Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2008, 21:52   #81
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Akkoord. En ik denk ook niet dat ze bestemd zijn voor leerlingen van 12 of 13 jaar. 12- en 13-jarigen worden verondersteld na de schooltijd naar huis te gaan, denk ik toch. Maar zelfs, als de doelgroep de leerlingen van de drie laatste jaren zou zijn, is het dan niet beter om automaten te plaatsen waar de tieners hun vrije tijd doorbrengen? Of wordt er verondersteld dat die tieners na de lessen een discrete stek opzoeken om een uurtje van de grond te gaan? Zoja, ook akkoord, hoewel ik mij afvraag over, relatief gezien, hoeveel leerlingen we het hebben. Het doet mij allemaal denken aan die automaten die in de Duitse cafés in vettige toiletten hangen en waarvan ik mij afvragen of zich daar geen condooms in bevinden van meer dan twintig jaar oud.
Tiens onze autochtone meisjes van 12 - 15 jaar worden ontmaagd op openbare toiletten door de allochtonen met name marokkanen. Anders worden ze gepest en verstoten door de klas. Ik noem dit verkrachting en ik hoop dat ze condooms kunnen gebruiken. In plaats van dat die marokkanen ervoor uitkomen dat ze ons meisjes als hoeren misbruiken maar neen dan zijn ze nog zo hypocriet om het te laten verbieden. Maar ja mohammed was een oorlogszuchtige pedo wat verwacht je dan van zijn volgelingen. Verbied de islam ze is in strijd met onze normen en waarden en democratie.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 00:48   #82
sfinx666
Banneling

Standaard make love, not war...

Citaat:
Ja. En liefst gratis voor de consument, pardon, de ouder.

365 is wel een beetje veel hé. Zoveel schooldagen zijn er niet. Tijdens de vakantie mag je toch wel zelf voor je rubbertje betalen zeker. Een goeie gentleman doet dat toch met liefde.
Waarom zouden die jongeren daar nu zelf voor moeten betalen ? Geld genoeg in België. Hiermee is het tenminste goed besteed. Aids-patiënten verzorgen kost véél meer.
En waarom is 365 teveel ? Ik zei ook dat er aan de meisjes moeten gegeven worden, voor als de jongens die van hun vergeten hebben, of reeds allemaal opgeneukt Waarom zouden ze zich moeten beperken tot éénmaal per dag ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 00:52   #83
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Tiens onze autochtone meisjes van 12 - 15 jaar worden ontmaagd op openbare toiletten door de allochtonen met name marokkanen. Anders worden ze gepest en verstoten door de klas. Ik noem dit verkrachting en ik hoop dat ze condooms kunnen gebruiken. In plaats van dat die marokkanen ervoor uitkomen dat ze ons meisjes als hoeren misbruiken maar neen dan zijn ze nog zo hypocriet om het te laten verbieden. Maar ja mohammed was een oorlogszuchtige pedo wat verwacht je dan van zijn volgelingen. Verbied de islam ze is in strijd met onze normen en waarden en democratie.
In een betere samenleving zouden deze mensen op aparte scholen moeten gezet worden in afwachting van hun uitwijzing. Op hun scholen zouden geen condooms uitgedeeld worden.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 06:29   #84
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het is niet de condoomautomaat die tieners ertoe aanzet te beginnen met experimenteren. Zoals ik reeds vermeldde: beiden hebben hun "instrumentarium" constant bij zich.

De bedoeling is wel de tieners ervan te overtuigen dat hun "instrumentarium" niet in pure staat mag gebruikt worden, maar enkel in combinatie met condoom en liefst bovendien met pil.

door condooms uit het beeld te halen en de andere voorbehoedsmiddelen uit het beeld te halen, gaan tieners écht niet stoppen met experimenteren.
Het is dus werkelijk de bedoeling om én condoom én voorbehoedsmiddel op de VOORGROND te brengen zodat het in de gedachtengang van tieners als één te combineren actie wordt.
2.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juni 2008 om 06:30.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 06:38   #85
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Ik weet niet meer wat ik mag zeggen ...

Zeker niet: vreemdeling, immigrant, migrant (wegens negatieve connotatie). De poco's verdragen dat niet. Allochtoon wordt vaak gebruikt omdat de poco's daar op staan terwijl er eigenlijk makak mee bedoeld wordt. En dat is maar één soort van moslims.

Dus ja, allochtoon betekent meestal moslim. Niemand verwijst naar een Amerikaan of een Nederlander die de Belgische nationaliteit heeft verkregen met het woord 'allochtoon'.

Tenzij linkse pseudo-intellectuele poco's misschien? Toch?
Ah tiens. Wordt d�*t ermee bedoeld? Toch even je kennis wat opfrissen.

Geslacht :Macaca Lacépède, 1799
Typesoort : Simia inuus Linnaeus, 1766 (= Simia sylvanus Linnaeus, 1758)

Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Chordata (Chordadieren)
Klasse: Mammalia (Zoogdieren)
Orde: Primates (Primaten)
Familie: Cercopithecidae (Apen van de Oude Wereld)

Of hoe een beetje wetenschap licht in de wereld brengt...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juni 2008 om 06:42.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 09:14   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees, behalve de titel, ook eens het artikel aub.

Waar lees jij iets over de gevoelens van moslims ? Of is een allochtoon tegenwoordig per definitie moslim misschien ?

Daarbij, de meewarigheid van de leerkrachten tegenover allochtonen is binnen de huidige context slechts bijzaak. Hoofdzaak is de beslissing van de scholen zelf.
Ben jij al ooit een chinees met een maagdelijkheidssyndroom tegengekomen soms?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:19   #87
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

goed gezegd. Trouwens dat vlies dat is een mythe. natuurlijk weeral door de relgies opgeklopt om mensen te onderdrukken.
Oud 22 juni 2008, 14:47   #88
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Trouwens dat vlies dat is een mythe. natuurlijk weeral door de relgies opgeklopt om mensen te onderdrukken.
Alzo sprak de wijze man tegen de vrouw
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 14:50   #89
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
is het niet waar ofzo
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 14:53   #90
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aldus rudy die alle wijsheid in de pacht heeft
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 15:01   #91
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen. Jij ook niet dus.

En Marokkaanse met een maagdelijkheidssyndroom heb ik ook nog niet ontmoet. Jij wel ? Vertel eens, en niet enkel van horen zeggen of een verhaaltje dat best in je kraam past en je meelopers kunnen slikken als absolute waarheid.

Zoveel ouder dan ik kan je niet zijn. Dus zal je ook wel weten dat de meisjes van weleer, van rond de kerktoren, van wie ook maar werd vermoed dat ze het hadden aangepapt maar ondertussen werden afgewezen, nog enkel konden worden beschouwd als tweede keus als het om een wit huwelijk ging. Derde keus was non worden in het lokaal klooster en de eeuwige liefde verklaren aan Jezus, de man met de meeste bruiden.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 16:24   #92
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Rudy wordt eens eindelijk wakker! Je praat over de periode rond 1950 , sinds de jaren 60 is er veel veranderd vooral omdat vrouwen massaal toegang kregen tot de pil!
En je leutert; operaties om de maagdelijkheid te herstellen worden meestal door moslims gevraagd en niet door chinezen.
Bij allochtone vrouwen ( lees moslima's ) komen momenteel de meeste abortussen voor; waarom denk je dat dit zo is? Vanwege een sterk onderdrukkende moraal naar vrouwen en seks toe, helaas!
De meisjes van weleer jongens toch, dat zijn wel de grootmoeders van vandaag he?
Nog voor jou als info; seksueel geweld komt veel voor bij moslims, voor mij is je vrouw neuken zonder je af te vragen of ze eigenlijk wel seks wil een vorm van verkrachting alleen zien mannen dit niet zo; want in de koran staat immers dat vrouwen te nemen zijn zoals een akker!
Gearrangeerde huwelijken tussen mensen waar geen liefde ontstaat leiden tot geweld, seksueel, psychisch en lichamelijk, om die waarheid kun je niet blijven heenfietsen omdat je zo ruimdenkend bent.
En nee; ik zie ook best dat er huwelijken zijn waar het goed mee gaat ookal zijn ze gearrangeerd maar bij veel te veel zit het volslagen fout!
Mens toch; dat gepreutel over vroeger; om toch maar te vergoeielijken wat vandaag misgaat, stop daar toch eens mee en wordt wakker!

Laatst gewijzigd door alice : 22 juni 2008 om 16:25.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 20:39   #93
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een vrouw he ! met dank !
Oud 22 juni 2008, 20:40   #94
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Rudy wordt eens eindelijk wakker! Je praat over de periode rond 1950 , sinds de jaren 60 is er veel veranderd vooral omdat vrouwen massaal toegang kregen tot de pil!
En je leutert; operaties om de maagdelijkheid te herstellen worden meestal door moslims gevraagd en niet door chinezen.
Bij allochtone vrouwen ( lees moslima's ) komen momenteel de meeste abortussen voor; waarom denk je dat dit zo is? Vanwege een sterk onderdrukkende moraal naar vrouwen en seks toe, helaas!
De meisjes van weleer jongens toch, dat zijn wel de grootmoeders van vandaag he?
Nog voor jou als info; seksueel geweld komt veel voor bij moslims, voor mij is je vrouw neuken zonder je af te vragen of ze eigenlijk wel seks wil een vorm van verkrachting alleen zien mannen dit niet zo; want in de koran staat immers dat vrouwen te nemen zijn zoals een akker!
Gearrangeerde huwelijken tussen mensen waar geen liefde ontstaat leiden tot geweld, seksueel, psychisch en lichamelijk, om die waarheid kun je niet blijven heenfietsen omdat je zo ruimdenkend bent.
En nee; ik zie ook best dat er huwelijken zijn waar het goed mee gaat ookal zijn ze gearrangeerd maar bij veel te veel zit het volslagen fout!
Mens toch; dat gepreutel over vroeger; om toch maar te vergoeielijken wat vandaag misgaat, stop daar toch eens mee en wordt wakker!
Het is moeilijk he om oude venten die zich draaien in het verleden wakker te maken voor het heden en de toekomst. Typisch voor linksen de zwarten van nu !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be