![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die is goed, zeg, 'de ratio', en wie ben jij dan, de 'rationalist' van dienst? Eigenlijk hoef ik hier op dit forum niet te 'winnen'. Uit de toekomst zal blijken in hoeverre ik gelijk had of niet. We zullen al eens beginnen met de resultaten van 13 juni as. af te wachten. geen persoonlijke beledigingen johanvdw |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om hetgeen de Marokkanen aan de maatschappij kosten, subsidies of politiekosten, maakt niet uit, te dekken, kunnen we ze niet in een overheidsfunctie laten werken? Er zijn toch genoeg administratieve papierschuiffuncties en als ze overvallen kunnen plannen en massa xtc productie organiseren en subsidies administratief incasseren, dan moeten ze dit toch zeker aankunnen?
En hun eigen werking bekostigen, hetgeen toch al driedubbel zo goed is als wat onze regering doet? En zo zijn ze van straat en kan de regering de loonlasten alvast wat verlagen daar een stukje van haar werking nu gratis gebeurt (uitkering van nu = loon van morgen + een stuk op de eventuele winst) En de kans op corruptie zou ook al lager zijn dan met de huidige administratie. En als ze een aanslag plegen dan zijn het maar papierkes zonder belang die ronddwarrelen. ![]() Dream Dream . . . |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bal jongens en meisjes, de bal, niet de man.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik eis wel een antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijnheer heeft nogal geen klein beetje pretentie ![]() Kijk eens terug naar de dingen die je hier de laatste tijd gepost hebt ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() De moderatie is duidelijk niet onpartijdig. Ik zal eens eventjes jouw berichtjes gaan 'aangeven', 'onbenul'
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat Agalev hier mee te maken heeft is dat Agalev veel stemmen kreeg uit verschillende hoeken, wat een probleem oplevert voor een partij met eenzijdige standpunten. Daar zijn ze over gestruikeld, als ze zich in een regering bewijzen tov 1 groep stemmers negeren ze de andere, en omgekeerd. Idem VB mits regeringsdeelname.
En, ter verduidelijking, ik heb het hier wel degelijk over regeringsdeelname, niet over verkiezingen. Ik zeg niet dat het VB minder stemmen zal halen, integendeel denk ik. |
![]() |
![]() |