![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet af te leiden dat het enz... Mooi gevonden! En het omgekeerde ook niet! Trouwens, "jongeren" die een mes op zak hebben "om zich te beschermen"? Welke soort jongeren zou dat hoofdzakelijk zijn denk je? Laatst gewijzigd door andev : 7 april 2008 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() Zal al maar beginnen zeker...
Ik bedoelde gewoon dat jij alleen maar loopt te beledigen (sinds mijn eerste bericht), ik vind het leuker als iemand mij tegenspreekt met een beetje inhoud, daar kan je gemakkelijker op reageren, geef toe, wat kan je nu antwoorden op "Maar niet om uit je nek te lullen", tenzij uit het forum stappen? (en dat ben ik nog helemaal niet van plan, begin het hier leuk te vinden) ==> misschien spijtig voor sommigen onder jullie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt natuurlijk "belgen" die naar de politie, de chauffeur of de begeleider luisteren, en je heb "belgen" die snel-gebelgd zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer blijkt dat een bepaalde groep uit de maatschappij gevaarlijker is dan andere groepen heeft het heel zeker zin om daarmee rekening te houden om tegen die groep maatregelen te kunnen nemen zonder iedereen te hoeven op die manier aan te pakken! De klap die je krijgt of het mes tussen je ribben is even onaangenaam of het van de ene of de andere komt, maar je weet op voorhand wanneer je extra moet oppassen! Een bus gevuld met allochtoonse jeugd (doe er maar en paar autochtonen ook bij natuurlijk!) is niet hetzelfde als een bus gevuld met Dames van het Heilig Hart die naar Lourdes vertrekt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 7 april 2008 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die nonnekes vechten ook op die bus als ze zat zijn, maar die kunnen hun mond houden. Die gooien geen parels voor de zwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Dat werd hij pas op late leeftijd.En waar had hij die streken geleerd?Bij de turken toen hij gevangen werd genomen in 1444 door een turkse sultan,en leerde dat een mensenleven bijna niets waard was en dat je mensen onbeperkt mocht kwellen en pijnigen.Dit zou gevolgen hebben voorde rest van zijn leven.Schoon voorbeeld die moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in 2006 iets meer dan 38 MILJOEN EURO !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die zes Belgen noemde Pierre en Jan of Paul en Piet ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |