![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pensioenen zijn WEL betaalbaar. De "normale" pensioenen hé. Die schandalige pensioenen van managers en consoorten zijn idd. niet meer te financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pensioenen zijn WEL betaalbaar. De "normale" pensioenen hé. Die schandalige pensioenen van managers en consoorten zijn idd. niet meer te financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° te beginnen met de laagste: de zelfstandigen, hebben recht op iets dat nog minder is dan het minimumloon. Als de CEO een zelfstandige was, dan is het die superminimumpensioen waarmee je ofwel een keer kunt trakteren in het restaurant, of waarmee je de helft van uw taks van uw auto kunt betalen, ofwel waarmee je 30% van uw verblijf in het rusthuis kunt betalen. 2° de bedienden, die komen er min of meer goed uit. Wat ik nog niet begrijp is wat ze gaan doen met al die tweeverdieners ? Romen ze dat af of niet ? en ja een CEO die bediende was heeft dus dat bediendepensioentje. NIet slecht uiteraard, maar ook niet meer dan een ander, gewoon communistisch. Als die kerel geluk had, heef thij wel af en toe een bonus in een pensioenspaarplan gestopt 3° en dan zijn er de luxepoezen van de staat, en dat gaat van spoortweg, post, nationale bank, onderwijs, zeg maar 30% van de beroepsbevolking. Die krijgen zo een beetje 80% van hun laatste wedde; Je weet wel die gentelmenagreements in het onderwijs waar ze zorgden dat ze de laatste vijf jaar directeur waren etc... Als er een gat zit in de begroting is het dankzij die kaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel, vraag aan alle ambtenaren, of ze hun pensioenberekening willen gelijkgeschakeld zien met deze van de arbeiders/bedienden, denk niet dat er ene is, die ja zal zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() nederland wil de pensioenleeftijd opkrikken tot 67
en daarna tot 70 ? daarna tot 75 ?? blijkbaar is er een groep die niet hard genoeg stempelt om alles te financieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn grootouders en mijn ouders en ik hebben allemaal serieus moeten afdragen aan de sociale zekerheid. Dat ze nu geen geld meer hebben is niet de schuld van de mensen, maar van het wanbeleid van de beleidsmakers en daar is nog altijd geen verbetering in gekomen. En migranten importeren helpt daaraan niets, want die werken toch niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ga daar eens heel simpel op antwoorden : als ik tot mijn 75ste (de gemiddelde sterfleeftijd van de man) moet werken hier in België, dan verkoop ik al mijn bezittingen op mijn 58ste en bol het af naar een land waar ik van mijn geld nog kan leven tot mijn 75ste. En geloof me zo'n landen zijn er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
correct : het is gewoon een geval van politieke onwil en het feit dat politici liever het geld zien gaan naar hun persoonlijke onbetaalbare projecten, waarmee ze zich in de pers kunnen profileren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet hebben deze een massa afgedragen aan de sz om uiteindelijk maar een gelimiteerd bediendenpensioentje te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf dat af en gedaan met de veiligheid,vrede, prachtig België en ik wil niet in een jungle leven waar mensen moeten jagen om te overleven. Laatst gewijzigd door Valkje Thomas : 16 juni 2008 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, waarom zijn de staatsambtenaren niet solidair ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |