![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: De wc-pottoestanden. | |||
Ik zit gewoon op de wc-bril. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 67,74% |
Ik leg altijd wc-papier op de wc-bril, alvorens mij er te plaatsen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Ik zit gehurkt met de voetjes op de wc-bril. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik doe de boodschap rechtstaand-achterovergebogen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Ik heb altijd mn eigen wc-bril mee. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,90% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() On-topic: ik ga gewoon zitten en kakken, tenzij het een Franse toilet is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Zeg mannen, had ge nu niet op mij kunnen wachten voor het feest?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yeah right, freak!
![]() ge gaat nog zo teer worden dat ge van een klein onnozel besmettingske uwe kaas gaat laten ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Weet ik. En al dikwijls aan den lijve ondervonden!
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag ga ik een hele dag liggen kakken, ik voel het
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Nu ben ik jaloers!
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Ik pak altijd een stuk wc-papier en wrijf er zeker een halveminuut mee op de bril tot hij zo droog is als wat alvorens mij erop te zetten. Ik heb de optie gekozen die er het meest op lijkt =D
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Moet nu wel zeggen dat ik al een urinewegontsteking heb overgehouden aan een toiletbezoek ... in een Roemeens station. Maar dat was dan ook wel héél ranzig. Daar lagen vijf kakbeurten op elkaar want de sjas was kapot. Twee weken met nen druiper rondgelopen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#95 |
|
![]() Als ge een halve minuut met een blad wc-papier wrijft, dan zit ge dr gegarandeerd door en hangt alle drek aan je vingers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Mij is vandaag iets vreselijks overkomen! Voor ik passeerde langs een openbaar toilette van een degelijk gebouw hoorde ik een erge gil (van paniek en afschuw) en ik zie een vrouw naar buiten lopen. Ik zag een andere vrouw naar binnen gaan, maar terstond weer naar buiten gaan, ook helemaal onder negatieve indruk. vol afschuw! Nu was ik heel erg benieuwd wat daar wel gebeurde en ik ging kijken. Ik zag daar de deur openstaan. Ik dacht nog in mezelf dat het misschien beter was om gewoon door te lopen en mezelf niet te confronteren met negatieve wc-toestanden, doch de nieuwsgierigheid was te groot.
Wat ik daar zag! ![]() ![]() ![]() Onbeschrijfelijk! Daar zijn geen woorden voor! ![]() ![]() Het komt erop neer dat de hele toilette-cabine helemaal onder de drek was. Er lag drek op de wc-bril!! Er lag drek naast de wc-pot, op de grond! En zelfs op de muur, overal spetters. Dat was verschrikkelijk, ik heb nog nooit zoiets afschuwelijks gezien, ik wist niet dat zoiets bestond. Zoiets goor heb ik zelfs nog nooit op internet gezien! En dat zoiets dan nog kon gebeuren in het gebouw waar het gebeurde, waar ik-naar ik aannam- enkel deftige mensen komen. ![]() ![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon kakken.
Maar! Eerst en vooral kijken of er WC papier is. Zelfs al heb ik vlammende schijterij. De eerste en de laatste keer zeg ik u.