![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De post heeft blijkbaar een minnelijke schikking getroffen, net als de benadeelden. Dat is hun keuze. Houard is ontslagen, en heeft alles terugbetaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op zijn waals... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de rechter? Wanneer krijgt die zijn zeg over deze frauduleuze diefstal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals ik zei... op zijn waals ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog een geluk dat ze het geld niet heeft verbrand ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Het dossier wordt dus groter, omkoping, verzwijgen van misdaden en dus mededaderschap na de feiten, fraude, en waarschijnlijk nog een deel meer. Oh ja, en diefstal en misbruik van vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meneer is een fan van betutteling, zie ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet stipuleert ook dat een rechter niet hoeft tussenbeide te komen als er geen aangifte is, als de betrokken partijen akkoord zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Niet als het zulke zwaarwichtige feiten betreft, voor sommige zaken hoeft geen aanklacht ingediend te worden om ze strafbaar bij wet te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiers ? Masyn ? Switsers ? Jochec ? Felix ? Timmers ? Hermy ? Bouwovertreding van Morel ![]() ![]() ![]() Verduistering Van der Meersch ![]() ![]() ![]() Verbeke ??? + hoopje loze beschuldigingen ga u ergens anders belachelijk maken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u kan me alvast uitleggen waarom u vindt dat een rechter nog zou moeten beslissen over iets waar alle partijen het al eens zijn. Uw eigen mening, dus niet uw interpretatie van een zogezegde wet, aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
We spreken dan waarschijnlijk van fraude, vervalsing in geschrifte, misbruik maken van vertrouwen, diefstal, niet èèn keer maar georganiseerd op langere termijn, mededaderschap na de feiten, corruptie, omkoping, in bende, dat is nog een extra vijf jaar bak erbovenop. U denkt blijkbaar dat al deze zaken niet strafbaar zijn als u maar een deal kan sluiten met de slachtoffers? Zonder mijn raadsman om advies te vragen durf ik stellen dat u totaal verkeerd bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ontwijkt de vraag. De vraag was: waarom zou een derde partij moeten tussenkomen als de betrokken partijen al akkoord zijn. Los van de vraag of dit strafbaar is of niet, waarom zou dit volgens jou zo moeten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Switsers 2md voorwaardelijk...Pascal Jochec, drie maanden voorwaardelijke celstraf. Remie Timmers 3 maanden cel met uitstel... Eddy Hermy en André Janssens veroordeeld voor het uitdelen van racistische pamfletten... Enfin de VB-top en -kader heeft samen genoeg om de server vd. criminaliteitsite van Debie zwaar te belasten ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2008 om 23:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik zeg dat het antwoord is omdat het strafbaar is, u zegt dan, dat mag je niet zeggen.
|
![]() |
![]() |