![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() 'Wat me opviel bij m'n bezoek aan Carrefour Brugge. . De voertaal van de rayonvullers is Frans net zoals de hele top die daar rondtjoolde. . Voor mij geen probleem maar kunnen ze dan aub ook prijzen hanteren zoals in het Noorden van Frankrijk. . Laatste keer dat ik daar binnenkwam met zo'n dure prijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. In de beginjaren konden alleen mensen met een BTW-nummer alsook de verantwoordelijken van geregistreerde verenigingen (vzw's) in de Makro aankopen. Er werd evenwel op grote schaal gefraudeerd: de toegangskaart werd doorgegeven aan familie en vrienden. In de beginjaren was het evenwel zo dat alle producten in grote verpakkingen en hoeveelheden werden verkocht, wat voor de gewone consument niet altijd zo aantrekkelijk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |