![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze moeten volgens hun heilige gebruiksaanwijzing enkel broeken dragen die zowel hun navel als hun knieën bedekt. oops... spijtig!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn we wel meer gewoon van jou, he circe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 7 augustus 2008 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het interesseert me niet of ze dat nu doen gekleed in een berenvel, een jutten zak of een spidermanpakske! U bent volgens mij nog meer geobsedeerd door wetten en voorschriften als een echte Moefti. Hou het toch eens op wat iemand doet en niet wie hij is! Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 augustus 2008 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Is er hier 1 forumlid die dit goedspreekt, trouwens?
1? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe heb ik nog geen klachten gehoord over inuit die provinciale domeinen bezetten, noch over Tzadzeken die meisjes in zwembaden molesteren, maar moest dat gebeuren vermoed ik dat ze daar andere maatregelen dan kledingvoorschriften voor zullen gaan zoeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2008 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij ons in de buurt is de snackbar van het zwembad (=vettigheid) een groter probleem dan allochtonen in het zwembad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten handelt een snackbar nooit tegen iemands wil: ofwel besluit je dat het te vettig is, ofwel beslis je dat je die troep toch lekker gaat opeten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2008 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke hetze?
Ken jij Inuit of kadzaksteken die mijn dochters in het zwembad lastigvallen? ik niet. ik ken van drie verschillende provinciale domeinen en nog twee extra zwembaden wèl wie de vorige jaren "het varken" uithingen! (ik vertik het om hier "de ezel" te gebruiken).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*Knip* Gelieve niet persoonlijk te worden Donderdag Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 augustus 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo; je gebruikt hier mijn citaat over Linda, uit een volkomen andere discussie in verband met Circe?
Leg uit! En wat is er mis met dochters die naar zwembaden willen zonder daarom lastig gevallen te worden? Moeke tegen Circe?? Amai ge zoudt zeker willen dat uw 'moeke' er zo uitzag ja? |
![]() |
![]() |