Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2008, 16:32   #81
FDM
Banneling

Standaard

De organisatie die achter de bouw schuilgaat, is de ‘Ditib’ (Diyanet Iserli Turk Islam Birgili), de Turkse staatsautoriteit voor godsdienstzaken.
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 20:16   #82
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat betekent dat het geld uit de zakken van Turkse migranten komt; moskees die aangesloten zijn op het dyanet krijgen een imam voor drie jaar uit Turkije maar geld komt van gelovigen zelf; ong 10 procent van het inkomen van leden aangesloten bij een moskee.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 22:02   #83
Mr. Thatcher
Vreemdeling

Mr. Thatcher's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
vrijheid van vredelievende religie is voor mij mogelijk. ik heb geen last van joden boeddhisten hare krishnas van niemand. Alleen de moslims kunnen zich niet gedragen. Hun zelfbeheersing is nergens te vinden. Dus ja de islam moet worden verboden. en wel nu meteen voor onze vrijheid te kunnen bewaren. En denk niet dat er gematigde moslims bestaan. dat is absoluut de verkeerde gedachte. De hoofddoekenmafia incluis. De moslim moet steeds luisteren naar de roep van allah. In de vorm van de imam en wees gerust een brave huisvader kan zo gewelddadig worden. het is duidelijk dat de islam in strijd is met al onze democratische gegevens. Weg ermee zodat we terug vrij over straat kunnen lopen zonder die irritante moslims die u ambeteren.
Toch iemand die echt durft zeggen dat de islam moet worden verboden. Vrijheid van religie allemaal goed en wel, maar de islam is de grootste bedreiging van de 21 ste eeuw. De ideologie van de islam is even gevaarlijk als die van Hitler en Stalin. Wil er iemand terug dergelijk regime? En een gematigde islam bestaat inderdaad niet. En zelfs als je de extremistische moslims uitwijst, en je laat de zogezegd gematigde in de EU blijven, dan nog zal daar weer extremisme uit groeien. We moeten de islam durven verbieden!
Mr. Thatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 16:17   #84
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Thatcher Bekijk bericht
Toch iemand die echt durft zeggen dat de islam moet worden verboden. Vrijheid van religie allemaal goed en wel, maar de islam is de grootste bedreiging van de 21 ste eeuw. De ideologie van de islam is even gevaarlijk als die van Hitler en Stalin. Wil er iemand terug dergelijk regime? En een gematigde islam bestaat inderdaad niet. En zelfs als je de extremistische moslims uitwijst, en je laat de zogezegd gematigde in de EU blijven, dan nog zal daar weer extremisme uit groeien. We moeten de islam durven verbieden!
Ik zeg altijd de waarheid en de realiteit. De nazis en de islam ze kunnen samen gaan hokken. Maar hun achterban extreem links (islam) en extreem rechts (nazi) zullen batteren peis ik.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 16:56   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik zeg altijd de waarheid en de realiteit. De nazis en de islam ze kunnen samen gaan hokken. Maar hun achterban extreem links (islam) en extreem rechts (nazi) zullen batteren peis ik.
hitler was "links" en ik vrees dat de islamitische achterban gewoon extreem "rechts" is.

maar ze komen mekaar toch tegen. Ze kwamen mekaar natuurlijk al tegen, zie het verhaal van : de nonkel van Arafat: de moeftie, den dolf en de Handschar divisie

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 september 2008 om 16:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 19:49   #86
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hitler was "links" en ik vrees dat de islamitische achterban gewoon extreem "rechts" is.

maar ze komen mekaar toch tegen. Ze kwamen mekaar natuurlijk al tegen, zie het verhaal van : de nonkel van Arafat: de moeftie, den dolf en de Handschar divisie
toffe tip
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be