarom kunnen de franstaligen dan geen nederlands aanleren? Zouden ze werkelijk zo lomp zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En het ging wel over eigen land. Vlaanderen en Brussel liggen toch nog steeds in België of vergis ik mij ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet niets terzake. De wet zegt dat in Vlaanderen de voertaal Nederlands is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag Brussel dan niet meer uitbreiden in eigenheid ? Dat zou dan wel de eerste hoofdstad ter wereld zijn die beperkt wordt door het land waarvan het de hoofdstad is. Gaan we in België nu eindelijk eens stoppen met pietepeuterig te zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 februari 2008 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet bestaat hierbij niet de intentie om het taalregime van Brussel in vraag te stellen of te veranderen. Zelfs N-VA en VB hebben altijd het behoud van de tweetaligheid van Brussel vooropgesteld.
|
![]() |
![]() |