![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Prive gegevens ? http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search Wat ik hier gepost heb is even prive als wat er hier op dit forum gepost wordt. Facebook, MySpace, etc... profielen zijn juist het TEGENOVERGESTELDE van prive. Het is de BEDOELING van deze informatie wereldkundig te maken. Filoke toch... Al de informatie staat in zijn PUBLIEK profiel. PUBLIEK profiel != privacy. QED. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik erger me veel meer aan een of ander sujet dat een trotse indianenstam (3x) misbruikt om ziek rechtse ideeên te verkondigen!!!! zonder reactie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is weer iets anders zeker??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deze persoon haat dieren en wie dieren al haat is ook slecht voor de mensen bbrrrrr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik haat geen dieren.... nodeloos dierenleed is niet wenselijk!! Foi gras is foei... maar een biefstuk is OK! Vagetarier of niet hé!! En ja.... ik moet geen poesen of honden in mijn huis.... is dat een misdaad??? Maar ik zal nooit een dier kwaad doen! Wat mij irriteert is dat mensen zeuren over dierenleed (terrecht) maar intussen blind zijn voor mensen! Een mishandelde hond is erger dan een mishandelde 'neger' om het grof uit te drukken! Mag ik vragen hiermee te stoppen.... U bent echt 'laag/goedkoop' bezig!! Durft U ook zo ver gaan bij een fisieke confrontatie of bent U daar te LAF voor????? Hebt U ooit al een 10 woorden gwisseld met een moslim??? Enfin... m'n eigen schuld..... ik wist niet dat er zo'n zielige types rondliepen... enfin ik zal het geweten hebben!!!! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed gevonden van je lastmohican respect man ! En dan nu maar schelden en zeggen dat ik laf ben omdat ik in ga op the google post van last mohican ...die persoon schrijft duidelijk ik hou niet van dieren ... voila Enne ik ken vele moslims vandaar dat ik hun leed aan trek. Heb jij al eens met een mishandelde moslima gesproken??? ![]() ![]() Dus over zielig gesproken dat zijn de pocos die voor de sharia en voor het bedekken en onderdrukken van vrouwen zijn simpel weg omdat ze de islam steunen voor wat macht en omdat het politiek correct is. ![]() Een religie is onverdedigbaar !!!! Vooral als het draait rond kelen van dieren vrouwenonderdrukking pedo's veroveren .... . Laatst gewijzigd door shaddy : 2 september 2008 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() "Ziek rechtse ideeen" ? Je bedoelt waarschijnlijk reacties op de zieke politieke correctheid en manifeste struisvogelpolitiek en oogkleppen vanwege de linksen. Natuurlijk als de import van verrijkers stopt, stopt ook de aanvoer van hun electoraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Er is er weer een gaan janken bij de moderatie. Is mogelijk dat ik een tijdje op vakantie ga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Moet zeggen dat dat "klikken" onze linkse rakkers zeer goed afgaat !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||