![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ten tijde van het begin van onze jaartelling zul je bedoelen Welke Joden bedoel jij?
... - CFR - Federal Reserve - 9-11 - IG Farben - Oklahoma - USS Liberty - JFK - Bilderberg - Reichstag - ... Laatst gewijzigd door BenX : 9 augustus 2008 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als het boek volstaat met antisemitische uitspraken dan moet je er toch zo een paar kunnen uit pikken, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ALs je het onderscheid tussen primaire bronnen en commentaar op primaire bronnen kan maken, is het wel triestig gesteld hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
van Catherine. Natuurlijk is de man antisemiet, Het commentaar (een van de personen die voor dat commentaar heeft gezorgd is een uitstekend vriend van mij) volstaat mij ruimschoots. Ook al omdat Catherine het niet kan weerleggen. Hij behoort tot de klasse van de nieuwe antisemieten. Joden mogen mogelijk in leven blijven maar vergeet voor hun het zelfbeschikkingsrecht als volk. In die zin ben jij trouwens -Geeuw- ook een antisemiet. Ik heb je nooit horen schreien over de Joden die uit diverse Islamitische landen werden buiten geschopt en alles wat ze daar opgebouwd hadden moesten achterlaten. Nee, die mensen willen dus DEFINITIEF niet terug.Omdat het regime hun er niet bevalt (1) en omdat ze er altijd in de minderheid zullen zijn en dus zeker in een moslimmaatschappij nooit gelijke rechten zullen hebben.(2). Noteer dat de voorvaderen van hun voorvaderen daar vaak langer hebben geleefd dan de voorvaderen van de Palestijnen die het Israelisch grondgebied moesten verlaten. Nogmaals als het lot van de Palestijnen (pionnen van de Arabieren) je echt zo na aan het hart ligt kun je natuurlijk altijd instemmen met mijn voorstel: Alle antizionistische moslims van niet Europese oorsprong terug naar het land van hun voorvaderen en Israel verhuist met zijn hele hebben en houen gewoon naar de Franse en de Italiaanse Azurenkust. Aan de middellandse zee. De Fransen zeggen VAST niet nee. De Italianen ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(je vraagt je af hoe iemand een beschuldiging kan weerleggen als er geen feiten geciteerd worden waaruit de beschuldiging zou moeten blijken. Hoe kan Catherine - of ikzelf - bewijzen dat ik geen antisemiet ben, als niemand een feitelijke uitspraak geeft waaruit dat zou moeten blijken. Francientje beschuldigt er maar op los en als iemand protesteert moet die persoon bewijzen dat hij niet schuldig is?! Gelukkig geldt in een democratie geldt steeds dat men onschuldig is tenzij het tegendeel bewezen wordt. Maar ja, Francientje heeft het op verschillende punten wel lastig met democatische principes... ). Net zoals Francientje heb ik wel beter te doen dan Francientjes berichten na te lezen op elementaire redeneerfouten en dergelijke. Ze zoekt het dus zelf maar uit (samen met haar vriendjes). Shalom Laatst gewijzigd door pieter&co : 12 augustus 2008 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor zover ik me herinner is daar zelfs klacht tegen neergelegd (niet eenvoudig want Catherine wordt gesteund door de MSM).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is nu weer die uitdrukking dat Europa hun eigen intelligentsia hebben laten ombrengen? (ik gebruik bewust "laten", raar genoeg heb ik steeds geleerd (vooral via mijn opvoeding) dat Europa BEZET was en niet zelf de nazi wou uithangen, tegenwoordig lijkt het net zo of héél Europa was nazistisch.... ik heb geleerd dat de meeste europeanen mee slachtoffer waren en geen dader.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Om het terug over "de muur" te hebben...
Israel stelt voor om 7,3% van de West-Bank te behouden, jawel het stukje dat ze ingepikt hebben tijdens de oorlog & waar nu een muur voor staat... Achter die muur is het nl. volgebouwd met appartementsblokken. Wat geven ze in ruil? 5,3% van een stukje woestijn... ![]() Komaan, dit kan je toch geen onderhandelen noemen? ![]() Dit is schone schijn... Ik geloof al lang niet meer dat Israel vrede wil; dit stukje bevestigd weer eens mijn vermoedens. Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Droogleggen, irrigeren, cultiveren en dan willen de arabiertjes het terug om er opnieuw woestijn van te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Circe, jij bent wel te vinden voor een ruil van
7,3% vruchtbare grond tegen 5,3% woestijn? Met jou wil ik zaken doen ! ![]()
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) geschiedkundigen die trachten te schatten hoeveel mensen zijn vermoord onder stalin gebruken stalinistische bronnen. dat maakt die historici geen stalinisten. historici die nazi-bronnen citeren zijn daarom geen nazi's of antisemieten. Elementary my dear watson Conclusie: al diegenen die Catherine van anti-semitisme beschuldigen zijn niet in staat om ook maar een antisemitische uitlating boven te spitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() O, toch wel. Joden zijn Jidden voor hem, heeft hij zelf geschreven. Maar dat laat me koud.
Ik beschouw als ANTISEMITISCH elke persoon die het Joodse volk zijn recht tot ZELFBESCHIKKING wil ontnemen omdat een stuk of wat Arabische stammen zo graag de knoet willen gaan zwaaien in Israel onder voorwendsel dat hun vader of hun grootvader daar ooit een tent heeft opgeslagen. Ik beschouw als antisemitisch ELKE PERSOON die het heel normaal vindt dat zes miljoen Israeliers waarvan een meerderheid Joods alles wat op het grondgebied dat nu Israel is maar moeten inleveren aan een bende personen die aan de wereld nooit wat anders dan begrippen als terrorisme, eremoord en wij-willen-heersen-en-zijn bereid-daarvoor-kinderen-zwangere-vrouwen-en-oudjes-te-kelen hebben gegeven. Ik beschouw als anti-Mens al die diverse verenigingen (Pax christi, Actie Platform Palestina, Broederlijk Delen et co) die vrolijk van die tendens gebruik maken om rijker te worden en snoepreisjes aan hun leiding aan te bieden. Van dieverij gesproken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoera voor Francientje. Zij die zeggen dat Francientjes definitie van antisemitisme niet correct is, zijn zelf antisemieten. Dat ze maar snel op snoepreisje naar de bezette gebieden gaan, om daar mijn hun stamgenoten te gaan theedrinken. Francientje heeft gelijk het zijn allemaal "anti-Mensen". Want ze zeggen wel dat ze het bestaansrecht van Israel erkennen. Maar het zijn allemaal leugenaars. Dankzij Francientje weet ik nu wel beter. Trouwens, die Arabieren nooit voor iets anders gezorgd dan voor terreur en dergelijke en die lui van Pax Christi durven het daarvoor opnemen!!! Opsluiten en afvoeren die bende. Francientje for president van de arabierenvrije groot-Joodse staat. Bedankt Francientje dankzij jouw onwrikbare logica en jouw morele superioriteit ben ik eindelijk bekeerd tot het ultrazionisme.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde citaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als u zo doorgaat met te volharden in de boosheid, dan kweekt u gewoon antisemieten. Zekere weten. Laatst gewijzigd door system : 13 augustus 2008 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://hetvrijevolk.com/?pagina=6722 Verder vind ik dat iedereen maar eens moet beginnen voor zijn eigen deur schoon te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
die zwarten niggers noemen, Noord-Afrikanen bougnouls en Joden Jidden. Maar goed, jij houdt er blijkbaar andere normen op na. Citaat:
bedoel ik. Half Afrika is aan het kreperen en wat gebeurt er met de centen die gegeven werden om daaraan te verhelpen? Lekker vliegen naar de zon, zwemmen in de Dode Zee en tussendoor gezellig roddelen en sprookjes verzinnen bij Palestijnen thuis. Jullie horen jullie te schamen! Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dieverij. Mensen geven aan liefdadige werken met de bedoeling dat ze hoge nood lenigen, het financieren van snoepreisjes en zwemmen in de dode zee horen daar definitief niet bij. Politiek geknoei vanwege personen die het in het zakenleven nooit hebben kunnen maken en dus maar een nestje hebben opgebouwd in diverse door belastingbetalers gesubsidieerde liefdadige werken ook niet. http://hetvrijevolk.com/?pagina=6722 |
|
![]() |
![]() |