Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2008, 12:08   #81
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Blijkbaar wel...

Wie gaat dat voorbeeld geven? Charismatische figuren?
Om te beginnen JIJ ZELF
en een goed voorbeeld wordt vanzelf wel opgevolgt
Waaom steeds bij anderen gaan zoeken waar je zelf ook toe in staat bent.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:09   #82
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Wat daar de oorzaak van is? De zieke geesten van hun ouders en de oudere generaties zijn daar de schuld van. Als mensen het normaal beginnen te vinden dat je iemand zomaar mag discrimineren op basis van geloof of huidskleur moet je niet verbaasd zijn als jongeren op de duur voor niemand nog respect hebben. Respect is iets wat je verdiend en blijkbaar verdienen de oudere generaties geen respect meer.
De oudere generatie is ook jong geweest. die hebben ook hun ouders verweten dat ze discrimineerden op basis van afkomst, of geloof. en die oudere (toen jongere generatie) hebben geleerd dat hun domme discrimineerende ouders toch gelijk hadden.
de indianen namen steeds een oudere als opperhoofd. alleen door zijn levenservaring was hij slimmer. maar een beterere zaak is het liedje van jean gabin. je sais!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:16   #83
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
De oudere generatie is ook jong geweest. die hebben ook hun ouders verweten dat ze discrimineerden op basis van afkomst, of geloof. en die oudere (toen jongere generatie) hebben geleerd dat hun domme discrimineerende ouders toch gelijk hadden.
de indianen namen steeds een oudere als opperhoofd. alleen door zijn levenservaring was hij slimmer. maar een beterere zaak is het liedje van jean gabin. je sais!
De ouderen vind ik, hier dan toch, ni bepaald slimmer.
Levenservaring is ook niet zo bijzonder... het waren niet bepaald pioniers van het een of ander...
Ouderen zijn trouwens veel kinderachtiger op bepaalde vlakken. "Kapelleke" "Scholeke" "Jeezeke". Kind tegenover vadertje staat.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:18   #84
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Om te beginnen JIJ ZELF
en een goed voorbeeld wordt vanzelf wel opgevolgt
Waaom steeds bij anderen gaan zoeken waar je zelf ook toe in staat bent.

Jamaar zelfs ALS mensen dat zouden doen, dan gaat iedereen dat toch anders doen? Of moet iedereen dat op dezelfde conformistische manier doen. Volgens een spiritueel leider?
Oud 26 maart 2008, 12:26   #85
brontosaurus
Burgemeester

Standaard

Als er al enkele zouden beginnen en daarbij hun hart volgen in plaats van hun beurs dan zijn we al een heel eind op weg.Het maakt niet zoveel uit op welke manier,zolang het maar op een reschtvaardige manier gebeurt met respect en liefde voor elkaar.
Oud 26 maart 2008, 12:27   #86
Bhairav

Standaard

Zweveriger kan niet zeker?
Oud 26 maart 2008, 12:28   #87
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hippies zijn terug.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:32   #88
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:36   #89
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Wat een belachelijk subjectief artikel is me dat weer zeg. De meeste mensen worden in het artikel als randmarginaal bestempeld enkel en alleen door hun klederdracht of afkomst. Ik draag in mijn vrije tijd ook witte "skate" schoen, wijde broeken en truien met kappen. Voor de auteur ben ik dus per definitie een randmarginaal ook al hebben we nog geen enkel woord gewisseld. Mij niet gelaten, dat mag voor mij gerust, maar het getuigd enkel van een belachelijk eng wereldbeeld. Lachen doe ik daarmee en eigenlijk heb ik ook best medelijden met 42 jarigen die zo denken over "de jeugd van tegenwoordig".
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:40   #90
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lachen doe ik daarmee en eigenlijk heb ik ook best medelijden met 42 jarigen die zo denken over "de jeugd van tegenwoordig".

Net zoals de jeugd van de toekomst met u zal lachen, en dan zijn we rond zeker?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:57   #91
brontosaurus
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ja hoor,kijk maar naar ons huidige beleid.Dat is pas het toppunt van zweverigheid.
Maar er is een verschil tussen zweverigheid en menselijkheid
Oud 26 maart 2008, 12:58   #92
Bhairav

Standaard

Citaat:
Ja hoor,kijk maar naar ons huidige beleid.Dat is pas het toppunt van zweverigheid.
Maar er is een verschil tussen zweverigheid en menselijkheid
Oud 26 maart 2008, 13:10   #93
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste filosoof,
Een staatshoer is eenieder die zich neerlegt bij de wetten en regels van het huidige dictatoriale regime.Dus iedereen die belastingen betaald en gaat stemmen.
Dus een scheldwoord ipv van een omschrijving: dat zegt zoals alle scheldwoorden meer over degene die het woord gebruikt dan over degene naar wie 't gericht is.
Citaat:
het huidige dictatoriale regime.
Dat zul je dan toch moeten aantonen: je klaagt juist dat er teveel vrijheid is (voor anderen, uiteraard)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 13:25   #94
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook ik ben het slachtoffer geweest van deze wanpraktijken als gedwongen soldaat.Hier heb ik het dan ook niet over want soldaten zijn moordenaars op bevel van een ziekelijk gestoorde overheid.Burgerdienst kan in de vorm van brandweer,wegenbouwer,verpleging,kok of eender ander beroep om zodoende de lasten van de huidige slavernij een beetje te verzachten.Tevens kan dit een zeer goede praktische ervaring zijn voor het verdere beroepsleven.En dit kan ook het einde van een loopbaan verkorten zodat men op vroegere leeftijd van een welverdiende rust kan genieten.Het leven draait niet om het geld.Gezien de huidige situatie in onze verziekte samenleving moet dat nu toch langzamerhand duidelijk worden.Wil je daar niet aan toegeven dan is het einde van beschaving heel nabij.De keuze is aan jullie.
Toen ik afstudeerde had ik geen frank, mijn kleren, dat was al. Ik moest 18 +1maand wachten op mijn eerste wedde: dus ook de eerste job aanpakken die er was, ver onder mijn diploma, gedwongen door geldgebrek, gewoon om te kunnen eten. Dat dus of OCMW. (ook op eerste stempelgeld had ik x maand moeten wachten) en op ouders kon ik niet rekenen. Als start in het leven zou ik dat niet aan anderen opleggen in naam van zweverige theorietjes. Duidelijk dat jij zoiets niet ondervond, fils �* papa!
Oud 26 maart 2008, 13:27   #95
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook ik ben het slachtoffer geweest van deze wanpraktijken als gedwongen soldaat.Hier heb ik het dan ook niet over want soldaten zijn moordenaars op bevel van een ziekelijk gestoorde overheid.Burgerdienst kan in de vorm van brandweer,wegenbouwer,verpleging,kok of eender ander beroep om zodoende de lasten van de huidige slavernij een beetje te verzachten.Tevens kan dit een zeer goede praktische ervaring zijn voor het verdere beroepsleven.En dit kan ook het einde van een loopbaan verkorten zodat men op vroegere leeftijd van een welverdiende rust kan genieten.Het leven draait niet om het geld.Gezien de huidige situatie in onze verziekte samenleving moet dat nu toch langzamerhand duidelijk worden.Wil je daar niet aan toegeven dan is het einde van beschaving heel nabij.De keuze is aan jullie.
Toen ik afstudeerde had ik geen frank, mijn kleren, dat was al. Ik moest 18 +1maand wachten op mijn eerste wedde: dus ook de eerste job aanpakken die er was, ver onder mijn diploma, gedwongen door geldgebrek, gewoon om te kunnen eten. Dat dus of OCMW. (ook op eerste stempelgeld had ik x maand moeten wachten) en op ouders kon ik niet rekenen. Als start in het leven zou ik dat niet aan anderen opleggen in naam van zweverige theorietjes. Duidelijk dat jij zoiets niet ondervond, anders zou je andere taal spreken, fils �* papa!
Oud 26 maart 2008, 13:39   #96
brontosaurus
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dus een scheldwoord ipv van een omschrijving: dat zegt zoals alle scheldwoorden meer over degene die het woord gebruikt dan over degene naar wie 't gericht is. Dat zul je dan toch moeten aantonen: je klaagt juist dat er teveel vrijheid is (voor anderen, uiteraard)
Ik gebruik het woord staatshoer omdat het als omschrijving goed klinkt voor diegene die zich door een stel pooiers(overheid)onder dwang laat misbruiken.Mijn exuses als ik dit als beledigend laat overkomen voor u.En ik klaag zeker niet over een teveel aan vrijheid want vrijheid wordt de mensheid absoluut niet gegeven als je er niet zelf een weg voor vrijmaakt.Aantonen dat we in een dictatuur leven hoef ik toch zeker niet meer te doen.Daar is nu toch al voldoende overtuigend bewijs voor.Anders neem je maar eens een kijkje op mijn website.www.becoolbewise.nl.tt. Dan snap je misschien wel waar ik naar toe wil gaan.
Oud 26 maart 2008, 13:42   #97
Bhairav

Standaard

Citaat:
Ik gebruik het woord staatshoer omdat het als omschrijving goed klinkt voor diegene die zich door een stel pooiers(overheid)onder dwang laat misbruiken.
Zoals bij dienstplicht dus.
Oud 26 maart 2008, 13:52   #98
brontosaurus
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Toen ik afstudeerde had ik geen frank, mijn kleren, dat was al. Ik moest 18 +1maand wachten op mijn eerste wedde: dus ook de eerste job aanpakken die er was, ver onder mijn diploma, gedwongen door geldgebrek, gewoon om te kunnen eten. Dat dus of OCMW. (ook op eerste stempelgeld had ik x maand moeten wachten) en op ouders kon ik niet rekenen. Als start in het leven zou ik dat niet aan anderen opleggen in naam van zweverige theorietjes. Duidelijk dat jij zoiets niet ondervond, anders zou je andere taal spreken, fils �* papa!
Als 14 jarige moest ik moeder al helpen om wat brood op tafel te krijgen omdat papa uit het nest gevlogen was.Vertel mij niet wat armoede is.Ik ben jong begonnen met geld binnen te brengen en mammatje heeft het met een half time job en lening moeten bolwerken zonder de beloofde steun van vadertje staat.Maar jij hebt kunnen afstuderen.Nu ben ik zelfs trots dat ik deze armoede heb kunnen meemaken en beschouw ik materialistische rijkdom als een grotere armoede voor een zielig bestaan als geen geld op zak te hebben maar vriendschap en waardering van mijn omgeving.
Oud 26 maart 2008, 13:53   #99
Bhairav

Standaard

Ik wil ook arm zijn. Dan kan ik daar ook zo lekker trots op zijn.
Oud 26 maart 2008, 13:59   #100
brontosaurus
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik wil ook arm zijn. Dan kan ik daar ook zo lekker trots op zijn.
Ja wat moet je nou met een huis als je een hele planeet ter beschikking hebt.
Grondbelasting betalen en succesierechten alvorens je kinderen er van mogen genieten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be