![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat ben jij een bukker zeg, volgens deze zelfde extremisten beledig ik de islam door niet islamitisch te worden, volgens jou ben ik dan verantwoordelijk als ze daarom mensen gaan vermoorden jij heb een kronkel in je kop, niet normaal meer Laatst gewijzigd door Winterhamer : 5 maart 2008 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Wilders iets overkomt heeft hij er zelf om gevraagd, vrije meningsuiting of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand met zo'n kapsel vraagt er zowiezo om. Vrije meningsuiting of niet, alle hoogblonde venten en witte-sokken-dragers voor het vuurpeloton !
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Wanneer komt die film eigenlijk uit. Ik ben benieuwd wat er in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat U de islamitische vorm van vrijheid hier voor ogen heeft. U bent vrij te kiezen: ofwel kies je voor ons, ofwel vermoorden we je. U bent vrij je mening te uiten: ofwel zeg je wat ik wil horen, ofwel vermoorden we je. U bent vrij ....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Er is een verschil tussen vrije meningsuiting & pure provocatie hé.
Natuurlijk ben je ook vrij om te provoceren, maar dan moet je niet komen zagen dat je 'op je bek zal krijgen'... Als ik verkleed als vrouw in een NSV-vergadering ga zitten, moet ik achteraf toch ook niet gaan zagen over 'vrije-meningsuiting' zeker. ![]() (Terwijl dit toch mijn recht is) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met woorden geen probleem. Maar dreigen met de dood is er ver over. Jouw gelijk proberen halen met geweld is een teken van onmacht. Ik vind trouwens dat jullie nogal licht over de dreigementen van de moslimlanden heen gaan, precies of dat is de normaalste zaak van de wereld. Zouden jullie er ook zo licht over gaan als Wilders dezelfde dreigementen als de moslims moest uiten als hij zijn film niet mocht uitzenden? Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2008 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een paar fanatieke volksmenners die dankzij Wilders een razende meute opzwepen, ja. Dat is nog altijd geen REGERING die met de dood of oorlog dreigt he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.fitnathemovie.com/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans was gisteren op de Nederlandse tv een regeringsleider van een moslimland te zien die zei dat hij er geen enkel bezwaar tegen zou hebben indien ambasades/ gebouwen zouden in brand worden gestoken indien de film wordt uitgezonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren in Ter Zake ging men nog verder. Ze hadden een telefonisch gesprek met een Nederlandse journalist en ze vroegen aan die Nederlandse journalist: '' waarom verbieden ze die film dan gewoon niet?'' ( stijl belziek ) waarop die journalist zei: '' dat gaat onmogelijk, de Nederlandse grondwet verbiedt dat''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU waarschuwt ambassades voor film Wilders
woensdag 5 maart 2008 De Europese Unie (EU) heeft al zijn afgevaardigden in islamitische landen gewaarschuwd dat Fitna, de film van PVV-leider Geert Wilders, waarschijnlijk binnenkort uitkomt. Dat heeft de woordvoerder van Eurocommissaris Franco Frattini (Justitie) woensdag bevestigd. Vergeldingsacties De EU maakt zich ernstige zorgen over mogelijke vergeldingsacties op EU-missies, maar houdt zich officieel op de achtergrond; de Commissie wil de kwestie niet nog verder verhitten. Nu de ambassades en andere EU-afvaardigingen op de hoogte zijn gesteld, kunnen zij zich voorbereiden op bepaalde vragen. Volgens de Volkskrant is niet alleen de Europese Commissie bezorgd, maar volgt ook EU-voorzitter Slovenië de kwestie op de voet. ‘De Slovenen beseffen natuurlijk ook dat dit niet alleen een Nederlandse kwestie, maar een zaak voor de hele EU zal worden’, zegt een diplomaat tegen het dagblad. Solidariteit Europarlementariërs Jeanine Hennis-Plasschaert (VVD) en Jules Maaten (VVD) hebben de Europese Commissie en de EU-lidstaten dinsdag gevraagd Nederland te steunen en hun solidariteit met ons land uit te spreken. Hennis-Plasschaert wil ook weten of de EU-landen van plan zijn tegenmaatregelen te nemen tegen landen die geweld niet schuwen of Nederland zullen boycotten. ‘Ik heb me de vorige keer groen en geel geërgerd aan de schoorvoetende manier waarop de EU op de rellen reageerde’, zegt Hennis-Plasschaert, verwijzend naar de cartoonrellen van twee jaar geleden. In de steek ‘Volgens mij voelde Denemarken zich toen terecht in de steek gelaten. Dat kunnen we niet nog eens laten gebeuren,’ vinden de Europarlementariërs Door Claudia van Zanten http://www.elsevier.nl/nieuws/europe...750/index.html
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel vast dat je vooral veel wind in de broek hebt op basis van een materie waar je totaal niets van afweet: klokkenluider van de bange massa die leeft rond de kerktoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VIDEO: HET GESPREK Er is een video van een gesprek met Hans Jansen te zien bij 'Het Gesprek" 20:00 Zondag 2 maart Jaffe Vink en Bart Jan Spruyt praten met arabist Hans Jansen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 maart 2008 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zelfs niet de moeite doet na te denken kan ik moelijk kronkels aansmeren.
Doe rustig verder. De bange Vlaming heeft er recht op: zijn huisje rond de kerktoren waar hij levenslang voor heeft gewerkt, en liefst een vrouw die levenslang z'n mening deelt .... ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkele posts terug schreef ik: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |