![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
11 juli zal er sowieso al iets te doen zijn aan 't Vlaams Huis in brussel. Vandaaruit is het niet zo ver naar 't station ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Dan zal Milquet wel onze volgende premier worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste azert, als er helemaal geen vuiltje aan de lucht was, zouden VB, N-VA en FDF niet boven de kiesdrempel geraken, of misschien zelfs nooit bestaan hebben. Dat er een en ander niet helemaal klopt is juist een voedingsbodem voor dergelijke partijen, en als je met het bestaan of het succes ervan niet gelukkig bent (dat laatste is bij mij het geval), dan moet je je durven afvragen wat je met die voedingsbodem moet doen. Laten we het echter wel vreedzaam houden, als het even kan. 'Uithongeren van Brussel' of 'Een boot tjokvol N-VA-ers in zee laten zinken' is alleszins NIET de weg die ik wens te bewandelen !! En ik vind aan zo'n uitspraken niks, maar dan ook echt helemaal niks, grappig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 11 juli dan toch? Negeer toch die 21ste en concentreer jullie op onze nationale feestdag.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet, we zijn het niet steeds onneens hé. Mvg Garry |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en, hoeveel mensen heb je al overtuigd? Want ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd van de te volgen weg.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou beter meedoen, net als alle linksen. Er zijn honderden daklozen in Brussel, met die éne opslag van vijf procent die deze incestfamilie krijgt zouden die daklozen zeker een jaar lang kunnen eten.
Links is republikeins. Maar blijkbaar is klein links heel bang van de Coburgs want klein links betoogt liever tegen marginale studentenclubkes dan tegen de machtscentra in dit land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK! Bovendien ben ik van plan om, net als vorig jaar, mijn 'agressieve' leeuwenvlag op 21 juli aan het raam te hangen inplaats van tien dagen eerder. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 mei 2008 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vriendelijke groeten, djimi ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1830 volstond een groepje herrieschoppers aan de munt om de boel in de fik te zetten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 mei 2008 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Als je duidelijk wil maken dat je actie voert tegen het koningshuis en hun dotatie en niet tegen België, kies je beter de dag van de dynastie om actie te voeren, en niet onze nationale feestdag.
Op 11 juli doe ik zeker niet mee, ik wens geen veldslag te vieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alvast niet.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil, mag je ook op 11 juli rouwen, hoor. Mij niet gelaten. Zo heel veel valt er ook dan eigenlijk niet echt te vieren. Maar 21 juli vind ik geen 'feestdag'. Echt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij volstaat het om djimi op dit forum bezig te zien om te weten welke 'meester' hij in werkelijkheid is.