Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2008, 14:52   #81
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Hehe; 7 dollar betalen aan een paar zwarthandelaars om wat fantasieën te mogen bekijken? Grapjas.
"Kritisch", toch wel de giller van de week.

Komt de hollandse aard naar boven?

Ge kunt die dingen gratis ook bekijken op youtube ze.
Oud 23 augustus 2008, 15:50   #82
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dus u gaat ervan uit dat al die mensen daar op die persconerenties sprookjes vertellen. Dat ze dit zeggen, zo maar voor de grap of om in de belangstelling te komen.

U bent toch zeker dat u hier geen sprookjes aan het vertellen bent ?
Ik denk dat de meesten in zoverre te goeder trouw zijn dat ze in hun eigen fantasieën geloven; de medische benaming voor zulk verschijnsel weet ik helaas niet. De vergelijking met godsdiensten/secten blijft zich aan mij opdringen.
Oud 23 augustus 2008, 16:43   #83
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de meesten in zoverre te goeder trouw zijn dat ze in hun eigen fantasieën geloven; de medische benaming voor zulk verschijnsel weet ik helaas niet. De vergelijking met godsdiensten/secten blijft zich aan mij opdringen.
Dus al die mensen die u daar bezig gehoord heeft zijn fantasten. U maakt het uzelf wel reuze gemakkelijk.

Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 16:44.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2008, 16:48   #84
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Dus al die mensen die u daar bezig gehoord heeft zijn fantasten. U maakt het uzelf wel reuze gemakkelijk.
Waarom meteen zo'n harde benaming? Zo noemt men ook de mensen niet die vertellen wat ze nabij Lourdes allemaal zien .... en nog zo enige bedevaartplaatsen.
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...ingen&where=nl
http://www.downloads.nl/results/images/1/verschijningen

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 augustus 2008 om 16:51.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2008, 17:04   #85
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

willem beschikt maar over één argument en dat is "ik heb gelijk en al de rest is zot". Je weet wat ze zeggen van zo'n mensen..
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2008, 17:26   #86
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom meteen zo'n harde benaming? Zo noemt men ook de mensen niet die vertellen wat ze nabij Lourdes allemaal zien .... en nog zo enige bedevaartplaatsen.
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...ingen&where=nl
http://www.downloads.nl/results/images/1/verschijningen
Maar de vergelijking met Lourdes gaat in vele gevallen (niet allemaal) niet op.

Hier worden feiten gerapporteerd door mensen wiens beroep bijvoorbeeld is: is een vliegtuig besturen. Sommigen (eerder velen als ik het zo allemaal zie en lees en de observaties grijpen plaats over gans de wereld en totaal onafhankelijk van mekaar) zien dan als piloot plots een vliegend voorwerp dat ze niet kunnen thuisbrengen en vragen aan de controle of ze dat beneden ook zien. En die bevestigen dan het voorwerp en de bewegingen van dat voorwerp en de hoge snelheden waarmee dat vreemd voorwerp uit het zicht verdwijnt . Ja, -indien dit zo is- dan kan men toch moeilijk spreken over hallucinaties, of foute radarmeldingen, of inbeelding, of luchtballons, of spelingen van het licht, enz, enz.

Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 17:26.
Oud 23 augustus 2008, 18:11   #87
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

Hier worden feiten gerapporteerd door mensen wiens beroep bijvoorbeeld is: is een vliegtuig besturen. Sommigen (eerder velen als ik het zo allemaal zie en lees en de observaties grijpen plaats over gans de wereld en totaal onafhankelijk van mekaar) zien dan als piloot plots een vliegend voorwerp dat ze niet kunnen thuisbrengen en vragen aan de controle of ze dat beneden ook zien. En die bevestigen dan het voorwerp en de bewegingen van dat voorwerp en de hoge snelheden waarmee dat vreemd voorwerp uit het zicht verdwijnt . Ja, -indien dit zo is- dan kan men toch moeilijk spreken over hallucinaties, of foute radarmeldingen, of inbeelding, of luchtballons, of spelingen van het licht, enz, enz.
Het lijkt er toch op dat een bepaalde "geestesgesteldheid" benodigd is voor het verrichten van zulke waarnemingen en aangezien zulks mij in de afgelopen 68 jaar niet is gelukt, denk ik maar dat ik niet van het geschikte type ben ... beschouw dat desnoods als mijn afwijking.

Ik begin eigenlijk nieuwsgierig te worden of enige van de forumgangers hier zelf al UFO's hebben gezien en/of daarmee ontvoerd zijn geweest; VERTELLEN graag, dan.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 augustus 2008 om 18:13.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2008, 18:15   #88
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt er toch op dat een bepaalde "geestesgesteldheid" benodigd is voor het verrichten van zulke waarnemingen en aangezien zulks mij in de afgelopen 68 jaar niet is gelukt, denk ik maar dat ik niet van het geschikte type ben ... beschouw dat desnoods als mijn afwijking.

Ik begin eigenlijk nieuwsgierig te worden of enige van de forumgangers hier zelf al UFO's hebben gezien en/of daarmee ontvoerd zijn geweest; VERTELLEN graag, dan.

Neen ik heb er ook nog geen gezien. Maar dat wil niet zeggen dat er geen bestaan. Naar het schijnt zouden er op deze aardbol nog altijd mensen leven, die nooit een blanke hebben gezien. Maar dat wil nog niet zeggen dat een blanke niet bestaat. En u zegt nu: de blanke bestaat niet want ik heb er nog geen gezien.

Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 18:16.
Oud 23 augustus 2008, 18:21   #89
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Neen ik heb er ook nog geen gezien. Maar dat wil niet zeggen dat er geen bestaan. Naar het schijnt zouden er op deze aardbol nog altijd mensen leven, die nooit een blanke hebben gezien. Maar dat wil nog niet zeggen dat een blanke niet bestaat. En u zegt nu: de blanke bestaat niet want ik heb er nog geen gezien.
Mwa, van mij mag je best denken dat je slim bent hoor.
Oud 23 augustus 2008, 18:30   #90
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Mwa, van mij mag je best denken dat je slim bent hoor.
Neen, ik probeer van u niet te denken dat u het niet bent.
Oud 23 augustus 2008, 18:41   #91
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Neen, ik probeer van u niet te denken dat u het niet bent.
Natuurlijk is proberen te denken altijd lovenswaardig .... of bedoel je dat je dat juist vermijdt?
Oud 24 augustus 2008, 14:34   #92
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

En toch....

http://www.volkskrantblog.nl/bericht/14995

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be