![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op wat zou U nu kiezen? | |||
LDD |
![]() ![]() ![]() |
16 | 12,80% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,20% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 10,40% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
60 | 48,00% |
open VLD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 8,00% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,60% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,60% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,40% |
ANDEREN |
![]() ![]() ![]() |
15 | 12,00% |
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50% veebee, 0% cd&v, 14% LDD.... Ahum.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 maart 2008 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een discussie met andere politici kwam hij af met cijfers, een coherente uitleg, met het minste populisme, met een duidelijk programma, met kritische opmerkingen op anderen en met geestdrift (i.e. hij gelooft in wat hij zegt en waarom hij het zegt).
Ja, ik vond dat wel tof.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() In de avatar van Sveinn. Zie ook Wikipedia.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, ik voel me geen democraat - ik zie niet in waarom ik aan dat proces zou deelnemen, laat staan waar ik de pretentie daarvoor zou vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met vervroegde verkiezingen op zich is natuurlijk niets mis, maar niet als dat betekent dat ze gewoon een arrest van het Grondwettelijk Hof, en bij uitbreiding in feite de Grondwet zelf, naast zich neer leggen, omdat ze een probleem zijn tegengekomen dat ze niet onmiddellijk kunnen of willen oplossen. ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 18 maart 2008 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuckin' democratie.
Niks te zuipen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Nog steeds N-VA, maar om heel zeker te zijn wacht ik toch tot juli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Deze peiling is nu echt zo belachelijk dat het maar zijn kan
VB bijna 50% cd&v = 0 Je kan de cijfers misschien doorgeven aan Dag Allemaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kleur van het pak, kleur van de stropdas, tonatie van de stem, mimiek van de kandidaat, presentatie voor de camera, ... werden niet meegenomen in deze poll. Zijn nochtans doorslaggevend in een media-democratie. CITAAT: "The emphasis is on the subjective: how we feel about things, rather than what we think or can know." (p.13)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 maart 2008 om 02:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Verstandige mannen hier op dat forum.
Nu nog 5 minuten politieke moed van de belovers en we zijn er;
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
brave keurig burgertjes die antipolitieke sentimenten koesteren als ultieme blijk van eigenwijsheid en rebelsheid. ge gaat hier veel vrienden maken. ![]() langs de zijlijn staan en met modder gooien naar degenen met verantwoordelijkheid is vlaanderen's allerhoogste en meest gewaardeerd vorm van 'politiek'. ok, ge kunt een volk zijn met sympathie voor de 'underdog', maar waar houdt zoiets op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
buiten Dutroux bezocht, heibel gemaakt, etc... heeft die nog niets gedaan.... een andere Van Rossem.... gelukkig draineert hij nu een gedeelte van de malcontenten en anti-establishment kiezers naar zich toe en helpt hij de Vuile Brol te counteren... ik heb zo een beetje geobserveert wie naar zijn lijst overstapt, buiten de malcontenten in het algemeen, het zijn ontgoochelde individuen die bij de lijstvorming elders daar geen plaats kregen of die geen nuttige rangorde door de kiezer elders toegewezen kregen... de man zelf, die ex-judoka, is een fenomeen... maar dan in de negatieve zin van wat de mesnen nodig hebben... volgend jaar krijgt hij voorzeker een trits "mandatarissen", die dan zoals het merendeel van die van de Vuile Brol, de wedde opstrijeken en verder niets doen... voor mij is het communautair geprul niet de meoiete waard en blijf ik zoals de laatste 45 jaar echt liberaal kiezen... dus Open VLD... geen beunhazen van LDD, NVA en of VB...
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
och, was te verwachten, hier zit heel wat aanhang van de Vuile Brol... gelukkig zijn ze niet representatief voor de bevolking... hun electoraal sukses was alles behalve een doordachte keuze van mensen met verantwoordelijkheidszin...
![]() |
![]() |
#99 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() En blijkbaar doen de nsv-ers ook al geen moeite meer om te verbergen dat ze op het VB stemmen.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebben ze dat ooit gedaan?
|
![]() |
![]() |