Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2004, 19:52   #81
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

In elk geval, de chiro-lokalen en de lokalen voor zgn migrantenwerking, die ik bezocht kan je toch niet met elkaar vergelijken zenne. En dat komt omdat;
die van de migrantenwerking nog eens de volgende subs extra krijgen; namelijk die voor 'migrantenwerking en integratie-' en die omdat ze migranten tewerkstellen (ttz de animatoren).
Vraag me niet over welke subs het nu juist gaat en in welk Kb deze werden toegekend. In elk geval het resultaat is er naar.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 00:49   #82
Nighthearse
Vreemdeling

Nighthearse's schermafbeelding

Standaard

Dat is dus niet de fout van die migranten, maar van de snotkevers die die subs uitdelen he...btw...ga es praten met de mensen van Kadanz...ze zullen je een hele uiteenzetting geven van wat ze precies met dat geld allemaal doen en op welke wijze dit wordt gecontroleerd...ze hebben een covenant met stad Gent en er is voldoende inspectie...

En ja, ik vind ook dat onze eigen organisaties dezelfde subs moeten krijgen...daar heb je gelijk in.
Wat de bouw van de nieuwe lokalen betreft...het is onveilig...zowel voor de scouts als voor Kadanz...

"De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld."
- Ludwig Wittgenstein
Nighthearse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 10:20   #83
Nighthearse
Vreemdeling

Nighthearse's schermafbeelding

Standaard

ik heb trouwens de plannen van de lokalen aan het rabot kunnen inkijken en ik denk dat er weinig verschil is tss de lokalen van de scouts en die van Kadanz. En Kadanz is ook geen allochtone vzw...het is een autochtone vzw die zich inzet voor kansarme kinderen en jongeren in een Turkse buurt van Gent.

"De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld."
- Ludwig Wittgenstein
Nighthearse is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be