![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 21:06. |
![]() |
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is toch geen enkel reglement of geen enkele moderator die je zal kunnen verhinderen om op een ludieke manier, zonder mensen te beledigen, te bespotten of wat dan ook, actie te voeren voor meer vrijheid van meningsuiting. ![]() Ik ben ervan overtuigd dat elke gedachte kan worden uitgesproken, mits daarvoor de juiste woordkeuze wordt gebruikt. Dat is geen schijnheiligheid, maar wel het evenwicht zoeken tussen wat uit de 'onderbuik' komt en wat de ratio ingeeft. Onomwonden je gedacht zeggen is op zich geen slechte eigenschap (en zeker nog altijd beter dan je anders voordoen) maar kan problemen opleveren. (op dit forum bv. een ban ![]() ![]() Om nu dit forum te gaan boycotten...Komaan, zeg. Ik lees hier graag mee en post al eens iets. Dat hoeft toch niet geboycot te worden? Groeten Ramon |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rechts mag dat Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik begrijp het niet; Op mijn scherm staat maar één kolom. Heb jij er meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de schijnheilige uithangen en grenzen overschrijden gesproken. ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=28 Laatst gewijzigd door daiwa : 4 september 2008 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() edit
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 september 2008 om 13:07. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() U klopt graag op dezelfde nageltjes, ook al zijn ze volkomen betekenisloos. Nochtans is er met die post imo niks mis , voor mij zijn zelfs alle haatzaaiende blokkertjes mee verantwoordelijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat hardrijders mee verantwoordelijk zijn voor de verkeersonveiligheid en verkeersslachtoffers. Niets meer dan pure logica. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]()
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 5 september 2008 om 13:29. |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .... En ik zal er blijven op kloppen tot hij doordringt. Als ik of een ander forumlid iemand zonder blikken of blozen een moordenaar noemt - medeplichtig aan moord is hetzelfde - zal hij en terecht strafpunten krijgen. Droso daarentegen kan dat ongestraft doen. ![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groep, een partij of welke vereniging dan ook dieven, moordenaars of eender wat noemen is geen persoonlijke aanval, een forumlid persoonlijk medeplichtig aan moord bevinden is dat wel. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 september 2008 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er een belediging naar de mods toe gestaan hebben ???
![]()
#95 |
|
![]() Waarom is dingeske gebanned?
allez, hoe heet de kwiebus nu? Mitgard. |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Niemand geen idee dus?
|
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is Félicien Bwanatongo tijdelijk of permanent geband?
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit zelfs een waarschuwing gehad. Je moet een beetje handig kunnen omspringen met de grenzen van de forumregels. Ze zijn er om verbogen te worden.
![]() |
![]() |