![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Aah, je was weer aan het projecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
[Bart Peeters met tranen in de ogen] We zijn al zo klein...[/Bart Peeters met tranen in de ogen] Voor een volwassen mens vind ik hem een serieuze paljas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() In de tijd van het Leugenpaleis waren er momenten dat Bart Peeters, samen met zijn spitsbroeder Hugo Matthysen, simpelweg buitengewoon grappig en ad rem was. Vooral zijn imitatie van Cas Goossens was hilarisch.
Verder is hij een geboren presentator die zelden met zijn mond vol tanden staat, een singer-songwriter, een tv-programma maker en heden nu ook leraar gitarist. Voor degene die dit onderwerp opgestart heeft en blijkbaar niet begrijpt waarom Bart Peeters zo gekend is, ik zou dan ook graag een alternatief hebben voor Bart Peeters. Kritiek geven vanuit je luie zetel is gemakkelijk, maar kun je mij een aantal mensen opnoemen met evenveel talent ? De Planckaerts ? De Pfaffs ? Wendy Van Wanten ? Geena Lisa ? Steph Goossens ? Kate Ryan ? Tanja Dexters ? Stan van Samang ? Stuk voor stuk one trick pony's of prefab-BV's, gemaakt voor en door het Dag Allemaal lezend publiek. Deze krijgen veel en veel meer media-aandacht dan Bart Peeters, maar over de aandacht die deze non-talenten krijgen, hoor ik niemand klagen. En ik ben niet eens een fan van Bart Peeters, maar ik respecteer zijn talent. Het is trouwens ook bizar dat je nu op de proppen komt met te klagen over Bart Peeters, aangezien het relatief stil is rond hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() nee, in werkelijkheid heb ik groene ogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
De rest is gewoon niet grappig. Op zijn allerbest is het middelmatig getekend, geïnkt en ingekleurd, met een niet grappige "pointe" op het einde. Waarom denk je immers dat Cowboy Henk zo weinig in stripvorm uitgegeven wordt ? Omdat geen kat die rommel zal kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Cowboy Henk??!
![]() Wanneer is de creativiteit stil gaan staan in VRT-land? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() René Magritte was eigenlijk ook een pruts-schilder.
Wel leuk anecdotisch. Zo'n beetje de cowboy Henk van toen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Gisteren gezeur over BP op Radio 1, een heel programma lang.
Nu weer: reclame over Peulengaleis -ahahaha! Het beste ven het PEulengaleis. Goh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() We zullen in het vervolg praten over Tanja Dexters, Eddy Wally en Wendy Van Wanten. Veel interessantere en veelzijdigere mensen dan de mediageile Bart Peeters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Heb dat ergens eens gehoord, weet er iemand dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Heeft de tv-loerende Belg geen zelfkritiek en behoefte aan vernieuwing, kansen aan jongere generaties talenten dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het af en toe eens rommelt tussen die twee, maar aangezien ik hen beiden overschat vind, kan ik er enkel maar eens mee lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Wat heeft een tv-kijker in België te maken me zelfkritiek ? Jij uit enkel kritiek op Bart Peeters, en daar houdt het mee op. Zelfkritiek heeft hier helemaal niets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Als je voor zoiets een jarenlange vriendschap op de helling wil zetten, ben je toch wel gevaarlijk fanatiek vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Als we dan weten dat fanatisme gecompenseerde twijfel is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Niet lachen met de dag allemaal. Het is het meest verkochte blad en als je al politieker daar een interview krijgt dan heb je een pak reclame en bekendheid erbij. De macht zit hem in de media, als je die achter je hebt komt alles vanzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |