![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor meer info: http://home.hetnet.nl/~c.brendel/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Kijk Darwin heeft z'n evolutietheorie, die legt dus evoluitie van de mens uit .. net als Darwins theorie van de evolutie kan je die zoals Pim Fortuyn doortrekken naar de vergelijking tussen de islam-evolutie en de evolutie die het christendom doorgemaakt heeft. Dus laat eens zien dat je iets meer geëvolueerd bent dan die zandmannetjes ONTOPIC: Er zijn voor leerkrachten die hun leerschema niet halen tuchtmaatregelen, leerkrachten die echter weigeren om godsdienst gebasseerde het programma te volgen mogen van mijn part ook ontslagen worden, en hun diploma verliezen, tevens dienen ze in mijn ogen niet meer te genieten van het sociale vangnet voor werklozen.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 15 april 2008 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als ik me het zou herinneren schreef ik het onmiddellijk neer. Het kan ook in Nederland geweest zijn, maar in élk geval werd het voorgesteld.
______________________ Yeps, Nederland: In Nederland: 71. In 2005 veroorzaakte de Nederlandse minister van onderwijs, Maria van der Hoeven, een beroering door het voorstellen van het organiseren van een debat over het lesgeven over de evolutietheoriën op de scholen in van het land. Hoewel zes jaar eerder een bestand was gesloten tussen de verschillende politieke partijen met als resultaat dat het darwinisme een onderdeel van het schoolprogramma van alle Nederlandse scholen, inclusief het geloofsscholen, die de staat ondersteunt zonder enige ideologische controle uittevoeren. In een interview zei minister Van der Hoeven dat de theoriën van Charles Darwin niet compleet waren en dat nieuwe dingen sinds dien ontdekt zijn, met namen door de voorstanders van de intelligent design theorie. Ze kondigde echter aan dat ze niet van plan was om de creationistische theoriën in het onderwijsprogramma te introduceren maar alleen hun aanhangers wilde confronteren met de aanhangers van de evolutietheorie. Minister van der Hoeven haar initiatief kreeg slechts weinig steun, inclusief van haar eigen partij, het Christelijk Democratisch Appèl (CDA). D66, een centrum-linkse partij en een bondgenoot van het CDA, is er volledig tegen dat het creationisme en het darwinisme op gelijke voet worden geplaatst. De VVD, een liberale rechtse partij, heeft dezelfde mening. http://schepping.punt.nl/?a=2007-07
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 april 2008 om 13:38. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Provinciaal Statenlid
|
tja Circe,
wij wonen bij mijn weten nog altijd in Belgie en hier pleit er niemand om ID of creationisme op te nemen in de lessen biologie. Dus nog niet te vlug panikeren he. Ik zie dit trouwens ook echt niet gebeuren, hier is totaal geen draagvlak voor, noch links, noch rechts |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://schepping.punt.nl/?a=2007-07
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Provinciaal Statenlid
|
circe,
wel een beetje kritisch blijven tov je bronnen he! Dit is duidelijk een christelijke site, je kan niet zomaar die informatie van hun site plukken en dan zeggen dat dit de algemene visie is van "links" of wat dan ook... Zo kan je alles bewijzen. |
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het over het stukje:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2/ leg UW definitie van onschadelijk maken eens beter uit dan ? 1/als u het niet beweerd, doet u toch goed alsof |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
RAmen Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2008 om 15:52. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
dan nog: dit stuk geeft een overzicht van pogingen om creationisme in het onderwijs te krijgen. Die harun Yahya kende ik al langer, gewiekste kerel. Toch lees ik geen enkel bewijs dat zij voet aan de grond krijgen: overal wordt er vanuit onderwijs, beleidsmakers gereageerd. Ik heb voldoende vertrouwen in onze rationele maatschappij dat de waarheid niet zomaar aan de kant wordt geschoven voor religieuze mumbo-jumbo. Verder is uw laatste zin een bijzonder kinderachtige opmerking. Dat iemand interesse kan hebben voor iets zonder het daarmee eens te zijn, is u blijkbaar een vreemd concept. Sommige mensen zijn nl gewoon geinteresseerd om hun kennis te verruimen. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In mijn ogen is dat alvast even idioot. Al dat fanatiek addergebroed mag gerust ontploffen van mij. Welke godsdienst ze ook aanhangen... |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van Jan-Vandenberghisering ligt geen kat wakker. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Europees Commissaris
|
Als Darwin het moet afleggen tegen het creationisme, zal het thuisonderwijs gaan floreren, denk ik!
|
|
|
|