![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We verbinden computers met elkaar om zoals bvb bij het SETI project samen te denken, maar de grootste vooruitgang die de mens maakt is dan toch dit internet project waar al onze hersenen beginnen ideeen samen te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat als men "avontuurlijk" leeft, men af en toe wel eens één of andere wet moet overtreden, maar een leven volledig geaxeerd op misdaad, daar is niks avontuurlijk aan, beroepsmisdadigers gehoorzamen OOK aan wetten, nog strengere zelfs als doodgewone, saaie, burgers: de doodstraf is bij hun nog lang niet afgeschaft. Onder "avontuurlijk" versta ik iets dat rijmt met "vrijheid", en daar zie ik bij de misdadigers toch niet veel van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Niks zo zielig als een 30+er die 'avontuurlijk' wil leven.
Een 4X4, 'avontuurlijke' vakanties in het oerwoud, elke dag de wok bovenhalen, en 'gerief' gaan kopen bij AS adventure. Kan er iemand me anders eens uitleggen wat een avontuurlijk leven in Belgie anno 2008 concreet inhoudt? ps u moet het zelfs niet eens over uzelf hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de Pro & Contra enquête van de Knack, vandaag in de brievenbus, blijkt dat:
97% voor heropvoedingskampen voor criminele jongeren is, 3% tegen. Gennez heeft hier dus dik gescoord. De vraag is nu: moeten we ook heropvoedingskampen opzetten voor criminele VLD'ers? -Denk: Noël 'Crimi' Slangen, Pierre 'Slavendrijver' Chevalier, Rik 'Foefeltrut' Daems, Jaak 'Sneeuwscooter' Gabriëls, etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Een avontuurlijk leven in België is werken, betalen en zwijgen. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 29 mei 2008 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |