![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je vergeet het lederen zweepje...
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, een slechte tattoo zetten vind ik helemaal niet goed, beter een goede als uw lichaam volgroeid is. Neem nu dat uw kleine veertien is, en een meter 65, voor 60 kilo, en hij laat op zijn armke een grote schone arend tatoueren, ik zeg zo maar iets. Als hij er 20 is, is hij een meter 85 geworden, zijn armen zijn 2 maal zo dik, en die arend trekt echt op niets meer, dat gevogelte is helemaal uitgerokken, t'is echt geen zicht. En dan neemt hij u dat kwalijk, dat u hem laten doen hebt, en daar u hem zonder meppen opgevoed hebt, en hij dus helemaal geen schrik van u heeft, slaagt hij eens goed op uw bakkes om zich te wreken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Traditionele oorbellen mogen wel.
Bende bourgeois seuten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Allee joeng, en die mogen zich niet eens laten tatoueren ?!! Wat bent u nu voor een ouderwetse tyran zeg. Dat k�*n toch gewoon niet, in de 21ste eeuw! Die mogen toch doen wat ze willen zeker ?! Ik ben zeker dat u hen ook verbied om drugs te gebruiken, en te zuipen! Eh? Kom, geef maar toe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() tatoueer u van kop tot teen als u wil, en zet voor mijn part 1000 piercings in uw lichaam, laat horentjes inplanten, laat u brandmerken, dat doen ze tegenwoordig ook, maar laat andermans kinderen met rust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Oef, toch nog iemand die het opmerkt.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge deraan wilt zitten, neemt ge der best geen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen 'verminkingen' voor kinderen. Over de leeftijd waarop de jongere in staat is ZELF hierover te beslissen kan je eventueel discusieren, maar het tatoeren van babys bv. is onaanvaardbaar. Laten we onze kinderen zo 'onbezoedeld' mogelijk naar hun volwassenheid brengen.
Spijtig genoeg is er voldoende hypocresie in onze samenleving om besnijdingen van kleine jongentjes wel toe te laten. Dat is VEEL ingrijpender dan een piercing waar een pak 15 jarige zelf voor kiest. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 mei 2008 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Niks namaak, allemaal echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Als ik nog eens geld teveel heb laat ik mijn achterhoofd tattoueren.
Maak je maar geen zorgen, ik ben ouder dan 18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eh ben voila. Ze leven toch al te lang, dan kunnen w'er nog beter is goe mee kunnen lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom de overheid zou moeten opvoeden is me een raadsel. In ieder geval lijkt het me bijzonder belachelijk dat ik zou moeten betalen voor mijn opvoeding-van-de-overheid.
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zo het idee dat iedereen denkt dat, moesten we tatoeages toelaten, iedere puber er één zou laten zetten. Tsjonge, tsjonge.
PS: De correcte spelling is wel degelijk 'tatoeage' en 'tatoeëren'.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had als jongere overigens 3 oorringetjes. Eéntje teveel dus. Hoe errug.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Als men ziet trouwens hoe de overheid in mekaar steekt en wie dat is, dan zijn dat wel de laatsten die er iets over mogen zeggen. En nu we toch aan het praten zijn, betreffende uw partij, het is de partij met het meeste potentieel in Vlaanderen. En een groot deel van dit potentieel wordt hoegenaamd niet gebruikt. Ik bedoel maar, als uw partij het wat algemener zou houden inplaats van met regeltjes en wetten even te willen regelen hoe de mensen thuis zich moeten gedragen, dan had u in Vlaanderen reeds lang een meerderheid. Hou het toch op onafhankelijkheid, al de rest is bijzaak. Daar! Iemand moest het zeggen. |
|
![]() |
![]() |