Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2008, 22:29   #81
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En ik werd ook in een donker hok gestopt op school en ik heb daar geen trauma aan overgehouden. Het is een oude, pedagogische maatregel. Kijk maar naar De Witte van Zichem.
Dit is eigelijk wel waar, tegenwoordig mag je kinderen niet meer opsluiten of geduende langere periodes in een hoek zetten met hun neus naar de muur.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:30   #82
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohamed Bekijk bericht
Ik hier veel lezen maar niet meedoen maar dit gaat te ver kleine kinderen zo afbreken.
mohammed is met twee m'en.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:31   #83
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
De persoon die hier achter zit vindt het volgens mij niet erg. Hij/zij wil moslims belachelijk maken.
De enigste die hij belachelijk maakt is zichzelf. Hij speelt zijn rol te slecht. Als Azert nu vb. blijkt een Flamingant te zijn dan zou je nog kunnen zeggen goed gespeeld maar dit? Valt teveel op.
Oud 20 juni 2008, 22:31   #84
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
En ik werd ook in een donker hok gestopt op school en ik heb daar geen trauma aan overgehouden. Het is een oude, pedagogische maatregel. Kijk maar naar De Witte van Zichem.
Je gaat jezelf toch niet als norm nemen?
Oud 20 juni 2008, 22:32   #85
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
De enigste die hij belachelijk maakt is zichzelf. Hij speelt zijn rol te slecht. Als Azert nu vb. blijkt een Flamingant te zijn dan zou je nog kunnen zeggen goed gespeeld maar dit? Valt teveel op.
Hmm... Misschien is het een linkiewinkie die een onozele rechtse komediant speelt en zo rechts belachelijk wil maken.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:33   #86
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is eigelijk wel waar, tegenwoordig mag je kinderen niet meer opsluiten of geduende langere periodes in een hoek zetten met hun neus naar de muur.
Wat dan wel? Ze over je laten lopen? Ze de klas laten afbreken? Ze andere kinderen pijn laten doen? Het tolereren dat ze de leerkrachten fysiek aanvallen? Waar trek je de grens? Als een kleuter geweld gebruikt, moet je dat zeker niet aanmoedigen.
Oud 20 juni 2008, 22:33   #87
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Mohamed, ik ook nog maar juist geariveert uit Maroc en perfect Nederlands begrijpen maar niet schrijfe.
Get real, loser.
Oud 20 juni 2008, 22:33   #88
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hmm... Misschien is het een linkiewinkie die een onozele rechtse komediant speelt en zo rechts belachelijk wil maken.
Of het is een rechtsie die doet of hij een linkiewinkie is die een rechtse komediant speelt om rechts belachelijk te maken.
Oud 20 juni 2008, 22:33   #89
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
Je gaat jezelf toch niet als norm nemen?
Och ja, ik ben geen allahtoon. Even vergeten.
Oud 20 juni 2008, 22:34   #90
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Of het is een rechtsie die doet of hij een linkiewinkie is die een rechtse komediant speelt om rechts belachelijk te maken.
Oud 20 juni 2008, 22:35   #91
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen , dat is niet nodig , die doen dat zelf al voldoende
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:35   #92
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat dan wel? Ze over je laten lopen? Ze de klas laten afbreken? Ze andere kinderen pijn laten doen? Het tolereren dat ze de leerkrachten fysiek aanvallen? Waar trek je de grens? Als een kleuter geweld gebruikt, moet je dat zeker niet aanmoedigen.
Dat moet je aan mijn docenten vragen, vraag ik me dikwijls zelf af .

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 20 juni 2008 om 22:37.
Oud 20 juni 2008, 22:36   #93
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Och ja, ik ben geen allahtoon. Even vergeten.
Er zijn ook bij autochtonen gevoelige kinderen, hoor. Dat bedoelde ik.
Oud 20 juni 2008, 22:43   #94
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
Er zijn ook bij autochtonen gevoelige kinderen, hoor. Dat bedoelde ik.
Weet ik. Toen ik in de kleuterschool zat, had ik een klasgenote, die graag andere kinderen pitste, aan hun haar trok of beet. Als de juf wou ingrijpen, kreeg ze zonder pardon ook de klauwen en de tanden van dat wicht in haar huid.
Mag ik eens vragen wat we met zo een kind aanvangt?
Oud 20 juni 2008, 22:43   #95
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Het is 2008 , mensen , de tijd van koters in zwarte holen te steken is voorbij. Dat sommigen er in slagen ter verdediging van die juf te snellen zal allicht meer met de origine van die kleine te maken dan wat anders. Dit lijkt mij anders zonneklaar , een fait divers meer niet. Een juf die niet helemaal spoort en dringend haar carriere moet herzien.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:44   #96
Groentje-18

Standaard

Ik ben in een gehuchtje naar de lagere school geweest waar ook kleuterklasjes waren. Daar ging een jongetje naar school van een jaar of drie dat een scheldwoordenschatarsenaal had dat zelfs de 12-jarige kinderen die daar school liepen niet konden overtreffen. Hij vond het normaal de juffrouw toe te schreeuwen met allerlei termen die je zelf wel kan verzinnen en die in Amerikaanse films heel gebruikelijk zijn.
Tijdens de speeltijd greep hij naar de keeltjes (serieus ...) van medekleutertjes om die dicht te knijpen (), hij sloeg en stampte op alles wat hij tegenkwam, trok broekjes van zijn medekleuters af, schold naar iedereen die hij tegenkwam, ...
Totaal onaangepast gedrag dus. Hij had een veel oudere broer en die heeft, hoewel hij een pak jonger is dan mij al een enorm strafblad en dito reputatie ontwikkeld. Maar de school wist dus waarschijlijk al waar zich aan te verwachten toen zoonlief nummer twee er onderwijs kan genieten.
Enfin, ik heb geen idee hoe ze hiermee zijn omgegaan, maar ik vraag me wel af hoe een kleuterleidster vandaag de dag met zo'n kleuter om moet gaan, zonder het te riskeren om voor de rechtbank gesleept te worden?

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2008 om 22:46.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:45   #97
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Het is 2008 , mensen , de tijd van koters in zwarte holen te steken is voorbij. Dat sommigen er in slagen ter verdediging van die juf te snellen zal allicht meer met de origine van die kleine te maken dan wat anders. Dit lijkt mij anders zonneklaar , een fait divers meer niet. Een juf die niet helemaal spoort en dringend haar carriere moet herzien.
De tijd van brave kinderen die respect voor gezag hebben is in 2008 dan in sommige wijken helaas ook voorbij...
Oud 20 juni 2008, 22:48   #98
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik ben in een gehuchtje naar de lagere school geweest waar ook kleuterklasjes waren. Daar ging een jongetje naar school van een jaar of drie dat een scheldwoordenschatarsenaal had dat zelfs de 12-jarige kinderen die daar school liepen niet konden overtreffen. Hij vond het normaal de juffrouw toe te schreeuwen met allerlei termen die je zelf wel kan verzinnen en die in Amerikaanse films heel gebruikelijk zijn.
Tijdens de speeltijd greep hij naar de keeltjes (serieus ...) van medekleutertjes om die dicht te knijpen (), hij sloeg en stampte op alles wat hij tegenkwam, trok broekjes van zijn medekleuters af, schold naar iedereen die hij tegenkwam, ...
Totaal onaangepast gedrag dus. Hij had een veel oudere broer en die heeft, hoewel hij een pak jonger is dan mij al een enorm strafblad en dito reputatie ontwikkeld. Maar de school wist dus waarschijlijk al waar zich aan te verwachten toen zoonlief nummer twee er onderwijs kan genieten.
Enfin, ik heb geen idee hoe ze hiermee zijn omgegaan, maar ik vraag me wel af hoe een kleuterleidster vandaag de dag met zo'n kleuter om moet gaan, zonder het te riskeren om voor de rechtbank gesleept te worden?
De juf k�*n gewoon niets goed meer doen.
-Of ze geeft de "stouterik" (ik mag van sommigen het woord schorem blijkbaar niet meer gebruiken) een strenge straf en wordt voor raciste en het vuil van de straat versleten.
-Of ze pakt de "stouterik" op de poco-manier aan, deze wordt een tijdbom en het wordt afwachten tot het moment dat hij een medekleuter in het ziekenhuis werkt.
Oud 20 juni 2008, 22:48   #99
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
CLB inschakelen?
Met de ouders, andere leerkrachten en de directie praten?
Duidelijk dat zo'n kind psychische problemen heeft en/of verwaarloosd wordt.

Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 20 juni 2008 om 22:50.
The_fat_bloke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 22:50   #100
Boadicea

Standaard

Dat kind in een dwangbuis zetten. Lijkt me geen slecht idee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be