![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja eens de beginpost goed lezen, zou al helpen ......
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 mei 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() Wat voor een beeld hebben jullie van vrouwen? Ze komen blijkbaar niet van Venus maar van een ander melkwegstelsel. Armer? Ja, soms. Overlevers? Ja, soms. Zelfbewust? Zeker. Denkers? Ja, dat ook. Huwen ze op? Nog niet zo vaak gezien. Down? Zeker. Omdat ze zich dikwijls verantwoordelijk voelen en de praktische zorg voor de reeds al dan niet eigen verwekte kinderen hebben. pas nadat die het huis uit zijn terug hun eigen ontwikkeling in handen nemen. Alleen je hoort er niet zoveel van. Toch zijn ze er, Onderzoeksjournalisten, schrijfsters, politica, bedrijfsleiders, artsen. Veelal niet gezien in het onderwijs, in de zorgsector, als vrijwilliger, en soms in het nieuws. Deze dame wordt boos om jullie uitspraken, zou gans deze bende graag eens een week meenemen op reis, en vertellen over vrouw zijn. Eens horen wat jullie over jezelf te zeggen hebben en of je zo een avontuur wel zou aandurven. Haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar lees je een aanval tegen je persoon? Integendeel zou ik zo zeggen ...
Laatst gewijzigd door @lpha : 21 mei 2008 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar gaat de reis naar toe en hoe kan ik mij aanmelden? Er bestaat overigens geen 'jullie'. Vrouwen zijn in sommige opzichten wel anders dan mannen, maar niets minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Beantwoord de volgende vraag en je hebt je antwoord:
'Waarom zijn sommige mannen zo lomp?" (niet in de zin van dom, maar van ontactisch) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
volgens mij verstoren die verchillen in rechten en mogelijkheden de relatiecultuur vd laagste klasse danig en het zou beter zijn iedereen gelijke rechten te geven in feite kunnen volgens mij enkel vrouwen die nu die voorrechten misbruiken en dit verder willen blijven doen er echt tegen zijn dat wij dezelfde rechten zouden krijgen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 mei 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() We beginnen er te komen, maar wat weten we ten diepste van elkaar? Als ik niet met jouw kern te maken krijg, dan wordt alles nep, de reis kan geregeld worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat bedoel je met 'kern' en 'nep'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de oorzaken die jij hiervoor aanhaalt de juiste zijn (ik ben er eigenlijk vrij zeker van). Maar een discussie over welke factoren dit wel veroorzaken zou wel leuk zijn. Btw, weet je dat heel veel hoogopgeleide vrouwen ervoor kiezen om single te blijven? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() als je niet kan zeggen welke de oorzaken jij dan wel denkt dat de juiste zijn of waarom de mijne fout zijn is je oordeel over mijn oorzaken totaal niet boeiend groentje - zeggen dat ze verkeerd zijn en zelfs dat je dat zeker weet kan een kind van vier jaar ook ( is eigenlijk idem met nietes )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom, ge kunt ze maar gehad hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
en na een paar maanden blijkt dat die madam eigenlijk alleen maar wil profiteren of dat het om een andere reden niet samen verder gaat gaan als je geld genoeg hebt dan huur je gewoon iets en je bent dan weg uiteraard - of als je dan toch nog blijft dan kies je het inderdaad zelf maar voor zowel mannen als ook voor nog een aantal vrouwen uit de laagste klasse is deze keuze of optie er niet of het is toch allemaal veel minder vanzelfsprekend om zomaar direct overnieiuw te beginnen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() zowel het gaan samenwonen als het uit elkaar gaan is eigenlijk minder vanzelfsprekend naarmate men zich lager op de maatschappelijke ladder bevindt
de relatiemobiliteit ( ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet impliceert dat bij bij armen er minder van partner zou worden veranderd. Verre van. Relaties van korte duur, of bij elkaar blijven wegens gebrek aan beter. Je het het over de seksuele revolutie. De flower power heeft er misschien wel voor gezorgd dat ieder potje het wel eens mag proberen met meer dan één dekseltje, en vise versa, vrije liefde, zolang ze niet met de neus worden gedrukt op het product van een relatie, kinderen. Ik blijf erbij dat ieder volwassen mens met een degelijke opleiding, de vrouwen in het bijzonder, in de eerste plaats denken aan een partner die een voldoende financiële draagkracht heeft. Spijtig voor de arme mannen. De arme vrouwen hebben het blijkbaar iets gemakkelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |