![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft toe dat je het wederkerend probleem van wangedrag door allochtone jongeren wegminimaliseert. Eigenlijk verheerlijk je het dus. Dat is al een stap verder. ook nog een ding : om je 72 maagden te verdienen ga je nog wat meer moeten kruipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heeft de linkse kerk het natuurlijk moeilijk mee, zeker als het het gedrag van de jongeren van haar zogezegd verrijkend kiesvee betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waar heb je het over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Terug on topic: nee, ik minimaliseer niet, maar ga de zaken ook niet uitvergroten. Is dit zo moeilijk te begrijpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Nee, ik begrijp dat jij het normaal vindt dat ieder jaar vanaf het moment dat het zonnetje schijnt, de hyena's uit hun ghetto's komen om bezoekers van recreatieparken (en de buurtbewoners) te terroriseren, zodanig dat op een doodgewone zonnige dag de gemeente telkens 70 flikken moet paraat houden, plus waterkanon, en dit om de multiculturele samenleving leefbaar te houden en de autochtone bezoeker een dag zonder pesterijen, geweld of diefstal te garanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze met honderd verrijkers op mijn nichtje springen, mag ik dat dan honderd maal aanklagen, of is éénmaal voldoende? Eén groepsverkrachting moet je dus niet uitvergroten? Is dat wat je bedoelt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is de eerste topic die ik zie waar iedereen elkaars woorden probeert te verdraaien. Ik moet Online wel gelijk geven. Goodwill zit veel te verdraaien ' niet alles'.
Laatst gewijzigd door Alexander Br. : 14 mei 2008 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Superlatieven gebruiken is niet de oplossing. Heeft je nicht aangifte gedaan bij de politie ? Zijn de daders opgepakt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mits wat goed stapelen en een hoop kreativiteit kan dit afgehandeld zijn in een uurtje of 3. Da's gewoon afhankelijk hoe goed de 100 verkrachters met elkaar kunnen opschieten. (ik stel wel voor dat ze condooms gebruiken, want anders na een kwartiertje zijn het meer dan vieze en plakkerige taferelen)
Citaat:
Citaat:
Maar ik zie de politie alleen ingrijpen als hun politieke meerderen hun toestemming geven. En wat nut heeft het die fictieve daders op te pakken. Na ondervraging mogen ze toch beschikken, wegens geen plek in de cellen voor zoveel criminelen.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een ILLEGALE marokkaan, stak in een dronken bui een toevallige automobilist neer omdat hij in de café geen drank meer kreeg en hij de uitbater niet kon neersteken. Politie erbij, mocht nadien vertrekken met een papiertje dat hij terug naar Marokko moest. De neergestoken toevallige voorbijganger ligt in de kliniek. En nu alles niet uitvergroten hé Goodwill!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 mei 2008 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal er reenening mee houden bij je volgende posts ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met plezier een martelmethode die weinig sporen nalaat, gewoon omdat jij het bent. De neus ontharen met hotwax..... Ik creatief, zou het?
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij hebt veel te veel fantasie. Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In zuid-afrika zou partnergeweld trouwens ook een grote plaag zijn, maar ook binnen mijn familie en vriendenkring ken ik spijtig genoeg verschillende voorbeelden. Maar partnergeweld is eigelijk niet het onderwerp hier. Al heb ik wel het volgende in de Koran gelezen: Maar zij van wie gij opstandigheid vreest vermaant haar en vermijdt haar op de rustplaatsen en slaat haar. Maar indien zij u gehoorzaam worden zoekt dan geen weg om haar te tuchtigen. God is waarlijk verheven en groot. Een van de vele passages die ik onderlijnd heb omdat ze mij niet aanstonden. Maar u en uw collega moeten zich geen zorgen maken. Hij weet goed genoeg wat hij zich wel en niet kan permitteren. En hij weet maar al te goed dat ik nooit een millimeter van mijn westerse vrijheden zal afgeven. Ow please hoe kunt gij daar nu over oordelen. En natuurlijk is dat goed gezien van mij, ge denk mss dat ik een naïeve trut ben maar dat is niet zo (vind ik). Laatst gewijzigd door morgen : 14 mei 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de hoeveelheid mannen en de situatie van Circe's nichtje is hopelijk een fantasie. Maar voor de rest wil ik de verkrachters/aanranders/rovers die na verhoor mogen beschikken niet de kost geven. Noch de slachtoffers die langer in het politiekantoor dan de daders mogen verblijven.
![]() |