![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Pick Nick;3582262]realiteiten wensen te veranderen is toch een deel van het onderwerp.
Of je nu de belgische realtieit wenst te veranderen, of de relatiteit dat er armoede is wenst te veranderen. Het enige verschil is dat armoede bestrijden veel nobelere is dan zeveren over belgie barst.
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() [quote=jamás será vencido;3582285]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 21 juli 2008 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tegenover alle culturen sta ik hetzelfde. Verwerpen eruit wat niet wenselijk is en enkel beouden wat goed is. Ik ga niet naar brussel gaan om daar te eisen dat ze nederland moeten praten. Ik heb er geen enkel probleem mee om frans te praten in brussel. als er meer franstaligen in brussel wonen, vind ik het ook maar normaal dat er meer drans wordt gespoken. Indien er meer nederalndstaligen in Brussel wonen, vind ik het nromaal dat ik er meer nederlands zal horen.
![]() |
![]() |
#84 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid dat la francophonie alle anderstaligen, inclusief de Vlamingen doorheen de Belgische geschiedenis tot assimilatie gedwongen hebben. Je richt je pijlen op de verkeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Pick Nick;3582292]
Citaat:
Dat we vandaag de dag met armoede verkeren is aangezien de welvaart niet voldoende verdeeld is. er is genoeg voedsel op de werled. Er is een overproductie. Er is een enorme welvaart. Maar slechts een paar enkelingen profiteren hiervan. Een splitising tussen vlaanderen en wallonie zou die armoede alleen maar nod doen toenemen, en de welvaart nog ongelijker verdelen. Armoede ligt aan de oorzaak van een economisch systeem waarin niet iedereen kan en mag werken. Aan een economisch systeem dat er baat bij heeft lonen zo laag mogelijk te houden en zoveel mogelijk verdeeldhed te creeeren. aan een beleid dat wil besparen in sociale zekerheid. Armoede bestaat zeker ook buiten vlaanderen en wallonie. De ps die dit systeem niet wenst te verandern maakt zich dus zeker ook schuldig aan armoede. Evenals alle andere vlaamse en belgische partijen.
![]() |
![]() |
#88 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() even snel als de splitising van bhv zeker
![]()
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 21 juli 2008 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() binnekort hebt u geen paspoort meer nodig.
![]()
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil dat nog eens gezegd hebben België foert
![]()
![]() |
#91 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wallonie kon het ondanks de miljoenen Euro's van de EU en van Vlaanderen niet. En daar is de Etat PS 100 % verantwoordelijk voor. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 21 juli 2008 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dan stem ik zeker voor Boudewijn, liever een dode koning dan een levende ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() zoals ik al eerder meegaf ik ken mijn talen. Ik heb er dus geen probleem mee om frans te spreken en ook niet om nederlands te spreken. Anders was ik toch ook niet actief op een nederlands politieke forum.
![]() |
#97 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Il n'y a pas de néerlandophones en Wallonie. Uniquement en Flandre!' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja sorry he geen loopje nemen met de waarheid. Ten eerste bestond vlaanderen toen uit frans vlaanderen, oost en west vlaanderen, zeeuws vlaanderen en zelfs delen van het huidige henegouwen. De huidige omschrijving van wat men vlaanderen noemt komt hier totaal niet meer mee overeen, integendeel van het oorspronkelijke vlaanderen blijft niet veel meer over, gelukkig is limburg en antwerpen er nog bijgekomen. Gelukkig mag vlaanderen dan ook zijn dat het in 1830 bij België kwam want anders was er vandaag geen sprake meer over vlaanderen. Vlaanderen moet goed beseffen dat het zijn eigen voortbestaan zelfs aan belgië te danken heeft, mocht 1830 er niet geweest zijn was vlaanderen verdwenen of verschrompeld tot een niemendalletje tussen de grotere ons omringende mogendheden kon worden verdeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieraan merk je hoe bekrompen jou geest wel moet zijn. Wanneer iemand het verder bestaan van België aanklaagt of het koningshuis voorbijgestreefd vindt wordt hij door jou onmiddellijk al betiteld als zwartzak.
|
![]() |
![]() |