![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Grappig. Maar toch, een beetje moralisering kan geen kwaad. Zeker omdat niet-oordelen vandaag als een enorme deugd gezien wordt en zeker hier, waar het zo nodig is.
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo? Wordt er hier dan ge-niet-oordeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw vooringenomenheid ten opzichte van mijn plaats in het politieke spectrum is overigens grappig. Laatst gewijzigd door lombas : 31 mei 2008 om 16:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voil�*, tot daar mijn moraliseren. Met deze overtuigende argumenten hoop ik een constructieve bijdrage geleverd te hebben!
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook vandaag is er op de meeste plaatsen nog helemaal niets veranderd. Gisteren werd het nieuws van de ontdekking van een onbekende stam zelfs bekend gemaakt. Ga die maar eens vertellen dat ze al 250 jaar in een consumptierevolutie zitten. En ik wacht op lombas die het Marxistische zielenheil zal gaan prediken aan hun mensen. Zonder twijfel worden ze zwaar onderdrukt door de bezittende klasse, en hun godsdienst zal ook wel zever in pakskes zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar kerel, wat zit ge nu toch uit de lucht te grijpen, ik ben helemaal geen marxist. En hun religie is zever in pakskes. Hoe denkt ge dat ze anders die helicopter boven hun dorp gaan uitleggen?
Laatst gewijzigd door lombas : 31 mei 2008 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Euhmm, derk, ik versta je titel niet zo goed, want, er is toch niets nieuws aan het kapsel van de Koningin-weduwe? En schokkend is deze toch al zeker niet. ![]() Trouwens, die tweede foto, zogezegd uit 1963, dat is helemaal NIET de Sprookjeskoningin! Nu, over Het Kapsel, dit is noch hip/modern, noch ouderwets. Het kapsel van Hare Majesteit Koningin Fabiola is gewoon tijdloos. Meer nog: Zij hoeft niet mee te doen met de decadentie's van het gewone volk om zich te schikken naar de grillen van de mode. Haar stijl is verheven boven alle andere stijlen, Ze is dan ook De Koningin-Weduwe! Of die nu mooi is, bepaald ieders persoonlijke smaak, maar daar hoeft Zij niet van wakker te liggen, Haar stijl is noch mooi, noch lelijk, noch modern, noch ouderwets: Haar stijl is gewoon verheven. In elk geval, persoonlijk vind ik Haar kapsel véél beter dan de meeste van haar leeftijdsgenoten: de Vlaamse Marjetten met hun permanente. Trouwens, tegenwoordig hebben vele van Haar leeftijdsgenoten vaak erg weinig haar meer, de Koningin-weduwe beschikt dan ook nog over een weelderige haardos.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Niet oordelen als je niet kunt is nog altijd beter dan wel oordelen en nonsens uitkramen. En moraliseren? Nee, dank je.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen hadden de mensen nog gelukkig met weinig. Nu zijn de mensen verzuurd, hoewel ze helemaal niks te kort komen. Triest.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens MaGNi, waarom schrijf je "haar, zij, ze" allemaal met hoofdletter als het over fabi gaat?
Is dat een God ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Ja. Er is geen kritisch oordeel over de islam, het islamisme, straatboefjes van allochtone oorsprong en zedenverloedering van links. Dat wordt allemaal genegeerd. Lombas spande de kroon door te stellen "er zijn wat mensen bijgekomen". Ha ja, zo simpel en oppervlakkig kan de wereld toch zijn voor.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent grappig. Of ik ben niet links, en vele mensen die zich links vinden met mij. Vreemd.
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar oei, we zullen maar zwijgen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() De laatste schuilplaats voor dat demagoog xenofoob gezwets en gezaag is nu blijkbaar ook ontdekt ... hm wat blijft er nu nog over ?? Mja... idee!! Dronkoers zijn tenendraad !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Lombas, ik heb de indruk dat je je hier teveel opwind. Nogmaals: neem die mens niet zo ernstig.
![]() |
![]() |