![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Komt de hollandse aard naar boven? ![]() Ge kunt die dingen gratis ook bekijken op youtube ze.
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de meesten in zoverre te goeder trouw zijn dat ze in hun eigen fantasieën geloven; de medische benaming voor zulk verschijnsel weet ik helaas niet. De vergelijking met godsdiensten/secten blijft zich aan mij opdringen.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dus al die mensen die u daar bezig gehoord heeft zijn fantasten. U maakt het uzelf wel reuze gemakkelijk.
Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...ingen&where=nl http://www.downloads.nl/results/images/1/verschijningen
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 augustus 2008 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() willem beschikt maar over één argument en dat is "ik heb gelijk en al de rest is zot". Je weet wat ze zeggen van zo'n mensen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier worden feiten gerapporteerd door mensen wiens beroep bijvoorbeeld is: is een vliegtuig besturen. Sommigen (eerder velen als ik het zo allemaal zie en lees en de observaties grijpen plaats over gans de wereld en totaal onafhankelijk van mekaar) zien dan als piloot plots een vliegend voorwerp dat ze niet kunnen thuisbrengen en vragen aan de controle of ze dat beneden ook zien. En die bevestigen dan het voorwerp en de bewegingen van dat voorwerp en de hoge snelheden waarmee dat vreemd voorwerp uit het zicht verdwijnt . Ja, -indien dit zo is- dan kan men toch moeilijk spreken over hallucinaties, of foute radarmeldingen, of inbeelding, of luchtballons, of spelingen van het licht, enz, enz. Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin eigenlijk nieuwsgierig te worden of enige van de forumgangers hier zelf al UFO's hebben gezien en/of daarmee ontvoerd zijn geweest; VERTELLEN graag, dan.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 augustus 2008 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ik heb er ook nog geen gezien. Maar dat wil niet zeggen dat er geen bestaan. Naar het schijnt zouden er op deze aardbol nog altijd mensen leven, die nooit een blanke hebben gezien. Maar dat wil nog niet zeggen dat een blanke niet bestaat. En u zegt nu: de blanke bestaat niet want ik heb er nog geen gezien. Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2008 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/14995 ![]() ![]()
![]() |