![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Kan natuurlijk altijd Paola zijn die het bod deed op dat huizeke.
Met senten van "haar kant" geërfd ... De Lorre was 't zeker niet ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel het kost om al die paleizen te verwarmen,en op onze kosten he... En de fluppe en de lorre komen wél gratis tanken aan de pomp op het paleis,ook op onze kosten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach, het zoveelste vermeende bod op de villa Fanini. Of die kerel meent daarmee de prijs te kunnen opjagen? Laatst was het nog 60 miljoen, met nog een extra gebouwke erbij, weleenswaar.
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 augustus 2008 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En anders neemt gij 'm maar in huis. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2008 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensjes, mensjes, mensjes toch! Waarover jullie je druk maken??
![]() Deze zaak gaat jullie helemaal niet aan. Of Zijne Majesteit de Koning nu een bod deed of niet: dat zijn Zijn privézaken, en daar hebben wij allen niks mee te maken. Ik vind het een teken van ongeziene arrogantie, grofheid, boersheid om te plegen de Koning ter verantwoording te stellen. Dat doe je niet! Jullie moeten weten dat het hier om 'de Koning' gaat. Jullie moeten jullie zelf of jullie buur of whatever niet vergelijken met Zijne Majesteit de Koning. Jullie hebben een grote mond.
![]() |
#92 |
|
![]() Als gij een beetje zou nadenken, en vooral welgemanierd zou zijn, zou je beseffen dat je je helemaal niet te moeien hebt met de zaken gaande in het Paleis.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() we zijn toch ook allemaal solidair met onze werkgevers, die door ons werk winst maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den Bere houdt alleen zijn pollekke open om de miljoenen te incasseren en de rest van zijn onkosten worden door verscheidene regeringsdepartementen betaald... Die gozer komt eerst in zijn toespraak hameren op solidariteit met de 15% armen in belgie en binnen de 14 dagen doet meneer een bodje van amper 50 miljoen euro,peanuts nietwaar op een villake in zijn favoriete landje,en dat is belgie dan alvast niet... Weg met die hypocriet mijn beste.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() U vind dat normaal dat die parasiet en zijn decadente familie geld uitgeven als slijk, en op de Belgen hun kosten leven ? Dit terwijl veel mensen vanalles tekort komen in dat land ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() prins Flipo, de zuinige pin had ook al 20 meloen geboden , die kwiet kocht zich een helikopter van 400.000 euro zonder verpinken en bekeek ons scheef omdat wij hem scheef bekeken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Of het nu een loodgieter is die z'n job niet goed doet , of een protocolaire schertsfiguur die niets nuttig doet , verantwoording afleggen moeten ze hoor ... Citaat:
Uwe koning doet op een dag minder dan de gemiddelde werkzoekende ... EN DAAR WIL U RESPECT VOOR HEBBEN !!! ![]()
![]() |