Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2008, 13:46   #81
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Daar geloof ik nu eens niks van... Heb je ook een betrouwbare bron die dat krasse verhaal kan bevestigen?
Nee, maar ik heb het ooit gelezen in een opinieweekblad(ik meen De Groene Amsterdammer). Maar als je het niet wil geloven is het mij om het even.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:49   #82
Spinoza
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hoe doet de gemeente dat ?
Volgens mij mag een boot het volgende jaar niet meer meevaren als er sprake is van stuitend gedrag.
Oud 1 juli 2008, 13:53   #83
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Nee, maar ik heb het ooit gelezen in een opinieweekblad(ik meen De Groene Amsterdammer). Maar als je het niet wil geloven is het mij om het even.
Fantasie dus. Bedankt.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 14:02   #84
Spinoza
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Fantasie dus. Bedankt.
Bel anders de gemeente Amsterdam even op om te vragen waarom ze na die beruchte editie een stuk strenger zijn geworden.
Oud 1 juli 2008, 14:05   #85
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Als ze festiviteiten willen organiseren, dan doen ze dat maar zeker? Ik vraag mij af of er een geldige reden bestaat om het te verbieden. Hopelijk hebben ze veel plezier.
Oud 1 juli 2008, 14:35   #86
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Bel anders de gemeente Amsterdam even op om te vragen waarom ze na die beruchte editie een stuk strenger zijn geworden.
Net een mailtje gestuurd naar Amsterdam (da's een stuk goedkoper dan interantionaal bellen). Benieuwd of ik een antwoord zal krijgen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone
Ik vernam toevallig in een discussie dat de gemeente Amsterdam enkele jaren geleden strengere maatregelen nam met betrekking tot de jaarlijkse gay parade en dat dit zou te wijten zijn aan een homokoppel dat het jaar voordien openlijk anale gemeenschap had met elkaar. Kan u dat verhaal bevestigen, of gaat het hier om een broodje-aap-verhaal?

Alvast van harte bedankt voor uw antwoord!
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 14:41   #87
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Een homo-parade met wat pluimen en wat feestgedruis ... dat mag niet ... zeker niet in het openbaar ...

maar we al die minderjarige heroïne-hoertjes voor een ekstreem laag prijsje neukt in Antwerpen ... dat kan geen kwaad, want dat gebeurt niet voor onze neus, en vooral, het gebeurt tussen verschillende seksen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 14:45   #88
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een homo-parade met wat pluimen en wat feestgedruis ... dat mag niet ... zeker niet in het openbaar ...

maar we al die minderjarige heroïne-hoertjes voor een ekstreem laag prijsje neukt in Antwerpen ... dat kan geen kwaad, want dat gebeurt niet voor onze neus, en vooral, het gebeurt tussen verschillende seksen.
Dat gebeurt bionnenhuis schoofzak, begrijp je het verschil niet misschien?

En dan heb ik het niet over de homoparade an sich maar over het publieke kontneuken.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 15:44   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat gebeurt bionnenhuis schoofzak, begrijp je het verschil niet misschien?

En dan heb ik het niet over de homoparade an sich maar over het publieke kontneuken.
Ik begrijp heel goed het verschil tussen binnenshuis en publiek.

En noch ikzelf, noch iemand anders in deze draad, gaan akkoord met uitspattingen als kontneuken in het openbaar. Allez, ik heb het toch niet gelezen.

Met mijn post, wou ik alleen maar de "dubbele moraal" van die ridders te kak zetten. Een gay-parade demoniseren aan de ene kant, maar hetero-dinges, dat begrijpen we, bijvoorbeeld (let op: bijvoorbeeld ...) zo van die zaken als heroïne-hoertjes waar "brave hetero's" voor wat geld een jong meisje kunnen knippen, "dat moeten die meisjes zelf maar weten".

Als ik onduidelijk was, sorrie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be