![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd... ook ooit voorgehad. Lastige periode in het leven en plots begint dat te steken en trekken in de borststreek. Bleek gewoon een spier die constant gespannen stond. 1-2 weekjes hele lichte kalmeermiddelen gehad om die spier te ontspannen. Maar check-up rond dat gebied kan nooit kwaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu is de zin in siggie praktisch verdwenen, maar ja ik ben ook officieel al 13 jaar gestopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My mistake... mis geklikt... ik wou verwijzen naar post 82 waarin ik dus hetzelfde zei.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 juli 2008 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() ja natuurlijk. Vermoeidheid geeft een stress op je systeem. Dat is met geen pinten weg te drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zou het toch eerst met pinten proberen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee... mijn ergste ervaring was mijn eerste hyperventilatie-aanval toen ik compleet nuchter was. Op de snelweg tegen 150 per uur (wat rond die tijd voor mij een lage snelheid was...) begon dat op te komen en nog geen lichte ook niet. Alles begon wazig te worden, mijn hele lijf stond stijf, mijn tikker begon overuren te kloppen en ik kon niet meer doen dan mijn alarmlichten aansteken en hopen dat de rest van de snelweg dat had gezien zodat ik blindweg naar de pechstrook kon gaan zonder aangereden te worden. Daar dan uit de auto gestrompeld terwijl het bij zo'n angstaanval en je steeds sneller worden hartslag al niet te comfy is om te staan op het randje van een 3-vaksbaan waar men je voorbijscheurt. Ik had het geluk te landen aan een praatpaal waar ik meteen alarm gaf. Ik dacht echt dat ik een hartaanval had. Tegen dat de ambulance er was kon ik niet meer lopen en zat mijn hartslag net boven de 200 hoewel ik me nog amper bewogen had. Meest akelige dat ik ooit heb meegemaakt. Intussen ken ik hyperventilatie en als ik er soms nog eens naar neig (niet dat ik zo gestresseerd loop, maar ik heb zo de indruk dat eens je lichaam dat kent, je het makkelijker kan voorhebben) dan weet ik wel wat het is en ken ik de tips & tricks en de ademhalingsmethoden om het te vermijden. Maar een trauma was het toen wel... dacht dat ik op de pechstrook van de E19 zou sterven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wordt dit alles niet wat zwaar voor K&K? ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 juli 2008 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet nee maar nu is het natuurlijk te laat...
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Wees daar maar zeker van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ok.. toch heavy shtuff hierzo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De eerste keer is het ergste want dan weet je niet wat je overkomt. Maar intussen heb ik er amper nog last van. Soms nog eens maar ik weet hoe erop te reageren. Wel leuk om horen dat er hier iemand is die het boeltje wel kent. ![]() En ja... na mijn eerste hyperen ben ik meteen in ziekteverlof gegaan en niet terug naar het werk gegaan voordat ik weer geen last meer had van die aanvallen. Mijn baas wou me net toen ik terugkwam op een vliegtuig stoppen om me naar een vergadering te sturen waarvan ik amper wist waarover het ging ergens in Duitsland. Ik heb hem toen gezegd dat hij de boom in kon. Op vriendelijke wijze natuurlijk en dat ik na 4 weken thuis zitten maar best kon zorgen dat ik op het werk mijn jobje goed doe en niet teveel hooi op mijn vork moest nemen om te vermijden dat ik weer herviel. Heeft geholpen toen. Maar dat was natuurlijk het jaar 2000... toen zouden werkgevers en managers hun werkvolk alles hebben gegeven. Maar tja... ben er nu al vanaf hoor. Soms nog eens die neiging maar ik kan het zonder pillen en zo wegwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn al die draden al bij de 7e reactie naar de knoppen?
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
(Bij mij is het wel langer geleden, en toen waren de artsen nog primitiever daarmee, dus het is hard knokken geweest om daar vanaf te raken) Je zou verbaasd zijn, Manteltje, als je zou horen wie daar allemaal al mee te maken heeft gehad. De directiesecretaresse die ik toen belde om te zeggen dat ik een tetanie-aanval had gehad, vertelde me dat zij dat ook eens had gehad, bij de tandarts. |
|
![]() |
![]() |