![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stilte. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Si j'ai compris n'est pas la question la question est si tu es bien maitre du français... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de ideale situatie overigens dat een Vlaming Nederlands kan spreken tegen een Franstalige en een Franstalige Frans tegen een Vlaming. Passieve, niet actieve kennis. Al de rest van het gezever laat me betrekkelijk koud. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs al is het frans met haar op, tenminste wordt de moeite gedaan. Een moeite die altijd van één kant moet komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat vlamingen minder en minder frans kunnen ligt aan de vervreemding van de twee grote bevolkingsgroepen. Ik denk niet dat franstaligen Vlamingen lessen te spellen hebben in de kennis van andere talen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de tweede plaats zijn dat de diensten van "de koningin" en die heet Paola. Als Faby het vroeger van haar ventje kreeg, dan is het nu Albert die te gierig is om te helpen donderen, of Paola die te egoistisch is om hier met haar zakgeld dat ze van Albert krijgt, te doen. Maar niets zegt dat "die diensten" extra moeten betaald worden, als ze vroeger ook niet extra werden betaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2008 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Verder kan ik mij vinden in uw logica maar de meesten zijn niet zo nederig als jij. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=WvI3LeXjNGw En wie op een persconferentie aankondigt dat z'n vrouw bevallen is van "een vrouwtje", spreekt heus geen "perfect Nederlands". Filips Nederlands komt heel stuntelig, stroef en vreemd over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 29 augustus 2008 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ze kúnnen het niet. Dus...heeft Leterme gelijk als hij zegt dat ze niet intelligent genoeg zijn... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kan ook zinnig zijn en toegeven: "Ja, ik stop met deze komedie. Wat was ik lomp. Blauw bloed - wat dácht ik toch toen ik daar in meeging?"
Ik vrees echter dat het een coup de grâce zal worden.
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U valt hier tweemaal door de mand. Enerzijds toont u glansrijk aan dat u hoegenaamd niet weet waarover u schrijft (anders bent u immers nogal snel de zaken voor te leggen), maar tevens laat u zich hoe ondemocratisch u in deze denkt. Hoezo het zijn "bijlange allemaal je zaken" niet? Het zijn juist wel "mijn" zaken, daar het wel om "mijn" belastingsgeld gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dit zijn geen diensten van de zittende Koningin, Het was een geschenk van Boudewijn aan Fabiola om haar leven toch zin te geven, daar zij om medische reden geen kinderen kon voldragen. Tegelijk was het ook een deel koninklijke macht dat Boudewijn heeft afgestaan aan deze diensten. Deze machten behoren toe aan deze diensten, maar kunnen door de bestuurster van deze diensten ook misbruikt worden. Het lijktmij dus niet aangewezen om deze machtenin handen te leggen van iemand die kinderen heeft die steeds problemen veroorzaken en die niet rondkomen met 300.000€ per jaar als netto inkomsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heilig? Wtf?
![]() |