![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Dit is eigelijk wel waar, tegenwoordig mag je kinderen niet meer opsluiten of geduende langere periodes in een hoek zetten met hun neus naar de muur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() De enigste die hij belachelijk maakt is zichzelf. Hij speelt zijn rol te slecht. Als Azert nu vb. blijkt een Flamingant te zijn dan zou je nog kunnen zeggen goed gespeeld maar dit? Valt teveel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Je gaat jezelf toch niet als norm nemen?
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Wat dan wel? Ze over je laten lopen? Ze de klas laten afbreken? Ze andere kinderen pijn laten doen? Het tolereren dat ze de leerkrachten fysiek aanvallen? Waar trek je de grens? Als een kleuter geweld gebruikt, moet je dat zeker niet aanmoedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Mohamed, ik ook nog maar juist geariveert uit Maroc en perfect Nederlands begrijpen maar niet schrijfe.
Get real, loser.
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Och ja, ik ben geen allahtoon. Even vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Gwyndion : 20 juni 2008 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Er zijn ook bij autochtonen gevoelige kinderen, hoor. Dat bedoelde ik.
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Mag ik eens vragen wat we met zo een kind aanvangt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is 2008 , mensen , de tijd van koters in zwarte holen te steken is voorbij. Dat sommigen er in slagen ter verdediging van die juf te snellen zal allicht meer met de origine van die kleine te maken dan wat anders. Dit lijkt mij anders zonneklaar , een fait divers meer niet. Een juf die niet helemaal spoort en dringend haar carriere moet herzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik ben in een gehuchtje naar de lagere school geweest waar ook kleuterklasjes waren. Daar ging een jongetje naar school van een jaar of drie dat een scheldwoordenschatarsenaal had dat zelfs de 12-jarige kinderen die daar school liepen niet konden overtreffen. Hij vond het normaal de juffrouw toe te schreeuwen met allerlei termen die je zelf wel kan verzinnen en die in Amerikaanse films heel gebruikelijk zijn.
Tijdens de speeltijd greep hij naar de keeltjes (serieus ...) van medekleutertjes om die dicht te knijpen ( ![]() Totaal onaangepast gedrag dus. Hij had een veel oudere broer en die heeft, hoewel hij een pak jonger is dan mij al een enorm strafblad en dito reputatie ontwikkeld. Maar de school wist dus waarschijlijk al waar zich aan te verwachten toen zoonlief nummer twee er onderwijs kan genieten. Enfin, ik heb geen idee hoe ze hiermee zijn omgegaan, maar ik vraag me wel af hoe een kleuterleidster vandaag de dag met zo'n kleuter om moet gaan, zonder het te riskeren om voor de rechtbank gesleept te worden? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2008 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Of ze geeft de "stouterik" (ik mag van sommigen het woord schorem blijkbaar niet meer gebruiken) een strenge straf en wordt voor raciste en het vuil van de straat versleten. -Of ze pakt de "stouterik" op de poco-manier aan, deze wordt een tijdbom en het wordt afwachten tot het moment dat hij een medekleuter in het ziekenhuis werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met de ouders, andere leerkrachten en de directie praten? Duidelijk dat zo'n kind psychische problemen heeft en/of verwaarloosd wordt.
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 20 juni 2008 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Dat kind in een dwangbuis zetten. Lijkt me geen slecht idee.
|
![]() |
![]() |