![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 17 augustus 2008 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kolleklauw, Is het West-Vlaams?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is 't een andere duts uit dat gedegenereerd nest die ze met die titel tevergeefs presentabel hebben willen maken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Yup, 't is er zo ene. En mocht-ie, zoals ze nu beweren, alsnog werkelijk 'onsküldiek' zijn, dan is 't gegarandeerd een ander van dezelfde bende schobbejakken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kollepôot, kolleklauw, de graoier, de vuule dief (met héél lange ie), de sjchouper, d'een die 't ol schièf slaot, de fluppe met se lange vyngers, ...
en de rest wil me voor 't ogenblik niet te binnen schieten, maar er zijn er nog. Welke woorden bestaan er in jouw dialekt?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik dacht dat de troonopvolger automatisch hertog van Brabant is en zijn oudste broer of zus graaf of gravin van Vlaanderen. 't Is zoiets in die aard in elk geval.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil best met hem een team vormen. Ik zou hem zeker heel veel te vertellen en bij te brengen hebben, en ik weet ook dat hij, als hij dat zou durven/kunnen/willen/mogen, mij ook van allerlei zaken op de hoogte zou kunnen brengen. Ik ben zelfs bereid zijn vrouw af en toe te troosten, mocht ze dat willen. Daarbovenop wil ik de koters nog helpen bij hun studies Nederlands. Ik heb er alleszins de 'compétences requises' voor. Wie weet slaag ik er ooit in hem al bij al nog ne sympatieke te vinden. Al zal hij daar toch wel wat moeite voor mogen doen, vrees ik. Maar ge kunt nooit weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 augustus 2008 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
G' hebt beter opgelet dan ik in deze les. Op zo'n poster voor op school, die ooit bij Le Soir stak en die ik daarna kreeg -en die hier nu nog altijd stof ligt te vergaren - staat inderdaad te lezen dat hij wel degelijk 'onze' Hertog van Brabant is. En er staat ook gene Comte de Flandre op die nog in leven is (zou Karel dan ècht de laatste geweest zijn?). Misschien durven ze er wel geen meer benoemen, :hé hé:.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft niet eens een Vlaming, noch een blauwbloed, te zijn. Misschien eens aan Ayaan Hirsi Ali vragen of het haar zou interesseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Philippeke zou u in dat geval wellicht te weinig "ne sympathieke" vinden om met hem een goed team te kunnen vormen ; 2. Het is erg onwaarschijnlijk dat madammeke zelf dat "getroost" zou willen : ze heeft nu al zoveel moeite gedaan (en laten doen) om ooit conningienne te kunnen worden ; ze zal dat nu niet zomaar op de helling zetten ; 3. Niemand wil u dergelijke overmaat aan menslievendheid aandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. Ik had echt niet veel meer in gedachten dan het aanbieden van een papieren zakdoekske en een babbeltje, disons-donc! *herschikt zijn pruik* 2. 't Lijkt me een kat die ge gerust zonder handschoenen kunt aanpakken. In haar plaats zou ik me vooral gedeisd houden. *werpt dreigende blik in de richting van mathil* 3. Vous me sousestimez, monsieur, et ce n'est guère amusant! *poedert de neus* Edoch, sans rancune, �* la prochaine, djimi *maakt buiging*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF17082008_042
,,Albert wil niet Filip op de troon maar Astrid'' Koning Albert zou willen dat niet zijn oudste zoon prins Filip hem opvolgt, maar zijn dochter prinses Astrid. Dat zegt journalist Mario Danneels zaterdag in een interview met de Gazet van Antwerpen. Volgens Danneels heeft Albert zijn wensen in kleine kring kenbaar gemaakt binnen het kernkabinet van de eerste regering van premier Guy Verhofstadt (1999-2003). Hij zou gevraagd hebben of Astrid regentes zou kunnen zijn, totdat de oudste dochter van prins Filip, de in 2001 geboren Elisabeth, meerderjarig wordt. Dat bleek alleen niet mogelijk, aldus Danneels zaterdag. Danneels schreef toen hij nog maar achttien jaar was een biografie over koningin Paola. Hij onthulde daarin dat koning Albert een buitenechtelijke dochter had, Delphine Boël. ![]() Als ge de rest van de artikels ziet betreffende deze kwestie kunnen ze niet zonder Nederland. Tegen heug en meug blijven we met elkaar verbonden, zelfs het koningshuis ontkomt er niet aan.
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() Waar houdt de jeugd zich tegenwoordig mee bezig? Okee dat je als jongeman geobsedeerd bent door een bekende vrouw, maar kies er dan wel een knappe uit he.