![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() een beetje serieus blijven hé zelf twintig is teveel. Van Temsche was zelf maar met één...
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Maar opkomen voor je eigen volk, je eigen ras en je eigen cultuur daar ben ik wel voor. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 3 mei 2008 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet echt. Zolang ze enkel bijeenkomen in een zaaltje en zich bezuipen en marginaal willen doen heb ik daar geen last van. De Belgische justitie heeft nu toch ook wel meer prioritaire problemen om zich mee bezig te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() het frans heeft daar een spreekwoord voor nl; "mieux vaut prévenir que guérir".
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een schande voor Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ik vraag me af hoe ze dat willen voorkomen in de toekomst. Je kan niet verwachten dat elke zaalverhuurder een hele screening gaat doorvoeren als er iemand een zaaltje wenst te huren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Vlaanderen is toch per definitie overwegend blank, katholiek en eerder conservatief (net zoals Beieren en Oostenrijk trouwens). Dat Vlaanderen een eigen Vlaamse cultuur heeft is bovendien nogal wiedes. Dus willen onze kinderen zich thuisvoelen in hun eigen land, dan is dat toch logisch mij dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn hier ook nog maar een kleine 2000 jaar. Katholiek hoeft zeker niet. En progressief & links kan zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Deze beweging is inhoudelijk ijzersterk en heeft een meer Vlaamse invulling en ook in internationale kwesties zal je geen zo'n domme standpunten aantreffen als bij B&H over de IRA bijvoorbeeld. Een minpuntje misschien op ethisch vlak niet conservatief genoeg al is het wel een stuk beter dan B&H. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cijfers? Lidmaatschap van de kerk of zoiets?
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Hopelijk wordt Vlaanderen niet Diets conservatief...
![]() Dan heb ik nog liever dat er niets verandert... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een eigen 'vlaamse' cultuur? Mogelijk. Maar toch, definieer dan eens die 'vlaamse' cultuur. Laatst gewijzigd door system : 3 mei 2008 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Pas als ze inderdaad buiten die feestzaal iets tegen de wet doen, mag men ze wat mij betreft oppakken. Als bv een Jood of een kleurling molesteren, MOET men ze oppakken en opsluiten, maar zolang ze maar wat stoer doen in besloten kring, waar die feestjes me meer op lijken, zou ik die frusti's hun uitlaatklep gunnen. Pas als men hen die feestjes gaat afpakken, worden ze misschien wel gevaarlijker, want dan zien ze hun grote gelijk bevestigd. Dat is dus het grote gevaar met ideologen: ze aanvallen geeft hen gelijk en maakt ze sterker. De Belgische staat bewijst hier dus gewoon zijn machteloosheid tegenover een bende extreme, opgefokte fuifnummers. Laatst gewijzigd door Boadicea : 3 mei 2008 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb ik je verkeerd begrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Zeiden ze niet dat er ook en groot aantal uit Duitsland bij was? Moet men dat dan niet tussen België en Duitsland verdelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Misschien maar goed dat ze geen doorsnee mensen op hun feestjes toelaten, want ik denk dat ze zich dan nogal belachelijk gaan maken tegenover velen. Ik denk dat ze het soort nazi's zijn, waarvoor de führer himself zich van schande zou omdraaien in zijn graf, want ik geloof nooit dat hij een losgeslagen, dronke meute als ideaal had van zijn übermensch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |