![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() beste ericf, le leest zeer selectief!
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() en mogen 'dwalenden' zich niet bekeren?
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Ik vind het gegeven dat Bart Staes, Ludo Abicht of Jef Turf van zichzelf zeggen dat ze links en Vlaams zijn, niet zo spectaculair eigenlijk. Meer stating the obvious. Maar ze dachten blijkbaar dat het geen kwaad kon om dit nog eens te herhalen.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen al 735 ondertekenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kun je tekenen?
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger had onze staat inderdaad veel bedrijvigheden die geld opbrachten... Sabena, NMBS POST Steenkoolmijnen Staalfabrieken Scheepsherstellingen Of professors, die enkele uurtjes 'actief' zijn maar een veelvoud verdienen van wat de laaggeschoolden verdienen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Jef Turf zal ik maar vertrouwen als hij in zijn graf ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() en dan nog...
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u naar de VRT verkiezingsshow in 2004 gekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut... elk pro-Vlaams geluid is welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Ook als het niet gemeend is?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe check jij dat? Ik kon de lijst van ondertekenaars enkel zien nadat ik getekend had, maar intussen zit ik vruchteloos te zoeken naar een linkje zodat ik de evolutie kan checken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle hens aan dek en overwerken geblazen vanavond bij KOSMOS, de politieke inlichtingendienst van het VB.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 februari 2008 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waaruit besluit je dat? Omdat ze ooit een andere mening hadden? Er is ooit een tijd geweest waar zelfs ik nog pro-België was. Ben ik dan ook een kazakkendraaier of meeloper?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 februari 2008 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet enkel dat er hier velen al jaren lachen met je gebrul en je De La Tourette syndroom dat vreemd genoeg nogal erg getolereerd wordt door de moderatie. Ik kan me jou nooit anders inbeelden als de nogal dikke cafeebezoeker die aan de toog voor de hele wijk staat te tieren over wat zijn syndroom van Korsakov hem allemaal influistert. Voila, dit kan je in je zak steken en als je wil even op het driehoekje duwen wegens persoonlijk aanval. Ik heb nog wat reserve qua strafpunten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 februari 2008 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Barst, weekend werk bij KOSMOS.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wat vreemd dat linkse intellectuelen die klagen dat ze in een extreem-rechtse hoek worden geduwd in hun ‘progressief milieu’ zichzelf de Gravensteengroep noemen naar het Middeleeuws kasteel in Gent waar de Graven van Vlaanderen in de middeleeuwen Vlaanderen bestuurden, veelal als leenheren van de Franse koning. In hun manifest schrijven ze dat hun aanknopingspunt geen belegen Vlaams romantisme is maar is gebaseerd op de ideeën van de verlichting. Tja wat beter als links-progressieve beweging, die gebaseerd op de ideeën van de verlichting streeft naar autonomie om zichzelf te noemen naar een Middeleeuws optrekje van de Vlaamse elite die de boeren en ambachtslieden uitmelkten ten voordele van een kleine lokale elite en vreemde heersers. Waarom noemen ze zich niet meteen VOKA.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 22 februari 2008 om 20:26. |
![]() |
![]() |