![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het einde van de Europese beschaving "De tekenen van de islam worden met de dag duidelijker. We stevenen af op het einde van de Europese samenleving zoals we die nu nog kennen. In 2025 is Brussel de maghrebhoofdstad van een grote islamitische enclave in Europa." De aard van het beestje "De islam - en dat is iets wat men in politieke kringen nog altijd niet onder ogen DURFT te zien - is niet alleen een godsdienst. Het is in de eerste plaats een systeem dat zegt wat men mag doen en wat niet." Ze WILLEN niet integreren "Men wil eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter." Prof. Urbain Vermeulen in Het Laatste Nieuws, 27.10.2004 http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De islam moet haar erkenning weer worden afgenomen en op de lijst van gevaarlijke sektes worden geplaatst.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu inderdaad gebeurt is dat de kolonisten eisen dat de aboriginals gaan assimileren in hun achterlijke woestijncultuur. Raar toch? waarom blijven ze dan niet ginder als het ginds toch zo goed is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvinvdv; dit werkt dus echt op mijn humeur; kunt u een tekst van mij aanhalen waarop u zich baseert om te beweren dat ik 'flip' bij de term islam en waar heeft u me het woord stenigen zien gebruiken?
Met dat soort flutargumenten wordt u deze discussie onwaardig, dus ofwel biedt je je verontschuldigingen aan omdat u me ten onrechte duwt in de positie van 'onwetende' of 'lijdend aan islamfobie' aangezien u oordeelt dat ik 'flip' ofwel behandeld u me als uw gelijke en neemt u de discussie ernstig. U beweert dat sharia een bijdrage zou kunnen leveren aan een betere samenleving en mijn standpunt daarop is duidelijk, nee! Niet vanwege de morele verschillen tussen islam als ideologie, andere monoteistische godsdiensten versus humanisme, maar om de doodsimpele redenen die ik al als argument gegeven heb, wij leven niet in een theocratie maar democratie en niet God maar de mens staat daarbij centraal. Dat wil ik graag zou houden en gelukkig velen met mij. U pleit voor een rechtsorde ( ookal haalt u aan dat dit beperkt zou zijn en voor een bepaalde groep telt) waarin het woord van Allah dit van de mens overtreft en daarmee raakt u aan de wortels van de Westerse cultuur en de gelijkheidsprincipes tussen burgers. Daar moet u en ieder ander vanaf blijven; zo simpel is dit voor mij. Betekent dit dat ik iedere moslim als een gevaar beschouw en de islam wil verbieden? Nee; ook vrijheid van religie behoort tot het Westers gedachtengoed en het recht op een afwijkende mening zolang die puur tot de individuele sfeer blijft. Daarom is iedere erkenning van o.a sharia hoe beperkt ook en voor eender welke groep een verkrachting van de democratie en de institutionele scheiding der machten en daar horen ook moslims doodsimpel vanaf te blijven! Dat deze processen spelen bewijst slechts de ernst van opkomende radicale islam en hoe mensen waartoe ik u reken proberen met halfzachte argumenten die door de strot te rammen met een 'flower power' islam die onbestaande is! Islam is in Europa welkom als ze zich houdt aan de plaats die religie hier heeft, moslims die zich hierin niet kunnen vinden moeten consequent zijn en andere oorden opzoeken die ze als passend zien met de wijze waarop ze verkiezen hun ideologie te beleven. Er zijn ongetwijfeld theocratische regimes waar hun broeders hen graag verwelkomen. Laatst gewijzigd door alice : 15 augustus 2008 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steniging wordt toegepast in Afghanistan, Pakistan, Saoedi-Arabië, (het noorden van) Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten. Nigeria kent in sommige provincies ook steniging als straf, maar door grote internationale druk zijn de tot de dood door steniging veroordeelden in dat land tot nu toe steeds in hoger beroep vrijgesproken. Iran kondigde in augustus 2008 een grondwetswijziging aan, waarmee de dood door steniging (die als straf voor onder andere overspel en prostitutie werd gegeven) werd afgeschaft, zij het dat de wetswijziging nog door het parlement moet worden goedgekeurd... Je kan aangehaalde landen ook niet direct vergelijken met onze Westerse democratiën.... in bepaalde op westerse leest geschoeide ontwikkelingslanden gaat het qua vrouwenrechten ook dikwijls nog mis! Het een heeft niks met het ander te maken.... Collectief flippen bij het horen van het woord 'Islam' dat is het! Denken vanuit een superioriteitsgevoel al zou de westerse cultuur superieur zijn! Met desinformatie en leugens in stand gehouden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sharia toegepast in een achterlijk land is niet hetzelfde als sharia toegepast in een ontwikkeld land? Het gebod: jij zal niet doden, betekent in Iran iets anders dan in Belgie? ------------------------------------------ en daar de grote undercover doorbroken ! Citaat:
Kannibalisme is gewoonweg ook een kwestie van smaak nietwaar?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvinvdv; 'collectief flippen'?
Dus nu is het al besmettelijk, Het valt me op dat u uiteindelijk geen inhoudelijke antwoorden geeft, heeft u moeite met vrouwen zoals mezelf en Circe die u een gedegen antwoord geven op de standpunten die u verdedigt? Het valt me op hoe u steeds probeert om zowel Circe als mezelf in een bepaald vakje te duwen, die van zichzelf superieur wanende flippende craturen die niets begrijpen over islam maar met desinformatie en leugen in stand houden...wat precies volgens u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het niet moeilijk met jullie..... wel met jullie Islamfobie! Jullie lijken me toch wel zeer opgeleide vrouwen, vandaar mijn verwondering dat jullie je zo defensief opstellen zonder in debat te gaan... Ooit overwogen dat er de Islamcultuur toch wel een positieve ascpecten zou kunnen hebben voor onze maarschappij?? (zelf maar overwegen) Maar het is altijd de Islam (en daar maken jullie je belachelijk!), nooit kritiek op het Jodendom, Christendom, Hinduïsme ect........... Het is dat doomdenken..... de Islam is geen bedreiging voor jullie, er zijn veel grotere bedreigingen voor jullie dan de Islam hoor! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 15 augustus 2008 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhoging van het aantal is dus te wijten aan het aantal boeddhisten? of aan het aantal noordafrikanen die blijkbaar allemaal met een misvormde penis worden geboren? of welke zever bedoel je nu? Als ik het over halal slachten heb, denk je dan dat ik het over het taoisme ga hebben of zo? ga wat bij koetjes en kalfjes forummen als je niet tegen kritiek kunt hé jongen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2008 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Besnijden.... doe maar, maar onder verplicht medisch toezicht en niet op kosten van het RIZIV! Weeg voor jezelf de voor- en nadelen af en maak een keuze.... (Besnijdenis heeft niks met de Islam te maken, ook niet specifiek met Noord Afrikanen...) Laatst gewijzigd door alvinvdv : 15 augustus 2008 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Dan toch liever die vrouwen met hun Islamfobie dan deze hersenloze nein-roeper! ![]() ![]() ![]() Ken je nog Duitse woordjes? ISLAMFOBIE: De voedingsbodem van islamofobie is een sterk en diepgeworteld vooroordeel over de islam dat in de meeste Europese samenlevingen leeft. Enkele uitingsvormen zijn het gebrek aan officiële erkenning als godsdienst, het niet-verlenen van bouwvergunningen voor moskeeën of het niet-verstrekken van faciliteiten of ondersteuning aan religieuze moslimgroeperingen of gemeenschappen. Er bestaat vaak enkel een associatie met terrorisme en extremisme, maar gesteld wordt door de Raad van Europa dat de islam een godsdienst die tolerantie, solidariteit en naastenliefde predikt, zoals veel andere godsdiensten dat ook doen... Het vooroordeel van de zogenaamde onverenigbaarheid van islam met mensenrechten komt vaak voort uit de realiteit van de landen waar de islam de overheersende godsdienst is, met name de Arabische wereld. Het gebrek aan democratie en de wijdverspreide schendingen van mensenrechten zouden exemplarisch zijn voor de onverenigbaarheid. Het vooroordeel hierin is echter dat de islam wordt gezien als de enige factor die bij zou dragen aan deze situaties, terwijl juist de meeste van de regimes in kwestie gewoonweg ondemocratisch zijn. Vooroordelen op basis van ras maken langzaam plaats voor vooroordelen op basis van cultuur en religie... islamofoben noemen bijvoorbeeld de islam inferieur aan het Westen (in plaats van alleen maar 'anders'); de visie op islam als één statisch blok (in plaats van gevarieerd en progressief); de visie op islam als een vijand (in plaats van een partner om mee samen te werken)..... Laatst gewijzigd door alvinvdv : 15 augustus 2008 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al uw posts zijn volleding naast de kwestie en van uw argumenten te staven hebt u blijkbaar ook niet veel kaas gegeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de VROUWENbesnijdenis heeft niks met islam te maken, in die zin dat het een zeer oud animistisch pre-islamitisch gebruik was, maar werd door mohammed wel als "to be done" geclassificeerd en zeker niet verboden. zowel joden als moslims moeten echter hun zonen wèl laten besnijden in navoling van Abraham, ook volgens de koran (dat stamt nog wel uit de tijd dat de mo probeerde de joden mee te krijgen, maar ondertussen zal zijn lul ook wel al besneden zijn geweest dus deed hij de moeite niet om het er terug uit te halen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2008 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |