Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2004, 14:20   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Als Raf thuiskomt en 35 Marokkanen zijn inboedel buiten ziet dragen zegt hij nog dat er geen link te leggen valt tussen Marokkanen en misdaad.
Ja zeg, ...
Das geen discussie meer das ontkenning ten koste van alles.
Of heeft Raf ooit eens een Marokkaanse lotto gewonnen?
Inderdaad. Want als ik thuiskom en ik zie 35 Belgen met mijn inboedel aan de haal gaan, zal ik ook niet concluderen dat Belgen meer geneigd zijn tot criminaliteit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 14:25   #82
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Indien het % van aantal vreemdelingen die criminele feiten plegen meer dan 2x groter is dan bij de allochtonen dan heeft dat wel degelijk te maken met een groter risico!
Nee dat heeft te maken met het feit dat je verkeerde verbanden legt. Er is namelijk geen oorzakelijk verband tussen origine en criminaliteit.

Citaat:
Indien men sneller rijd heeft men dan volgens jou ook niet meer kans op een ongeluk?
Niet noodzakelijk, maar wellicht wel een verhoogde kans op ernstigere gevolgen.
Kerel ik ben hier niet een verband aan het leggen tussen origine en dergelijke feiten é. Nu moet je de dingen niet gaan verdraaien. Men heeft als eerste input dat criminele feiten hoofdzakelijk door migranten gebeuren, of in grotere maten. Doordat je dus migranten aanneemt verhoog je je eigen risico op problemen. Dit staat los van het verband tussen afkomst en criminaliteit opzich.

Awel je zegt het zelf niet noodzakelijk dat heb ik toch ook niet gezegt, ik zeg enkel net als jou een verhoogde kans. Lol, ga je nu jezelf proberen tegen te spreken misschien?
Zoals ik al zei wie heeft er nu het beste opgelet in de klas statistieken?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 14:25   #83
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als Raf thuiskomt en 35 Marokkanen zijn inboedel buiten ziet dragen zegt hij nog dat er geen link te leggen valt tussen Marokkanen en misdaad.
Ja zeg, ...
Das geen discussie meer das ontkenning ten koste van alles.
Of heeft Raf ooit eens een Marokkaanse lotto gewonnen?
Inderdaad. Want als ik thuiskom en ik zie 35 Belgen met mijn inboedel aan de haal gaan, zal ik ook niet concluderen dat Belgen meer geneigd zijn tot criminaliteit.
U hebt statistisch ook geen reden om dit te concluderen daar er een groot veelvoud aan Belgen is. Valt simpel aan te tonen door het om te draaien.
Stel dat U in Marokko op vakantie gaat in uw buitenverblijf, en 35 Belgen dragen daar uw inboedel buiten?
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 14:30   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kerel ik ben hier niet een verband aan het leggen tussen origine en dergelijke feiten é. Nu moet je de dingen niet gaan verdraaien. Men heeft als eerste input dat criminele feiten hoofdzakelijk door migranten gebeuren, of in grotere maten. Doordat je dus migranten aanneemt verhoog je je eigen risico op problemen. Dit staat los van het verband tussen afkomst en criminaliteit opzich.
Ik denk dat je zelf niet zo goed weet wat je zegt... Als je bereid bent om aan te nemen dat het aanwerven van een Marokkaan een "verhoogd risico" inhoudt, dan zeg je impliciet dat er een causaal verband bestaat tussen dat risico en zijn origine. Da's toch wel duidelijk...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 14:32   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

U hebt statistisch ook geen reden om dit te concluderen daar er een groot veelvoud aan Belgen is. Valt simpel aan te tonen door het om te draaien.
Stel dat U in Marokko op vakantie gaat in uw buitenverblijf, en 35 Belgen dragen daar uw inboedel buiten?
Dan zal ik daar nog steeds niet uit concluderen dat Belgen meer geneigd zijn tot criminaliteit...

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 14:41   #86
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je zelf niet zo goed weet wat je zegt... Als je bereid bent om aan te nemen dat het aanwerven van een Marokkaan een "verhoogd risico" inhoudt, dan zeg je impliciet dat er een causaal verband bestaat tussen dat risico en zijn origine. Da's toch wel duidelijk...
Kerel jij wil iets heel anders beweren dan wat ik probeer te zeggen. Waarvan jij mij probeert te beschuldigen is dat ik denk dat alle migranten crimineel zijn, dit is niet zo en daarom maak ik geen verband met afkomst en criminaliteit. Voor de laatste keer!!!! Ik zeg enkel dat de criminele feiten in dit land vooral gepleegd worden door migranten dat je een groter risico loopt door er aan te nemen. Heel logisch hoor. Niet meer dan statistieken hoor. Maar je hebt het dan misschien wel gehad, zo liet je toch wel merken maar was je ook geslaagd?

- Hoe meer slangen in huis, hoe groter de kans op gebeten te worden! (wat niet wil zeggen dat alle slangen je zullen bijten)
- Hoe sneller je rijd, hoe meer kans op ongelukken! (wat niet wil zeggen dat je een ongeluk zult krijgen)
- Hoe meer je buiten komt, hoe meer kans je hebt om nat te worden! (wat niet wil zeggen dat je nat zult worden)
- Hoe meer keren je het vliegtuig neemt, hoe groter de kans dat je ermee neerstort (wil niet zeggen dat je zult neerstorten)

Ontken deze logica maar hoor, mij niet gelaten maar ik maak mezelf niet belachelijk door bewezen logica te gaan ontkennen.
Oud 21 maart 2004, 14:43   #87
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Dat ben ik uitgepraat, das uw keuze Raf, niet de mijne, en ik vind het ook geen verstandige keuze, want het is zoiets als schiet me maar dood, ik verweer me niet.
Misschien nog een kleine opmerking: je zegt letterlijk 'niet concluderen dat Belgen criminelen zijn', dit is ook niet wat ik zeg, ik zeg dat de Marokkanen HIER gezien de nieuwsfeiten dat blijkbaar wel zijn, ter plaatse weet ik niet, nooit geweest.
Oud 21 maart 2004, 14:48   #88
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ben ik uitgepraat, das uw keuze Raf, niet de mijne, en ik vind het ook geen verstandige keuze, want het is zoiets als schiet me maar dood, ik verweer me niet.
Misschien nog een kleine opmerking: je zegt letterlijk 'niet concluderen dat Belgen criminelen zijn', dit is ook niet wat ik zeg, ik zeg dat de Marokkanen HIER of in Spanje, de migranten dus, gezien de nieuwsfeiten dat blijkbaar wel zijn, ter plaatse weet ik niet, nooit geweest.
Oud 21 maart 2004, 15:07   #89
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kerel jij wil iets heel anders beweren dan wat ik probeer te zeggen. Waarvan jij mij probeert te beschuldigen is dat ik denk dat alle migranten crimineel zijn, dit is niet zo en daarom maak ik geen verband met afkomst en criminaliteit. Voor de laatste keer!!!! Ik zeg enkel dat de criminele feiten in dit land vooral gepleegd worden door migranten dat je een groter risico loopt door er aan te nemen. Heel logisch hoor. Niet meer dan statistieken hoor. Maar je hebt het dan misschien wel gehad, zo liet je toch wel merken maar was je ook geslaagd?

- Hoe meer slangen in huis, hoe groter de kans op gebeten te worden! (wat niet wil zeggen dat alle slangen je zullen bijten)
- Hoe sneller je rijd, hoe meer kans op ongelukken! (wat niet wil zeggen dat je een ongeluk zult krijgen)
- Hoe meer je buiten komt, hoe meer kans je hebt om nat te worden! (wat niet wil zeggen dat je nat zult worden)
- Hoe meer keren je het vliegtuig neemt, hoe groter de kans dat je ermee neerstort (wil niet zeggen dat je zult neerstorten)

Ontken deze logica maar hoor, mij niet gelaten maar ik maak mezelf niet belachelijk door bewezen logica te gaan ontkennen.
Nogmaals: je legt de verkeerde verbanden. Je gaat er vanuit dat Marokkanen meer geneigd zijn tot criminaliteit omdat dergelijke feiten vaak in de pers verschijnen (daarmee is nog niet bewezen dat criminele feiten in dit land vooral gepleegd worden door migranten). Er is echter geen oorzakelijk verband tussen afkomst/origine/nationaliteit en aanleg tot crimineel gedrag. Als jij dus zegt dat je een verhoogd risico loopt door een Marokkaan in dienst te nemen, dan is dat regelrechte onzin.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 15:11   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Hoe verklaar je dan dat 55% van de bajesklanten van allochtone afkomst zijn? Dat zijn BEWEZEN feiten voor de rechtbank, geen krantenartikels. Bovendien zitten daar zelfs de niet-opgeloste criminele zaken niet bij, noch de kleine straatcriminaliteit waarvoor ondertussen al lang geen veroordelingen meer worden uitgesproken.

Indien je die cijfers dan extrapoleert naar de verhoudingen binnen het ganse landsgedeelte, vind je dan nog dat je geen verhoogd risico neemt?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 15:20   #91
marijke
Burger

marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Over die groepsverkrachtingen werd wel een artikel geschreven in het laatste nieuws..

Na deze overvloed aan emoticons, doorspekt met valse beschuldigingen (ik neem aan dat je weet wat de term laster inhoudt?) kan ik je nog het volgende melden: ik werk inderdaad voor de overheid (zij het dan een plaatselijke overheid). Mijn doel is zeer zeker niet om mensen "belachelijk" te maken (mijn ervaring is dat ze daar meestal geen hulp bij nodig hebben), maar om aan te tonen dat men conclusies moet trekken op basis van objectieve gegevens, niet op basis van emotioneel geladen sensatieverhaaltjes.
Wat zijn het nu ?? sensatieverhaaltjes of fait divers ????? Als ge dan toch voor de overheid werkt, begint er dan maar eens aan, je luië kont van de stoel te heffen, en eens meer onder de mensen te komen, en naar hun klachten te luisteren..Het waren wel MIJN kleinkinderen, die door die groep marokkanen in het nauw werden gedreven..En als je denkt, dat ik hier ter plaatse iets uit mijne duim heb zitten zuigen uit sensatiezucht;; vergeet het..Ook al de andere feiten berusten op waargebeurde feiten..
Voor de rest, als jij alles op een ongelooflijke stompzinnig manier ,als geleuter blijft afdoen, dan kan ik met een gerust geweten, jou gezegden ook als lachwekkend bestempelen.. Bovendien met jou bedreigingen zit je er ook fel naast..Laster is nog iets héél anders, dan alleen op een lachende manier te gissen wie ik voor mij heb..
Oud 21 maart 2004, 15:24   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Hoe verklaar je dan dat 55% van de bajesklanten van allochtone afkomst zijn? Dat zijn BEWEZEN feiten voor de rechtbank, geen krantenartikels.
Is dat zo? Geef je me even een link waar ik die bewering kan checken?

Citaat:
Indien je die cijfers dan extrapoleert naar de verhoudingen binnen het ganse landsgedeelte, vind je dan nog dat je geen verhoogd risico neemt?
Neen, want er is geen oorzakelijk verband tussen afkomst/origine/nationaliteit en criminaliteit. Begrijp je die zin?

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 15:32   #93
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Flauwe kul...

Citaat:
Misschien nog een kleine opmerking: je zegt letterlijk 'niet concluderen dat Belgen criminelen zijn', dit is ook niet wat ik zeg, ik zeg dat de Marokkanen HIER gezien de nieuwsfeiten dat blijkbaar wel zijn, ter plaatse weet ik niet, nooit geweest.
Dat heb ik helemaal niet "letterlijk" gezegd! Ik heb gezegd dat ik daaruit niet zou concluderen dat Belgen meer geneigd zijn tot criminaliteit. Jij zegt dat daarentegen wel van Marokkanen (op basis van nieuwsfeiten dan nog) dat ze meer geneigd zijn tot criminaliteit en dat is een manifest verkeerde conclusie, want het zou betekenen dat Marokkanen op één of andere manier genetisch voorbestemd zijn om in de criminaliteit terecht te komen. Probeer mij DAT maar eens aan te tonen!

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 15:44   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Nogmaals: je legt de verkeerde verbanden. Je gaat er vanuit dat Marokkanen meer geneigd zijn tot criminaliteit omdat dergelijke feiten vaak in de pers verschijnen (daarmee is nog niet bewezen dat criminele feiten in dit land vooral gepleegd worden door migranten). Er is echter geen oorzakelijk verband tussen afkomst/origine/nationaliteit en aanleg tot crimineel gedrag. Als jij dus zegt dat je een verhoogd risico loopt door een Marokkaan in dienst te nemen, dan is dat regelrechte onzin.
OK Raf, ontken de feiten dan maar. Mij niet gelaten. Je hebt gelijk, er is geen verband tussen afkomst en criminaliteit...dat heb ik ook niet gezegt, maar een discussie is ook hier weer onmogelijk. Vandaar dat het blok dus meer en meer stemmen krijgt en dat er niet geluisterd word naar de mensen.
Oud 21 maart 2004, 15:49   #95
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zijn het nu ?? sensatieverhaaltjes of fait divers ?????
Sommigen zijn fait divers (zij berusten op ware feiten), anderen zijn sensatieverhaaltjes die puur op volksverlakkerij berusten (cf. "groepsverkrachtingen", "sourire d'anges"). Geen van beiden zijn van die aard dat er wetenschappelijke conclusies uit kunnen gedistilleerd worden.

Citaat:
Als ge dan toch voor de overheid werkt, begint er dan maar eens aan, je luië kont van de stoel te heffen, en eens meer onder de mensen te komen, en naar hun klachten te luisteren..
In het kader van mijn functie kom ik zelfs zeer veel onder de mensen (vaak meer dan me lief is) en ik kan je garanderen dat, als men al met zulke verhalen aan komt draven, ze meestal beginnen met "ik heb horen zeggen dat...", of "ik heb in de gazet gelezen dat...", of "de dochter van de schoonbroer van mijn achternicht in het 17de knoopsgat zei dat...". M.a.w. ik hoor zelden verhalen van mensen die rechtstreeks met criminaliteit geconfronteerd werden.

Citaat:
Het waren wel MIJN kleinkinderen, die door die groep marokkanen in het nauw werden gedreven..En als je denkt, dat ik hier ter plaatse iets uit mijne duim heb zitten zuigen uit sensatiezucht;; vergeet het..
Heb ik dan beweerd dat jij dingen uit je duim zuigt? Ik wil je op je woord geloven dat je kleinkinderen in Walibi werden lastiggevallen door een paar Marokkaanse ettertjes, en ik vind het heel erg voor hen en voor jou, maar ik ga toch nog steeds niet concluderen dat Marokkanen meer geneigd zijn tot criminaliteit dan andere volkeren.

Citaat:
Ook al de andere feiten berusten op waargebeurde feiten..
Ze berusten er misschien op, maar in hoeverre werden ze nog wat aangedikt? "Van horen zeggen, hoor je veel liegen" zei mijn ouwe oma zaliger...

Citaat:
Voor de rest, als jij alles op een ongelooflijke stompzinnig manier ,als geleuter blijft afdoen, dan kan ik met een gerust geweten, jou gezegden ook als lachwekkend bestempelen..
Probeer het dan wel ietwat te onderbouwen, anders komt het over als een gebrek aan zinnige argumenten...

Citaat:
Bovendien met jou bedreigingen zit je er ook fel naast..Laster is nog iets héél anders, dan alleen op een lachende manier te gissen wie ik voor mij heb..
las·ter (de ~ (m.))
1 het plegen van smaad zonder het bewijs te leveren van de waarheid van het ten laste gelegde feit en tegen beter weten in => diffamatie, eerroof, lasterpraat.

Als jij hier publiekelijk verkondigt dat ik Marokkanen verdedig om mijn eigen "criminele achtergrond" te verdoezelen, ook al zet je er nog duizend lachende gezichtjes naast, dan blijft zoiets laster.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 15:54   #96
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK Raf, ontken de feiten dan maar.
WELKE FEITEN??? Noem mij eens één feit dat aantoont dat Marokkanen meer geneigd zijn tot crimineel gedrag dan andere volkeren

Citaat:
Mij niet gelaten. Je hebt gelijk, er is geen verband tussen afkomst en criminaliteit...dat heb ik ook niet gezegt
Je hebt de hele tijd niets anders gedaan dan dat: je wil namelijk geen Marokkaan aanwerven omdat er een "verhoogd risico" is op criminaliteit. Je legt m.a.w. een verband tussen de afkomst van de sollicitant en mogelijk crimineel gedrag.

Citaat:
Oud 21 maart 2004, 16:07   #97
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
WELKE FEITEN??? Noem mij eens één feit dat aantoont dat Marokkanen meer geneigd zijn tot crimineel gedrag dan andere volkeren

Citaat:
Mij niet gelaten. Je hebt gelijk, er is geen verband tussen afkomst en criminaliteit...dat heb ik ook niet gezegt
Je hebt de hele tijd niets anders gedaan dan dat: je wil namelijk geen Marokkaan aanwerven omdat er een "verhoogd risico" is op criminaliteit. Je legt m.a.w. een verband tussen de afkomst van de sollicitant en mogelijk crimineel gedrag.
Ik heb al 20.000 KEER!!!!!!!!!!! gezegt dat ik niet een hele bevolkingsgroep veroordeel. Luister dan toch eens. ZOals ik ook al zei discussie is onmogelijk. Maar goed. Ik zei dat migranten in Belgie het grootste aandeel hebben in criminaliteit terwijl ze het laagste aandeel hebben in aanwezigheid in dit land. Vanuit dit feit vergroot ik de kans op dergelijke feiten indien ik een migrant zou aannemen. Heel simpel.
Ik leg dit verband niet! Zij maken de feiten zoals ze zijn.
Oud 21 maart 2004, 16:08   #98
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, want er is geen oorzakelijk verband tussen afkomst/origine/nationaliteit en criminaliteit. Begrijp je die zin?
Raf, je zegt het zo vaak dat het wel een dogma lijkt.
Je levert voor die stelling geen enkel bewijs.

En illwill heeft het nergens over een oorzakelijk verband.
Je moffelt dat causaal verband er zelf tussen, hier bvb.

Citaat:
Als je bereid bent om aan te nemen dat het aanwerven van een Marokkaan een "verhoogd risico" inhoudt, dan zeg je impliciet dat er een causaal verband bestaat tussen dat risico en zijn origine. Da's toch wel duidelijk...
... een sofisme ?
Hoezo 'impliciet'? Een verband is noodzakelijkerwijs een causaal verband?
Oud 21 maart 2004, 16:21   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoe verklaar je dan dat 55% van de bajesklanten van allochtone afkomst zijn? Dat zijn BEWEZEN feiten voor de rechtbank, geen krantenartikels.
Is dat zo? Geef je me even een link waar ik die bewering kan checken??
"VOORBURG - De meeste gedetineerden in de Nederlandse gevangenissen zijn niet in Nederland geboren, maar zijn afkomstig van elders. In 1995 ging het nog om de helft. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag publiceerde.

Bijna 55 procent van de gevangenen komt niet uit Nederland, meldde het CBS, dat in zijn onderzoek terugblikt naar 2003. Ongeveer 9 procent van de gedetineerden heeft Suriname als geboorteland, en ongeveer 9 procent komt van de Nederlandse Antillen en Aruba. In Marokko werd 7 procent van de gedetineerden geboren, in Turkije 5 procent.

Het CBS meldde ook dat het aantal gevangenen in 2003 opnieuw is toegenomen.

8/3/2004
"

Citaat:
Citaat:
Nee ik begrijp jouw zin helemaal niet.
Ik heb namelijk het unheimliches gefühl dat Uzelf afkomst/origine/nationaliteit zou willen verbinden met genetische voorbeschiktheid:
Raf schreef zelf:
Citaat:
Jij zegt dat daarentegen wel van Marokkanen (op basis van nieuwsfeiten dan nog) dat ze meer geneigd zijn tot criminaliteit en dat is een manifest verkeerde conclusie, want het zou betekenen dat Marokkanen op één of andere manier genetisch voorbestemd zijn om in de criminaliteit terecht te komen. Probeer mij DAT maar eens aan te tonen!
Waarom begin jij hier ineens over "genetische voorbestemdheid"? Niet zo racistisch zijn hoor!

Ik verbind criminaliteit echter weldegelijk met opvoeding, opvoeding met cultuur, en cultuur met nationaliteit dat alles overgoten met een religieus sausje en d�*t mijn beste Raf, heeft totaal NIKS met genetische voorbestemdheid te maken!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 16:27   #100
DHT
Vreemdeling

DHT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

HOEVEEL FEITEN moeten gij nog hebben?

De wtc torens.
Dat waren MOSLIMS voor ALLAH!!

Een andere echte godsdienst zou dat nooit doen.

EN omdat gij zo ongelovig bent, hoop ik dat er ooit ne makak u zal rippen, of uw dochter of zoon overvallen.

Echt waar!!
Misschien worde dan is echt wakker...want ge leeft in een droomwereld, rafke!!
DHT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be