![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als een Vlaming als fascist afgeschilderd wordt dan denkt hij wel 2 keer na voor hij zijn Vlaamse leeuw bovenhaalt. Door partijen zoals de NVA is die mentaliteit vooral in Vlaanderen flink gewijzigd en dat laat zich dus ook zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wellicht opgezweept door alcohol, in die mate zelfs dat Michel Wuyts zei dat er aan de Carefour de l'arbre alcoholcontroles voorzien waren. Ook hier is dat maar een heel klein % van de Vlaamse bevolking en je kunt nog altijd zeggen: ik VB? Nee 't is voor Tom Boonen die ook een Vlaming is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, ik heb eens op een Franstalig forum het volgende gelezen: Ik haat de Vlamingen; maar ik ben tegen een splitsing van België; aangezien bij een splitsing van België de grenzen van Vlaanderen niet langer betwistbaar zijn. Het forum heette Bruxelles Francophone. http://www.bruxelles-francophone.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is vooral te danken aan Karel Van Wijnendaele. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
3 Jaar geleden stond ik zelf op de strook van Carrefour en toen was het nog doenbaar, veel minder dan de beelden van nu. De vraag is: wordt daardoor sympathieker? Mocht je zien dat in italië honderden mensen met een of andere niet-Italiaanse vlag staan te zwaaien, je zou toch ook vragen wat er mis is met die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest is Wallonië toch zo geen luilekkerland want de meeste Vlamingen vinden Wallonië toch maar grijs en saai en lelijk enn zouden daar niet graag wonen. Het profiteren lukt hen blijkbaar niet al te goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Vlamingen die in Wallonië geweest zijn, spreken vaak over grauwe ellende en drugs; dus het profiteren brengt de walen te weinig op om rijkelijk te kunnen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat er maar met mate geprofiteerd moet worden van Vlaanderen want echt rijk zijn ze niet geworden van het profitariaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ahja, en als je "zodat" gebruikt, trek je wel conclusies. ("Ik bedoelde, dat de Walen het profiteren nog niet goed genoeg in de vingers te hebben zodat ze allemaal met een dure sportwagen kunnen rijden en een grote villa hebben.") Laatst gewijzigd door Insano : 13 april 2008 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse separatisten zouden voor azert een standbeeld moeten oprichten...
Niemand slaagt er immers beter in redenen aan te geven om het land te splitsen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |