![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() ![]() weer een reactie die bewijst dat het er louter over gaat wie er toepassing van de wet en het forumreglement eist en niet dat er toepassing van de wet en het forumreglement wordt geeist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is elke kritiek op een werkloze er omdat hij werkloos is? zelfs als de kritiek niets met werkloosheid te maken? ik geef geen kritiek op je werkloosheid hé, ik geef kritiek op je stemmingmakkerij en stigmatisering van een forumlid. niet omdat je werkloos bent wel omdat ik vind dat je geen gelijk hebt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik in deze hele draad nog geen mens heb gezien die je bijtreedt in je histerie. Echt, als je een zin voor eigenwaarde moet puren uit dit soort zielig gebral dan wil ik niet weten waar je leven voor de rest om draait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[klapt teleurgesteld zijn ligstoel terug ineen, en schuift de bak bier terug naar de garage] ga samenwonen hé ! ![]() ![]() ![]() ![]() [klapt zijn ligstoel terug uit, en pakt de bak bier er terug bij ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
zou je dat ook vinden als het ging over homo s , joden , marokanen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 12:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() ps als groentje dit wil wil ik gerust eens vriendschappelijk modderworstelen met haar hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
KOBAF, ik ben het met u eens dat er in die post als u het zo wil interpreteren letterlijk een oproep tot geweld is. Dit is strafbaar en dus moet er opgetreden worden. Dat is een toepassing van de wet, akkoord. Maar wat daar allemaal rond hangt denk ik dat u verkeerd interpreteert, namelijk: Het feit dat niemand binnen het desbetreffende topic op mijn uitspraak heeft gereageerd wil volgens mij niet zeggen dat iedereen het met de idee zoals die er letterlijk staat eens is in mijn post, maar wel dat niemand het de moeite vindt om erop te reageren omdat men aan de context merkt dat het niet zo bedoelt kan zijn. Daarnaast zou ik, moest ik merken dat iemand de groep waartoe ik behoor of die ik verdedig zogenaamd wil uitroeien, dit zulk een absurde tooguitspraak vinden, dat ik het niet de moeite zou vinden om daar op te reageren. Iemand die echt die ideeën voorstaat is toch al veel te ver heen om nog te overhalen met redelijke argumenten. Bovendien loopt hij of zij toch vroeg of laat tegen de (gerechterlijke) lamp als hij die ideeën blijft verkondigen. En zeker als hij ze ten uitvoer brengt. ![]() Zoals ik zei weet ik niet of de moderatie al gereageerd heeft of niet, maar als dat niet zo is heeft dat opnieuw helemaal niets te maken met de discriminatie van werklozen of weet ik veel welke groep dan ook, maar gewoon met het simpele feit dat men de uitspraak te onozel vindt om aan te passen, omdat het duidelijk is dat het niet zo bedoeld kan zijn. Heeft u mijn betoog in dit topic gelezen tegen vrijwillige werkloosheid? Dan zal u merken dat aan de grondslag daarvan allerminst fascistische ideeën liggen maar wel menslievendheid en een diepe vorm van solidariteit en medeleven voor de mensen die door één of ander lichamelijk, geestelijk, sociaal of ander probleem niet in staat zijn om te gaan werken... De geest van een tekst primeert trouwens altijd op de letter van de tekst, ook bij wettelijke instanties. Maar goed, misschien blijf ik hier ook wel vanzelf weg, want dit soort discussies zijn ontzettend tijd- en energierovend. In dat kader zou een permanente ban van mij alvast geen ramp zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maareuh ik zat voor dat modderworstelen eerder op Groentje-18 en Nynorsk in bikini te wachten dan op één of andere verlepte werkloze ... zo relativerend was dat naar u toe ook niet bedoeld. wie mensen zo onwillig attaqueert en schoffeert moet op de blaren zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een permanente ban forceren om uw verslaving te doorbreken ... het is allemaal al geprobeerd hoor ... een lieveke als gij geraakt daar toch niet aan, ik geraakte ik er in de tijd zelfs niet aan ... ze gaan u ook afschepene met 2 strafpunten of zoiets ! ... maar probeer het toch maar niet hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() men laat tegenwoordig wat loslopen op straat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het heeft helemaal niets van doen met het feit dat het om werklozen gaat of niet dus, had het hier om groentjes, zwartjes, kabouters, parlementsleden, kaderleden, studenten of om eender welke groep gegaan had iedereen hetzelfde gereageerd. Er is dus geen reden om u persoonlijk geviseerd te voelen. Laat staan om hieruit conclusies te trekken met betrekking tot de maatschappelijke perceptie over werklozen. Er is dus ook helemaal geen reden om AdrianHealey, de moderatie of iedere andere deelnemer aan deze discussie discriminatie of erger te verwijten tav werklozen. Ik raad u trouwens aan om uw google knop eens te gebruiken om de woorden "uitroeiien" en bepaalde bevolkingsgroepen die ècht gestigmatiseerd worden of door andere groepen worden geviseerd in te typen. Wat u dan zal tegenkomen aan oproepen tot haat, geweld en zelfs moord ... die wèl gemeend zijn (!)... een normaal denkend mens zou er onwel en paranoïa van worden vermoed ik.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, het gaat over jou, alleen maar over jou en niemand anders, dat is toch duidelijk? ik weet dat je werkloos bent ja, ik weet ook dat je een man bent, dus ga jij er van uit dat ik dit zeg omdat je een man bent??? het is niet omdat jij die tekst verkeerd geïntrepreteerd hebt, dat ik dat moet doen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Op die manier kan ik namelijk bv. ook van iedereen die negatief op mijn posts, al dan niet persoonlijk wordend, reageert zeggen dat hij tegen iedereen is die groen gedachtengoed heeft is. Ik zou daarop dan weer kunnen zeggen dat ik mij in naam van iedereen met groen gedachtengroed mij zeer beledigd en zwaar gekwetst voel en een morele schadevergoeding eis, om mij te laten bijstaan post ik enkele van de posts tegen mij op sites vol met groenen, et voil�*. ![]() Ik wil u hiermee niet persoonlijk aanvallen, maar ik probeer je gewoon te laten zien dat je uit heel deze draad en mijn uitspraak niet moet concluderen dat er andere maatstaven en gewichten gelden voor werklozen of dat iemand hier discriminerend staat tegenover werklozen. (Moest dat zo zijn, dan is de kans heel groot dat heel wat mensen daarmee ook mensen uit hun familie-, vrienden-, kennissenkring beledigen bovendien, wat mensen al helemaal niet geneigd zijn om te doen. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() ik mag het hopelijk toch nog zeggen dat ik iemand die vrijwillig werkloos blijft maatschappijverziekend en asociaal vind tov de onvrijwillig werklozen of nog behoeftigere mensen in de maatschappij ?!!
voor mijn part is die vrijwillig werkloze immers een dief. en wel van bvb de gehandicapten die echt zorg nodig hebben. |
![]() |
![]() |