![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
herverdeling = datgene wat niet nodig zou zijn indien iedereen zijn 1/7 000 000 000 deel vd planeet (of beter de tegenwaarde ervan in cash ) werd terug gegeven cijfers moet je zelf opzoeken maar op t moment leeft ongeveer tegen de 20 percent van onze bevolking weer opnieuw onder of rond de armoedegrens - en niet toevallig ongeveer een evengroot percentage als het aantal mensen dat niet minstens één eigendom heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2008 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Juist wat ik wil zeggen, ga weg bij die vier Belgische grootbanken die liegen en bedriegen aan de lopende band! Er zijn veel betere, competitievere buitenlandse kleine en middelgrote banken op onze markt actief, maar ze zijn helaas te weinig bij de consument bekend. De Belg is een trouw (merk)dier en daar profiteren die vier bandieten maar al te graag van (onderzoek wees uit dat de meeste mensen bij de bank bleven waar ze als kind al een spaarboekje bij hadden of een jongerenzichtrekening). En nee, ik spreek hier niet voor een bepaalde winkel, ik ben professioneel niet in de verste verte bij het bankwezen betrokken. Wel als klant uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
welk recht heeft iedereen daarop? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het zijn dan ook net de basisbehoeften zoals eten en bvb huisvesting die voor een groot deel vd mensen onbetaalbaar worden - op internet kan je zelfs gratis als je wil in de bib of draadloos op onbeveiligde netwerken enz enz
ps als je tot nog toe van moeders ijskast hebt geleefd dan kan je natuurlijk niet weten wat het kost wat je daar allemaal uit opdiept no offence maar u komt zeer naif en wereldvreemd over als u niets over armoede in dit land bekend is Citaat:
Citaat:
Citaat:
communisme is geen oplossing - integendeel veralgemeend dat slechts de armoede - dat werd reeds door elk communistisch land bewezen er is één land in de wereld waar men armoede volledig heeft kunnen bannen en dat is taiwan - en dat hebben ze gewoon gedaan door de boeren die daarvoor eigendom waren van een elite, eigenaar van zichzelf en dus ook vd grond die ze bewerkten te maken daarvoor zei de adel over die boeren ook dat ze lui waren en die adel vond hun recht op hun aardeaandeel (of beter taiwanaandeel ) ook belachelijk maar op tien jaar tijd was er in taiwan geen armoede meer zonder dat er verder sociale zekerheid was. we hebben dus geen cijfers of onderzoeken nodig - we moeten gewoon doen wat ze in taiwan deden en iedereen zijn belgieaandeel teruggeven (ongeveer 1 / 10 000 000 e van de tegenwaarde van het land ) - en willen we wereldwijd de armoede bannen dan moeten we elk wereldburger zijn aardeaandeel teruggeven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2008 om 02:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezonde vrijwillige werklozen zullen daar waarschijnlijk oog geen mm² grond gekregen hebben... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 2 juli 2008 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |