![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Degene die iets aanvoert brengt het sluitend bewijs, daarmee basta! Dat is al de ganse geschiedenis zo als wetenschappellijk aanzien en jij zou dat voor dit millenium willen veranderen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2/ Van stigmatisatie gesproken: "ZB-militante". Die liegen altijd, en die mag je dus zomaar onder de zoden schoppen ?
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat aangetoond kan worden in deze topic is dat broodje-aap verhalen soms wel eens waarheid worden ,doordat idioten het leuk vinden na te apen.
Ook dat de meesten van ons die verhalen al hebben zien passeren.En ze dus als dusverre klasseren. Maar om direct beledigingen naar iemands hoofd te slingeren...
![]() |
#86 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In geval van foto acht ik idd een trucage niet uitgesloten: met wat make up kan zelfs een amateur heel véél, dus een copie van een PV over die "sourire d'ange"misschien?? Ik hoorde al te véél evidente leugens uit die hoek om niet uiterst skeptisch te zijn: in naam van de heilige kruistocht voor Vlaanderen tegen Walen, allochtonen en "linkiewinkies lijkt idd immers alles toegelaten.. Herinnert niemand zich dat zwartbloklocaal dat door de uitbater zélf in brand gestoken werd , met natuurlijk direct een beschuldigende vinger naar elke linkse groepering in de streek ![]() ![]() ![]() ![]() Dit stond destijds in de ganse pers, dus géén "broodje-aap": Citaat:
en na zoiets zou ik die mensen op hun woord moeten geloven ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en dit is ook reeds het tweede hatelijke broodje-aap dat uit die hoek komt in één maand ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik geloof ook niet in een complot, wél in een sterke propagandadienst bij het ZB, die desinformatietechnieken goed onder de knie heeft.... én in een extreemrechtse leiding bij het ZB, met veel financiële mogelijkheden Lees een het artikel over Kosmos op de webstek van the Piano, bvb... een goed adres, met veel informatie, die ik nog niet op een leugen kon betrappen http://users.pandora.be/amarcord/selys/index.html http://users.pandora.be/amarcord/selys/kosmos01.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Ik herinner me die affaire trouwens heel goed omdat ik toen op nog geen 100m van De Roeland een appartement had. Ik herinner me ook dat op 1 van de extreem-linkse betogingen mijn wagen (die op straat stond) nogal zwaar werd beschadigd. Maar ook dat heeft niets met deze thread te maken.)
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je nu dat één enkel losstaand feit je overtuigd heeft van de leugenachtigheid van een aantal mensen die de criminele daden van allochtonen aan het licht brengen?
Hoeveel brandstichtingen gebeuren er dagelijks door leden van het Vlaams Blok? Hoeveel overvallen/straatroven/etc.. gebeuren dagelijks door allochtone criminelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2/ Is het niet normaal dat dit soort verhalen (terecht of niet) de ronde doen in een samenleving waar Links politie, gerecht en journalistiek "overheersen" ? Is het dan niet normaal dat er grote groepen van mensen zijn die de bewering als zou het over onware verhalen gaan, aanzien als een doofpot-operatie ? Het Politiek Correcte denken is m.i. een ondemocratisch gegeven, dat voor terreur zorgt. 3/ "De geloofwaardigheid en de propagandatechnieken van die mensen" zijn genoegzaam bekend, evenals deze van extreem-links. Het verschil is dat deze laatste politiek aan de macht zijn, en er niet voor terugdeinzen die macht grof te misbruiken. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
één enkel losstaand feit ?????? Moet ik je eraan herinneren dat het ZB de partij is met in haar rangen het grootst aantal voor geweldpleging veroordeelde mensen? De Roeland, De Rode Mol, het uiteenkloppen van de Ijzerbedevaart, van een 11 juliviering in Brussel Die hokus pokus hier over groepsverkrachtingen, waarbij Vandeneynde een vraag stelt aan Verwilghen over groepsverkrachtingen, antwoord: er zijn er geen bekend en waarop Demol in de brusselse gewestraad een vraag stelt "Het blijkt uit een vraag van VDE dat... Antwoord: gelieve de statistieken op te vragen bij de gerechtelijke diensten, waarop "werkslaaf" hier een spectaculaire topic opent "Groepsverkrachtingen door allochtonen in de doofpot", "bewezen door de vraag van VDE"... met link naar de notulen vd Gewestraad als bewijs(notulen die natuurlijk maar weinig mensen zullen lezen), is d�*t geen pure stemmingmakerij ![]() Dan ook die topic over de mythische "sourire d'ange", hier toegeschreven aan allochtonen, uiteraard, maar een spookverhaal dat al jaren met steeds weer verschillende details (en soorten daders) op alle continenten opduikt(lees de topic), waarvoor Hanne natuurlijk geen spoor bewijs wil en kan leveren, maar waar jij integendeel vraagt, te bewijzen dat het niet gebeurd is (alsof iemand zou kunnen bewijzen dat Roodkapje niet bestaat) ![]() Dergelijke intoxicatie van de publieke opinie, steeds weer terug te brengen tot éénzelfde politiek groepje, hoe noem jij dat?? Ik noem dat vergiftigen van de publieke opinie en strafbaar aanzetten tot racisme (en heksenjacht). Dan moet je niet verwonderd zijn dat ik die mensen niet meer geloof! Citaat:
![]() ![]() Je uitspraak dat Citaat:
![]() Vertel aan Verhofstadt dat hij extreemlinks is ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||