![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een man met een missie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fijn hoor, ga maar rechtdoor, 2de links, aan de volgende lichten rechtsaf (ah neen, dat wil je niet) links dan, oeps pas op voor de rechtseeeeuh ooooh, sorry, had je sneller moeten zijn.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://users.skynet.be/fb476193/rvpw...ek/dagboek.htm
Wel even CTRL-A drukken. De layout is niet alles in FF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 10 september 2008 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Wurmt men zich in een slachtofferrol wanneer men de naleving van de taalwetten eist? Als men erop staat dat iedere taalgroep zich responsabiliseert? Wat is daar "slachtofferachtig" aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Een spreekwoord dat perfect bij je past "Wat baten kaars en bril als de uil niet wil zien?". Ooit al eens gekeken naar al de klachten van Wallonië? het gehuil van Brussel dat het hun geboorterecht is om continu gebieden te annexeren? Het geklaag van de Franstaligen dat alle Vlamingen fascisten zijn, dat we het Frans willen uitroeien terwijl ze zelf een eentalig Frans België promoten (kijk eens op de site van de MR, wil je?),...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zal moord nooit als oplossing naar voor schuiven, wees gerust. Ik stuur geen dreigbrieven, ik vind het op een boot zetten en in de zee laten verzuipen van een politieke partij mèt aanhangers en al in geen ènkel geval een goed initiatief, ik hoop ook niet op een stijging van de zeespiegel met 15 of 50 of zelfs 100 meter, ... Maar ik pik het niet langer dat ik voor 'sale flamoutch', 'racist', 'fascist', 'boche du nord', 'nazi', ... uitgescholden word enkel en alleen omdat ik vragen durf te stellen bij de huidige situatie waarin een goeie 20% van de politici in ons land (de fameuze 'dubbele meerderheid', weet je wel) zijn veto kan stellen tegen om het even welke zogezegd 'communautaire' beslissing die hier zou kunnen worden genomen. De onrechtvaardige structuren van deze staat moeten kapot en worden vervangen door bétere, opdat er eindelijk een beetje èchte democratie in dit land kan worden ingevoerd. De mensen die die onrechtvaardige structuren ten allen prijze willen behouden zien, laden een zware verantwoordelijkheid op hun schouders, en zolang ze weigeren d�*t onder ogen te zien, verdienen ze géén respect. Aangezien ik radicaal tegenstander van de doodstraf blijf, wil ik ze echter niet dood. Ook verminking vind ik te barbaars. Maar ze van hun machtspositie stoten is voor mij wèl een absolute prioriteit. Vriendelijke groet uit Brussel Hoofdstad, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De waarheid is immers dat veel ontwikkelingshulp enkel een korte termijn nood ledigt maar de landen zelf nog verder de dieperik induwt. Lokale boeren die niet kunnen concurreren met de gratis voedselhulp, over kop gaan en lap... volgende keer nog meer hongersnood. Maar je hebt tenminste dat warme gevoel in je hart hé? Kledingshulp? Van hetzelfde laken een pak. Politici die ontwikkelingshulp/subsidies verdelen enkel en alleen om hun eigen macht te behouden. En vervolgens met die macht enkel een corrupt systeem in stand houden. Je hoeft er niet eens voor naar Afrika... Bevolkingen die een onhoudbare explosie kennen, simpelweg omdat er net genoeg hulp is om ze te doen overleven. Het is nochthans vrij simpel hoor: bevolkingsexplosie = grootste rem op groei van welvaart en bron nummer 1 van gewelddadige conflicten. Maar ja, je hebt dat warme gevoel dan toch he? Ik begrijp perfect dat als je naar het individu kijkt het erg moeilijk is om die vrouw waarover je het had geen zak graan te geven, maar als je het grote plaatje bekijkt is het simpelweg crimineel. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen ![]() Microkredieten; ja, dat is een vorm van ontwikkelingshulp die helpt. Geboortebeperking: ditto. Noodhulp na een niet te voorziene ramp: geen probleem. Maar de meeste vormen van ontwikkelingshulp doen meer slecht dan goed. Vergelijk de situatie van de Aziatische Tijgers eens met die van Afrika en je begrijpt wel wat ik bedoel. Dat is jouw goed recht natuurlijk. Maar doe niet of het moreel hoogstaand is, want u zegt eigenlijk simpelweg: ik wil dat er geld van anderen wordt afgepakt en dat wordt uitgegeven aan niet nader bepaalde ontwikkelingshulp. Moreel hoogstaand kan ik dat niet noemen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 september 2008 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om iets op te steken kan ik de forumquiz aanraden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mocht ik Waal zijn, reeds 5,10,15,20 jaar in Vlaanderen wonen en nog geen Vlaams kunnen. Ik zou me schamen. Mocht ik Waal zijn, in Mouscroen wonen met een werkloosheid van 18 %. En men zoek 15 km verder in Kortijk werkvolk. En ze vinden die niet en zo komen Noord Fransen van 50 km verder de jobs invullen. Ik zou me schamen en dubbel schamen om te vragen aan de Vlamingen om solidair te blijven. Mocht ik Waal zijn, en stemmen voor een corrupte PS die mijn Walenland om zeep helpt. Ik zou mijn schamen. Mocht ik Waal zijn, ik zou wensen te zijn geboren in Vlaanderen en mezelf kunne Vlaming noemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij en je vriendje Renaat je zo slecht voelen bij dat Vlaanderen, ga en blijf dan in Wallonië he, ik geloof niet dat er hier ook maar één Vlaming zal zijn die daarom gaat treuren hoor. Kunnen jullie goed hoepelen? Hoepel dan maar op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier : http://forum.politics.be/showthread.php?t=111726 kunt ge een 'vuile klootzak' ook eens een virtuele 'toek op z'n muil' komen geven, mocht ge dat willen. Weest welgekomen, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |